//

Studentmobiel

Studentmobiel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 4-5 weken geleden besteld . Contract getekend , alles opgestuurd , van hun kant alles in orde bevonden. Emailtje gekregen hoe de te leveren mobiel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-13, 15:56
BartBalvert BartBalvert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Studentmobiel

4-5 weken geleden besteld . Contract getekend , alles opgestuurd , van hun kant alles in orde bevonden. Emailtje gekregen hoe de te leveren mobiel te volgen was via Postnl. .
Zou in de 2e week van aanvraag geleverd worden. Vervolgens raakt Postnl het pakket kwijt. Na 3 keer bellen werd dit pas aangegeven door Postnl. Van Postnl moest ik toen zelf Studentmobiel bellen. Studentmobiel gaf vervolgens aan dat ik een verklaring moest ondertekenen dat ik het postpakket nooit ontvangen had.Dit terwijl Postnl zelf al aangaf dat ze het postpakket kwijt waren geraakt .Nadat de verklaring verstuurd was duurde het 3 dagen voor dat ik een mailtje kreeg dat ze het ontvangen en een onderzoek zouden starten dat MINIMAAL 2 weken zou duren!!!! Naderhand nogmaals gebeld omdat ik inmiddels wel een abonnement had en een simkaart en gevraagd of er geen andere wat snellere oplossing mogelijk was. Was dus niet mogelijk en werd zo ongeveer voor gek verklaard.Namen van contactpersonen werden beperkt tot voornamen zodat het voor mij ook niet mogelijk was om evt. terug op te vallen. Ze waren niet verplicht hun achternaam te geven.Er werd van hun kant slechts aangegeven dat ze mijn gegevens wel zouden noteren en dat ik verder maar geduld moest hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-13, 21:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vervelend, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor je.

Ik beperk me nu eigenlijk ook alleen maar tot het arsenaal aan goedkope websites die ik al ken omdat ik er vaker besteld heb zoals bv. belsimpel.nl.
  #3  
Oud 03-08-13, 19:29
Dutchy123 Dutchy123 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 44
Standaard

Idd heel vervelend dit

Als het goed gaat,is het snel geregeld bij studentmobiel
Op vrijdag een verlenging + iphone 4 voor het vrouwtje bij ze aangevraagd
Meteen het contract in de mailbox ontvangen
Ingevuld,fotos gemaakt van de benodigde documenten en teruggemaild
De dinsdag erop de nieuwe 4 al in huis met een gratis nieuwe simkaart erbij
Dit alles voor een meerprijs van 10,- per mnd (24 mnd) op simonly en bijdrage van 30,-

Maar als je pakket niet aankomt,dan is dat wel zuur
Het wordt wel verzekerd verzonden door studentmobiel,dus het zal wel opgelost worden denk ik?

Succes met de afhandeling!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tele2 iphone5 via Studentmobiel Denholt Overige providers Nederland 2 14-04-14 14:53
Nadelen abonnement van studentmobiel? iRobin Overige providers Nederland 1 04-12-10 14:36
Studentmobiel.nl beyazz Koopinformatie Nederland 0 06-09-10 14:16
Studentmobiel of PhoneHouse? andreetJJ Koopinformatie Nederland 0 31-07-10 20:20
Ervaringen met studentmobiel.nl ferran Koopinformatie Nederland 3 29-09-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.