Robin Mobile [Eerste overgangstoon pas na 7-8 sec] discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Zit met een beetje vervelend probleempje.. Ben sinds 15 juli overgestapt van T-Mobile naar Robin Mobile (KPN) mét nummerbehoud. Het vervelende is nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Robin Mobile [Eerste overgangstoon pas na 7-8 sec]
Hallo iedereen!
Zit met een beetje vervelend probleempje.. Ben sinds 15 juli overgestapt van T-Mobile naar Robin Mobile (KPN) mét nummerbehoud. Het vervelende is nu dat zodra ik bel (ongeacht naar wie/welke provider) de gesprekstijd op m'n toestel direct begint met tellen. Normaal gaat dit klokje pas lopen als je verbinding hebt, en voor die tijd staat er ''Bellen... /Calling...'' Dit is bij mij dus niet meer het geval sinds ik ben overgestapt, wat dus echt irritant is. Ik krijg ook pas na gemiddeld 7 seconden de eerste overgangstoon te horen. Overigens krijg ik dit niet als ik 1233 (voicemail) bel. (intern netwerk??) Gebeld worden werkt ook gewoon normaal, vrijwel direct zonder vertraging, dus het probleem zit 'em puur in de uitgaande gesprekken. Het ligt niet aan mijn toestel want ik heb verschillende iPhone's geprobeerd, SIM's gewisseld, maar het probleem bleef enkel gepaard met mijn SIM. Nieuwe SIMkaart gekregen van Robin Mobile, maar ook dat hielp niet. Het probleem zit hem dus op mijn ''account/nummer'' ergens dieper in het netwerk? Robin Mobile en KPN konden niets vinden, alles stond correct bij hen geconfigureerd, en ze hadden ook nog nooit eerder gehoord van dit probleem... Lekker dan! Heeft iemand hier nog meer ervaring mee? edit: Heb me telefoon ook hard-resets gegeven, netwerkinstellingen ge-reset en vervolgens ook nog een clean restore (zonder backup's) gedaan... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik bij Vodafone ook hoor...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik niet, bij mij begint hij te tellen als er verbinding is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En waar zie je dat tellen dan?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was me nooit opgevallen!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb er al maanden last van maar het begint te wennen
|
Labels |
kpn, overgangstoon, robin mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Robin Mobile | stschuurhuis | Overige providers Nederland | 7 | 23-11-13 12:29 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
|
|