//

Switchen provider

Switchen provider discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik loop al een tijdje rond te kijken voor een nieuw abbonement, mede omdat (pas) in december mijn t-mobile abbonement vervalt en omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-08, 01:37
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard Switchen provider

Hallo Allemaal,

Ik loop al een tijdje rond te kijken voor een nieuw abbonement, mede omdat (pas) in december mijn t-mobile abbonement vervalt en omdat ik mijn hoge kosten bij T-mobile spuugzat ben.

Ik wordt als ik zo om mij heen kijk flink bedonderd bij T-mobile kwa kosten. Ook heb ik sinds het begin al last van zowel internet als telefoon verbindingen die af en toe ineens uitvallen. Ik heb het abbonement destijds verlengd met een MDA vario 2 icm. een 2 jarig relax 200 abbonement. Ik betaal nu 36,50 per maand voor een bundel met 200 minuten (waar ik elke maand weer 200 minuten overheen zit) sms 25 (50 smsjes) en Pocket internet totaal (2005). Ik ben al een jaar of 4 klant bij t-mobile maar ik ben ze nu echt behoorlijk zat.

Mede om de service en om de kosten die ze rekenen.

Nu wil ik 11 juli een iphone 3g gaan kopen, waar ik lang op gewacht heb. daarom was ik vanavond eens rond aan het kijken voor een nieuw abbonement bij een andere provider, en kwam ik terecht bij Vodafone. Zij hebben onwijs snel internet (3600kbs) voor 9,50!! ik krijg bij t-mobile momenteel max 128 kbs:S en dat ook voor 9,50! maar ook hebben ze een zeer aantrekkelijke belbundel van 400 minuten voor 18,95 per maand!

Nu was mijn vraag, is het nu dalijk verstandig om bij het kopen van een iphone gelijk te switchen naar vodafone, dan moet ik de iphone unlocken (als dit soort onderwerpen niet toegestaan zijn op het forum meld het mij alsjeblieft:$). Of is het verstandiger om misschien toch gewoon bij t-mobile te blijven plakken? die waarschijnlijk voor een veel tragere internet verbinding nog steeds 9,50 rekend en voor meer belminuten je ook scheel laat betalen??

Iemand ervaringen met vodafoon kwa verbinding in bijvoorbeeld trein/auto of afgelegen omgeving zoals bijvoorbeeld de veluwe??

jullie zouden me echt enorm uit de brand helpen als je me een beetje in de goede richting kan sturen!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-08, 01:45
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnsnoek Bekijk bericht
verstandig om bij het kopen van een iphone gelijk te switchen naar vodafone,
Alleen als je ergens de (nieuwe 3G?) iPhone kunt kopen en je die kunt unlocken. Zo niet dan zit je vast aan T-Mobile.


Overigens heb ik ook T-Mobile en ben absoluut niet ontevreden met hun netwerk/prijsstelling!
  #3  
Oud 10-06-08, 02:13
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard

oke, dat moet toch denk ik wel lukken? ik heb zo hier en daar gelezen dat de 2.0 software (laatste beta) al ge-unlocked kon worden, dus ik gok dat het unlocken het probleem niet zal zijn.

Mag ik vragen dan wat voor prijsstelling jij hebt? en hoelang al? want 2 jaar terug was t-mobile ook echt niet slecht kwa prijs/snelheid/minuten verhouding, maar als ik nu rondkijk lopen ze zwaar achter naar mijn idee... correct me if i'm wrong
  #4  
Oud 10-06-08, 02:47
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

moet je hem wel uit buitenland kopen, als dat straks nog kan zonder abo,

of je hebt dan een iphone met abo, en dan unlock je hem en neem je ander abo :/



die steve is natuurlijk niet helemaal gek, zou kunnen dat straks ook in amerika abo meteen moet registreren in winkel...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nieuwe laptop dus switchen van thuisbibliotheek Bunny iTunes 0 10-09-10 12:39
Switchen 2g en 3g netwerk Kram Odido (T-Mobile) 0 21-04-09 23:52
Mac OS X: Switchen van Win naar Mac Common.Sense Desktop-applicaties 6 08-06-08 23:46
hoe switchen tussen ned t9 en engels stefsegers iPhone algemeen 20 15-03-08 15:43
Programma switchen Sushi iPhone algemeen 10 10-01-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.