//

Simonly met onbeperkt datalimiet

Simonly met onbeperkt datalimiet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de steeds dichter naderende releasedatum kan ik me niet weerhouden om alvast wat rond te neuzen naar interessante simonly aanbiedingen, ervan uitgaande dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-08, 17:52
joeprutgers joeprutgers is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard Simonly met onbeperkt datalimiet

Door de steeds dichter naderende releasedatum kan ik me niet weerhouden om alvast wat rond te neuzen naar interessante simonly aanbiedingen, ervan uitgaande dat de iphone voor een 500euro los te koop zal zijn. Ik ben alleen iemand die zeker van zijn zaken wilt zijn dus ik heb een aantal vragen.

Als ik het goed begrepen heb maken we in Nederland geen gebruik van Edge maar GPRS. Na wat verdieping blijkt dat de maximale theoretische snelheid hiervan 51Kb/s is. Hoe is het te verklaren dat de snelheden aangeboden worden vanaf 128kb/s? (www.bellen.com)
Het lijkt me logisch dat de hoofdletter van betekenis moet zijn op de snelheid, maar dit lijkt nauwelijks invloed te hebben-> k = 1.000 en K = 1.024. Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie?

In hoeverre kun je eigenlijk de snelheden tussen verschillende aanbieders vergelijken? Vodafone met 3600/384kb/s zal toch vast niet bijna 30x zo snel zijn dan het gros van de aanbieders, zeker niet voor dezelfde prijs.

Vanwege mijn belgedrag, 100sms/25min per maand, prefereer ik Hi. Ook omdat ik hier goede ervaringen mee heb. Echter behoort deze tot de 'langzaamste' en blijkt de FUP niet geschikt voor mij. Streaming video valt buiten het pakket. In de voorwaarde kan ik hier niets (meer) over vinden. (Fair Use Policy)
Lees ik wederom ergens overheen of zijn de voorwaarde aangepast ?

Ik verspil nog alwat tijd aan zinloze streaming videos en ga naar verwachting ook veel gebruik maken van het internet. Zodoende ben ik bang om in de problemen te raken. De meeste FUP hebben het over een overschreiding van 10x gemiddeld gebruik. Hoe nauw wordt hier naar gekeken op de waarschuwingen na?


Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-08, 19:29
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja fout een die je maakt is in de iPhone V2 die uitkomt zit HSDPA wat de snelheid heeft wat vodafone aanbied... Kan zelf tot 7,2 mbit volgens mij however dat word niet gehaald... Dat van vodafone lijkt me zelfs moeilijk haalbaar. Die FUP kan je gewoon negeren daar krijg je pas na 3 maanden gezeur over en als de iPhone uit is in NL zal het gebruik van internet veel hoger worden dus zullen ze de lijn ook omhoog moeten gooien... Denk ik...

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 23-06-08 om 19:29. Reden: "" weggehgaalt
  #3  
Oud 18-07-08, 20:33
sjaak01 sjaak01 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 12
Standaard

Als je bij kpn ook maar iets in mijn geval boven de 200 mb gaat per maand (206,6 mb ) krijg je gelijk een sms om je gebruik te matigen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim-Only met onbeperkt internet? sebas156 Odido (T-Mobile) 19 11-05-12 01:50
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 13:26
Iphone 4 met simonly mr-3gs Overige providers Nederland 12 05-11-10 12:58
Simonly abbo met internet op de Iphone? YvonneKr Archief 1 13-11-09 19:18
Telfort simonly met turbosim wordt geweigert door Itunes peterklaassen Archief 1 31-12-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.