iPhone 5S met provider Tele2 en NL-alert
Wie van jullie heeft ervaring met een Iphone5s, provider Tele2 en NL-alert.
Maandag 2 juni 2014 is een NL-alert uitgegaan, dit bericht heb ik niet ontvangen. Mijn noodinstelling zijn ingesteld, zit op de laatste versie van IOS7. Gebeld met Tele2, die verwijzen mij naar Apple, vreemd. Doorgevraagd maar eigenlijk weten de medewerkers van Tele2 niet wat ze met mijn vraag aanmoeten. Dus hier de vraag: Wie heeft een werkende Iphone 5s met provider Tele 2 en heeft het NL-alert bericht wel ontvangen. Kortom wie heeft er tips zodat ik de volgende keer het bericht wel ontvang. |
Zit je op 4G? Volgens mij ondersteunt NL-Alert dat nog niet.
|
Ik gebruik geen 4G
|
Volgens mij ondersteunen niet alle providers dit.
|
NL-alert is bij heel veel mensen wederom niet aangekomen . Los van welke telefoon of provider ze hebben.
Tis gewoon weer een flop dienst. Waar je wel rekening mee moet houden en wat vaak vergeten wordt is dat je na het activeren van NL alert in de instellingen je de telefoon moet herstarten want anders werkt het sowieso niet |
Is tele2 een goede provider?
|
Bel zelf al jaren bij Tele2.
Nimmer problemen en eigenlijk overal bereik. Netwerk is van T-Mobile en dus overall aardig betrouwbaar. Via een app duidelijk je gebruik/verbruik ( realtime ) in te zien. Wil je een iPhone bestellen dan kan dat helaas niet rechtstreeks bij Tele2. Heb de mijne steeds via belsimpel.nl besteld. |
Tele2 werkt prima. Ze bouwen ook een eigen 4G netwerk volgens mij. Ik had begrepen dat het niet ontvangen van NL-Alert aan je iphone ligt.
Er is trouwens wel een Ambert Alert app https://itunes.apple.com/nl/app/ambe...482752363?mt=8 |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14. |