//

Hoeveel iPhone's per huishouden??

Hoeveel iPhone's per huishouden?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik wilde vandaag mijn iPhone gaan ophalen maar ik ik werd niet ge-autoriseerd door T-Mobile....dus ik kan geen abbonement afsluiten.... Heeft dit te maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-08, 20:12
Mennoke Mennoke is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard Hoeveel iPhone's per huishouden??

Hey,

Ik wilde vandaag mijn iPhone gaan ophalen maar ik ik werd niet ge-autoriseerd door T-Mobile....dus ik kan geen abbonement afsluiten....

Heeft dit te maken met een limiet van het aantal iPhone's op 1 adres...want me broer en me vader hebben er ook al één!

Ik baal er egt enorm van want ik wacht er nu al zo lang op...

Alvast bedankt voor je reactie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-08, 11:37
Peerke Peerke is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Unhappy preventel

Ik gok dat dat niet het probleem is. Ben je meerderjarig en staan alle abonnementen op de namen van de respectievelijke houders? Het enige probleem kan dan een krediet-check zijn. Je kunt toch gewoon even langs een T-mobile shop gaan en vragen waarom niet? Als het een onterechte afwijzing is kun je daar bezwaar tegen maken, zie:

preventel

Dat kan echter wel even duren en kan niet per email.

Succes!


Peerke
  #3  
Oud 16-07-08, 13:28
Mennoke Mennoke is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Topic kan gesloten worden!

Heb de Iphone 16gb zwart van mijn vader overgenomen! Hij heeft nog een andere goede gsm, en wilde mij gelukkig maken

Bedankt voor de moeite!
  #4  
Oud 16-07-08, 13:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ga deze toch openlaten, aangezien er nog steeds het voorval van eventuele beperkte aankoop is.
  #5  
Oud 16-07-08, 13:59
Mennoke Mennoke is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Ja dat klopt!

Ik zal het anders even uitleggen!

Omdat wij al 2 iPhones op 1 adres hebben staan zonder minimaal 2 facturen betaald te hebben (wat normaal 2 maanden zal duren zoals normaal) is het niet mogelijk om nog een 3e iPhone op dat adres te zetten.... dat is blijkbaar een regel van T-Mobile!
De winkel had overigens de iPhone zolang als het nodig was de iphone voor mij vastgehouden, dus dat is een erg goede service (Belcompany)

Oplossing:
Of je kan 2 maanden wachten tot je familie/mede-bewoners van hetzelfde adres de eerste twee facturen betaald hebben, of je kunt 115 euro vooruitbetalen....helaas kan dat alleen via T-Mobile Shops of via klantenservice...maar aangezien de T-Mobile shops ook allemaal uitverkocht zijn had ik geen zin meer om te wachten en mijn vader ook niet.....

Dus ik heb mijn vaders iPhone (amper gebruikt) overgenomen!

Dus dan weten jullie dit alvast!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoeveel mb vrijlaten op je iphone pascalbrouwers iPhone algemeen 0 05-10-10 18:25
Hoeveel is m'n iPhone waard? iPhone3G_Olé Koopinformatie Nederland 14 20-07-10 00:20
iPhone apps: hoeveel al verdiend? denboris Ontwikkelen voor iOS 1 03-05-09 00:24
Hoeveel ruimte gebruikt de iPhone? Luvlektrik Koopinformatie Nederland 5 04-08-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.