//

Sim-only met 2G of toch t-mobile met 3g ?

Sim-only met 2G of toch t-mobile met 3g ? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort loopt mijn voormalig Orange abbo af en nu zit ik een beetje gigantisch met een dilemma. Ik wil of een sim only abbo met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-08, 22:37
C.44 C.44 is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gangelt, Duitsland
Berichten: 8
Standaard Sim-only met 2G of toch t-mobile met 3g ?

Binnenkort loopt mijn voormalig Orange abbo af en nu zit ik een beetje gigantisch met een dilemma. Ik wil of een sim only abbo met een onbeperkte databundel, dus zonder FUP die ik gegarandeert overschrijdt, of een abbo met toestel.

Het enigste toestel dat ik zou willen hebben buiten de iPhone is een HTC Touch Diamond. Nu heeft mijn vriendin gisteren een nieuw abbo afgesloten met een gratis Touch Diamond en onze kruinen beginnen na 1 dag toch al flink wat extra grijze haren te vertonen. Maw, de Touch Diamond is voor mij definitief geen optie meer. De iPhone werkt gewoon zoveel makkelijker/beter/intuitiever dan de windows mobile based HTC's die ik de laatste 4 a 5 jaar gehad heb.

Het is bekend dat de 3G alleen verkrijgbaar is bij T-Mobile. Echter ook daar heb ik de nodige slechte ervaringen mee. Mijn vriendin heeft daar een aantal jaar geleden een abbo gehad waarbij na 3 a 4 maanden een keer een rekening is blijven liggen. Die is daarna gewoon op tijd betaald maar t-Mobile vond het toch nodig om alle 090x nummers (en alle andere nummers in die categorie) blijvend te blokkeren totdat t-Mobile vond dat je goed betaalgedrag vertoonde. Uiteraard is dit onveranderd gebleven tot het einde van het contract. Daarna is zij over gegaan naar Orange. Ook heb ik bedrijfsmatig een Orange abbo afgesloten vorig jaar. Hierbij stond echter een dienst aan die ik sinds ik het abbo heb NIET krijg uitgeschakeld. Op geen enkele manier, niet via de website, niet via de klantenservice, niet na een brief met een ingebreke stelling (die ook niet gehonoreerd werd). Genoeg negatieve ervaringen met t-Mobile dus.

Stel ik zou me over de slechte ervaringen met t-Mobile heen kunnen zetten, dan zit ik nog met het probleem dat ik mijn huidige 2G iPhone van mijn vriendin als verjaardagskado heb gekregen. Zij vind het alles behalve fijn als ik nu weer een nieuwe iPhone ga kopen en mijn kado dus teruggeef aan haar (ze verruilt de Touch Diamond maar wat graag voor een iPhone).

Met andere woorden een behoorlijk dilemma. Ik zou dan graag ook van jullie wat commentaar, misschien kritiek en eventueel suggesties horen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-08, 08:19
Basil's schermafbeelding
Basil Basil is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 28
Standaard Ruilen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C.44 Bekijk bericht
HTC Touch Diamond. Nu heeft mijn vriendin gisteren een nieuw abbo afgesloten met een gratis Touch Diamond. Zij vind het alles behalve fijn als ik nu weer een nieuwe iPhone ga kopen en mijn kado dus teruggeef aan haar (ze verruilt de Touch Diamond maar wat graag voor een iPhone).
Ik wil mijn IPHONE 1.0 8GB USA wel ruilen tegen de HTC
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
legaal unlocken maar dan moet ik toch T-mobile sim hebben ? andre-nl Odido (T-Mobile) 0 17-09-10 13:12
Activeren iphone met oude t-mobile sim. djkavaa Odido (T-Mobile) 0 11-08-10 20:35
t-mobile iphone 2x activeren met 1 sim? stefaaaan Odido (T-Mobile) 0 14-07-10 18:26
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile baltar Odido (T-Mobile) 6 12-12-08 18:43
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.