//

Orange naar T-mobiel contract verlenging...

Orange naar T-mobiel contract verlenging... discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 2en0 en iets anders. Z750-rider... Kawa? Zelf GSR600 haha klopt ja goeie fiets rijdt echt beter dan elke andere fiets die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-09-08, 15:50
z750-rider z750-rider is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Papendrecht
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2en0 Bekijk bericht
en iets anders.
Z750-rider...
Kawa?

Zelf GSR600
haha klopt ja goeie fiets rijdt echt beter dan elke andere fiets die ik heb gehad...
GSR600 ook mooi nog niet op gereden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-10-08, 23:49
Ericc B Ericc B is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Collega van mij heeft precies hetzelfde. Had prive van iem een TM gelockte iPhone gekocht en vervolgens zijn Orange abbo verlengd naar TM. Werd niets verteld door die gasten dus hij krijgt nieuwe SIM cards maar kan ze pas in december (na afloop originele Orange contract) gebruiken. Tot die tijd doorklungelen met een Yessim op z'n Orange SIM, want ze verdommen om er wat aan te doen. Wat een ongelofelijk dom geregeld proces en wat een klantonvriendelijkheid bij TM.

Zelf heb ik dus maar een iPhone uit Italie meegenomen en daar bel ik nu lekker op met m'n Orange abbo en straks kan ik bij wie ik maar wil verlengen met een 1-jarige sim only
  #23  
Oud 10-11-08, 11:53
loiz loiz is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik ben ook overgestapt van Orange naar Tmobile..en ook ik moest nog even wachten tot mijn abbo bij Orange was afgelopen. Bij het aanschaffen van mijn iphone, was mij echter verteld dat ik meteeen over kon, en niet hoefde te wachten...Helaas was dat niet het geval, en heb ik een maand met mn mooie nieuwe iphone niets kunnen doen....

Tmobile heeft toen een leuke truuk uitgehaald, en hem simlock vrij gemaakt, waardoor ik met mijn orange kaart kan bellen...en internetten...
Natuurlijk was ik heel blij..

Alleen...ik had maar beter niet kunnen internetten, want mijn Orange rekening, die ik nog tot half december heb, is nu opgelopen tot 300 euro!!!

Hadden ze me wel eens voor mogen waarschuwen!

Iemand hier dit al ooit aan de hand gehad? En is er toen een schikking gekomen??
  #24  
Oud 10-11-08, 14:06
Ericc B Ericc B is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loiz Bekijk bericht
Hadden ze me wel eens voor mogen waarschuwen!
Waarom? Dat jij zelf de voorwaarden en tarieven van je eigen Orange abbo niet goed leest daar kun je onmogelijk T-Mobile de schuld van geven.

Mensen een abbo + telefoon verkopen dat vervolgens een tijd lang nog niet bruikbaar is zonder dat vooraf duidelijk uit te leggen, dat is wat T-Mobile fout doet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 09:39
Verlenging contract : 4 maanden? Michaelangelo Odido (T-Mobile) 9 03-11-10 19:04
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging wsk1 Odido (T-Mobile) 4 19-08-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.