iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

mauricee93 20-08-10 01:13

ik zit dit nu mee te lezen ik heb ook een 3gs hi op firmware 4.0.1
krijg het logo ook op geen enkele manier aan de praat is dit al mogelijk ?
en is icarrier al weer te vinden ik kan het echt nergens vinden ?

cardwizard 20-08-10 03:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isalene (Bericht 538078)
Nou schiet mij maar lek... Schone install en nog steeds die melding van doorschakelen ....ik geloof dat ik me 4 maar kapot smijt en een nieuwe ga halen want blijkbaar heb deze er geen zin!

installeer je wel de forwardmsgfix 4.0 uit de apt.iphone-storage.de ? (eerst ascomcenterpatch deinstalleren , daarna reboot)


ik heb dat al bij een paar iPhones gedaan , allemaal gelukt !

mvveelen 20-08-10 06:09

Ik ga straks een Hi versie maken. Eerst naar m'n werk. Stay tuned!!

Isalene 20-08-10 07:20

@Cardwizz, dat is het hem juist, als ik de forwardmessage fix 4.0 van iphone-notes.de installeer, dan heb ik geen service????????????????????????? Dit was al na een schone installatie vanaf DFU met alleen ultrasnow en hacktivasion patch erop. Dus alle andere apps stonden er niet op en konden dus ook geen conflict geven. Of ben ik nou een pannekoek?

Isalene 20-08-10 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauricee93 (Bericht 538109)
ik zit dit nu mee te lezen ik heb ook een 3gs hi op firmware 4.0.1
krijg het logo ook op geen enkele manier aan de praat is dit al mogelijk ?
en is icarrier al weer te vinden ik kan het echt nergens vinden ?

Kan het zijn dat deze ipcc alleen werkt op een iphone 4?:eek:

Isalene 20-08-10 07:50

Hi mannen, op de een of andere manier loopt mijn service vast op de op de bijgeleverde ascommcenterpatch die in de forwardmessagefix zit ingebakken. Het instaleren van deze .deb heeft tot gevolg dat ik geen service heb. Is het mogelijk dat die fake sign patcher een conflict heeft met ultrasnow? En dat ik daardoor mijn service verlies?

edit: als ik de forwardmessage fix erop zet zonder te rebooten dan heb ik geen melding doorschakelen actief, maar als ik reboot, dan verlies ik mijn service......

Hoe kan ik de forwrdmssgefix 4.0 .deb file downen en uitlezen/ bewerken zodat ik de ascommcenter patch kan verwisselen met de commcenternosig 4.0.1

mvveelen 20-08-10 07:56

2 Bijlage(n)
Ik heb net een .ipcc voor Hi gebruikers gemaakt met een Hi logo erin. Mocht iemand deze willen testen voor mij : graag.
Op de een of andere manier overschrijft ie wel het logo maar worden bij mij de settings niet aangepast onder MMS enz.

Edit : ik kom er net achter dat ik die meldingen over call forward e.d. nu ook niet meer heb !! En dat zónder de CallForwardMsg fix te installeren :) !!

Zou iemand deze ook eens willen testen door de CommCenterNoSig NIET te installeren vooraf ? Ik heb de fake-signature er al in verwerkt (dat is wat die CommCenterNoSig ook doet), dus in theorie zou je met deze .ipcc al hetzelfde effect moeten bereiken.

The Raptor 20-08-10 09:50

Marco, Is dit ipcc bestand met instellingen voor MMS, en internet in Nederland?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 537726)
Nee, er zit wel verschil in..... Vreemd overigens dat je geen service hebt. Zal eens kijken of ik nog snel een KPN .ipcc kan maken.

Kan het niet testen, maar dit is een .ipcc met de settings uit de post van Jeroen voor KPN gebruikers.

.zip renamen naar .ipcc


mvveelen 20-08-10 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor (Bericht 538267)
Marco, Is dit ipcc bestand met instellingen voor MMS, en internet in Nederland?

Over welke heb je het precies ? En trouwens, ik heb de instellingen genomen zoals Hi die op haar site heeft staan dus ik ga er vanuit dat het in het buitenland dan ook moet werken.

The Raptor 20-08-10 09:57

Die je op pagina 10 gepost hebt? Werken de instellingen van Hi ook op die van KPN? Ik ga waarschijnlijk overstappen naar KPN.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 538272)
Over welke heb je het precies ? En trouwens, ik heb de instellingen genomen zoals Hi die op haar site heeft staan dus ik ga er vanuit dat het in het buitenland dan ook moet werken.


mvveelen 20-08-10 10:00

3 Bijlage(n)
Misschien is dit overzichtelijker ?

KPN logo met settings voor KPN : NLKPN-KPN.zip
KPN logo met settings voor Hi : NLKPN-HI.zip
Hi logo met settings voor Hi : HI.zip

The Raptor 20-08-10 10:05

Jaa keurig. Bedankt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 538280)
Misschien is dit overzichtelijker ?

KPN logo met settings voor KPN : NLKPN-KPN.zip
KPN logo met settings voor Hi : NLKPN-HI.zip
Hi logo met settings voor Hi : HI.zip


mauricee93 20-08-10 10:06

ik heb het net getest met iphonebrowser ik heb de folder user/library/carrier bundle.bundle niet !!!! ik heb het geprobeerd te plaatsen system/library/carrier bundels daar heb ik een nieuwe folder aangemaakt genaamd NLKPN.bundle daarin alle bestanden gezet maar geen resultaat !! wat doe ik precies verkeerd zet ik het nou in de verkeerder folder ? user/library/carrier ontbreekt bij mij !

mvveelen 20-08-10 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauricee93 (Bericht 538287)
ik heb het net getest met iphonebrowser ik heb de folder user/library/carrier bundle.bundle niet !!!! ik heb het geprobeerd te plaatsen system/library/carrier bundels daar heb ik een nieuwe folder aangemaakt genaamd NLKPN.bundle daarin alle bestanden gezet maar geen resultaat !! wat doe ik precies verkeerd zet ik het nou in de verkeerder folder ? user/library/carrier ontbreekt bij mij !

Wat probeer je nu eigenlijk te doen dan ? Je kunt toch de .ipcc inladen ? Je hoeft helemaal niet met iFunBox of wat dan ook te gaan stoeien.....

Edit: korte uitleg....

Open Cydia, ga naar Manage Sources > Edit > Add en geef de volgende link in:
http://www.code-monkey.be/cydia

Installeer nu CommCenterNoSig 4.0.1 en herstart je iPhone.
1. Sluit iTunes
2. Druk op de windowstoets + R, Typ cmd en klik OK.
3. Vul volgend commando in en voer het uit:
Code:
32-bit:
"C:Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
64-bit:
"C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1

In iTunes ga je dan vervolgens Shift-herstellen en dan naar het .ipcc bestandje browsen (standaard zoekt hij naar .ipsw bestanden, dus je moet dat even aanpassen zodat hij naar .ipcc bestanden zoekt).
Vervolgens respringen.

mauricee93 20-08-10 10:12

nou ik weet niet ik ben nieuw op dit forum ik ben het aan het proberen te volgen maar het is me nog niet helemaal duidelijk zou je mij mischien een iets betere uitleg kunnen geven ? dan zal ik je heel erg dankbaar zijn ! ik heb het mapje uitgepakt op mijn bureaublad genaamd NLKPN.bundle en wat is nu de volgende stap ?

The Raptor 20-08-10 10:15

Probeer dit eens te volgen:
https://forum.iculture.nl/f18/i...ne-4-ipad.html

Had je zelf ook kunnen vinden als je het forum door nam.

Succes

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauricee93 (Bericht 538295)
nou ik weet niet ik ben nieuw op dit forum ik ben het aan het proberen te volgen maar het is me nog niet helemaal duidelijk zou je mij mischien een iets betere uitleg kunnen geven ? dan zal ik je heel erg dankbaar zijn ! ik heb het mapje uitgepakt op mijn bureaublad genaamd NLKPN.bundle en wat is nu de volgende stap ?


mvveelen 20-08-10 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauricee93 (Bericht 538295)
nou ik weet niet ik ben nieuw op dit forum ik ben het aan het proberen te volgen maar het is me nog niet helemaal duidelijk zou je mij mischien een iets betere uitleg kunnen geven ? dan zal ik je heel erg dankbaar zijn ! ik heb het mapje uitgepakt op mijn bureaublad genaamd NLKPN.bundle en wat is nu de volgende stap ?

De volgende stap is om die stap niet meer te doen maar te volgen wat ik in mijn vorige bericht erbij heb gezet.

mauricee93 20-08-10 10:21

ok ik heb dit al eerder doorgelezen maar als ik cmd uitvoer ( ook als administrator) en invul C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
krijg ik de foutmelding dit programma wordt niet herkend als een interne of een externe opdracht wat doe ik hier dan verkeerd ? mijn besturingsysteem is windows 7 64 bits

mvveelen 20-08-10 10:24

1 Bijlage(n)
Ok, open de DOS box.

type : (het RODE dus niet he !)

cd.. (enter)
cd.. (enter)

je staat nu in de ROOT van C:

type :

cd Program Files (x86) (enter)
cd iTunes (enter)
iTunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1 (enter)

En start dan iTunes op

mauricee93 20-08-10 10:37

kijk daar heb ik wat aan echt heel erg bedankt!! als ik herstel koos + shift dan zag ik hem niet nu had ik de folder hi op mijn bureaublad staan als winrar bestand ik heb de extensie veranderd naar .ipcc en toen kon ik hem inladen en kreeg ik ook de melding iphone aanbieder instellingen bijwerken toen dat gebeurdt was deedt ik een herstart op mijn iphone maar heb nu nog steeds geen logo ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.