iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

forumzoeker 06-08-10 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DVR123 (Bericht 519669)
Hallo
Is het zo dat als ik het pakket installeer en ik in het buitenland kom gewoon de namen van de carriers in letters te zien zijn?
En als ik ze verwijder krijg ik dan de normale tekst weer terug?
Groetjes

Dat klopt maar de bundle die ik gemaakt heb voor 4.0.1 werkt ook niet dus deze hoef je niet te instaleren, heb ik vanavond getest op een iPhone van mijn collega. Deze test is niet gelukt. ik moet nog verder zoeken wat er nu anders is aan de nieuwe firmware

cardwizard 06-08-10 23:23

Ik heb Hi waarbij ik geen KPN logo kreeg en ik heb iOS 4.0.1

MCCaveguy 07-08-10 16:54

Werkt als een trein !!!
Gelukkig... Was al bang dak mijn mooie T-mobile logo niet meer terug kon krijgen na de update naar 4.0.1

Thnx... Alle credits naar de bedenker !!!!

Scooter 07-08-10 17:31

iemand die weet of het al lukt voor mobistar?

forumzoeker 07-08-10 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCCaveguy (Bericht 520720)
Werkt als een trein !!!
Gelukkig... Was al bang dak mijn mooie T-mobile logo niet meer terug kon krijgen na de update naar 4.0.1

Thnx... Alle credits naar de bedenker !!!!

Even voor de duidelijkheid, jij heb firmware 4.0.1 en het t-mobile pakketje gedownload en heb het T-Mobile logo in kleur nu???

forumzoeker 08-08-10 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard (Bericht 520104)
Ik heb Hi waarbij ik geen KPN logo kreeg en ik heb iOS 4.0.1

Ok vandaar, pas het aub even aan bij jou instellingen, hij staat namelijk nog op 4.0.

Ik heb waarschijnlijk deze hele week geen tijd om aan het probleem te werken. Ik ga helpen met een verbouwing. Tussendoor probeer ik nog wel wat te doen, maar zit nu ook gewoon even vast.

jurrian 08-08-10 14:37

Hmm.. hier ook een Iphone 3GS met iOS 4.0.1 en KPN. Helaas werkt het KPN logo dan nog niet. Ik blijf het topic wel even volgen totdat er een update is.

forumzoeker 08-08-10 14:41

Ik zet vanavond een nieuw T-mobile bundle online. De carrier.plist heb ik aangepast en zijn gesigned

Er staat ook een pakketje bij, deze heet ccp401_1.1-3_wortel. Dit moet als eerste geinstalleerd worden voordat het bundle wordt geinstalleerd.

Dit is even voor de wat ervaren iphone gebruikers, omdat er eerst een backup ( voor de zekerheid ) moet worden gemaakt van commcenter. Dit kun je vinden onder usr/commpatch. Backup het mapje even op de pc. Als er wat misgaat dan kan deze weer gewoon teruggezet worden, ik las dit op een forum die mvveelen hier reeds had geplaatst. Er zijn al wat mensen het gelukt om de carrier logo terug te krijgen en tevens tethering via deze methode.

Good luck:rolleyes:

Bomans 08-08-10 14:50

Je kan ook gewoon deze repo toevoegen en de patch via cydia installeren. Commcenter zal automatisch gebackuped worden.

Dan kan je weer je .IPCC inladen met je custom logo.

http://www.code-monkey.be/cydia

Ik heb dit ook zo gedaan en werkt perfect.

MCCaveguy 08-08-10 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 521032)
Even voor de duidelijkheid, jij heb firmware 4.0.1 en het t-mobile pakketje gedownload en heb het T-Mobile logo in kleur nu???

KLOPT !!!!

Werkt helemaal goed...

Aeros 08-08-10 20:13

Ik heb 4.0 en bij mij werkt t niet. Zowel de tmobile als het andere pakketje niet. Iemand een idee waarom?

mvveelen 08-08-10 22:01

Inmiddels heb ik een iPhone 4, alleen wel weer met 4.0.1. Moet ik al gaan testen om te zien of het Hi (KPN) logo zichtbaar wordt ??

forumzoeker 08-08-10 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 522309)
Inmiddels heb ik een iPhone 4, alleen wel weer met 4.0.1. Moet ik al gaan testen om te zien of het Hi (KPN) logo zichtbaar wordt ??

Als je comcenter heb geupdate, dan kan je het proberen.

Bomans bedankt;)

forumzoeker 08-08-10 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aeros (Bericht 522157)
Ik heb 4.0 en bij mij werkt t niet. Zowel de tmobile als het andere pakketje niet. Iemand een idee waarom?

probeer de manier van Bomans even, dat moet lukken.

mvveelen 08-08-10 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 522453)
Als je comcenter heb geupdate, dan kan je het proberen.

Bomans bedankt;)

Wil ik doen, maar....heb die repo die Bomans aangaf toegevoegd maar wat moet ik nu installeren uit die repo? En, als dat gedaan is, dan kan ik uit jouw repo installeren...wat precies ?

forumzoeker 08-08-10 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aeros (Bericht 522157)
Ik heb 4.0 en bij mij werkt t niet. Zowel de tmobile als het andere pakketje niet. Iemand een idee waarom?

Probeer even de manier van Bomans moet lukken

forumzoeker 09-08-10 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 522460)
Wil ik doen, maar....heb die repo die Bomans aangaf toegevoegd maar wat moet ik nu installeren uit die repo? En, als dat gedaan is, dan kan ik uit jouw repo installeren...wat precies ?


CommCenterNoSig 4.0.1 moet je instaleren. Daarna de NLCarrierbundle, dat zou moeten werken. Werkt dat niet dan moet ik even de fake Sig toevoegen aan de carrier list. Dat is dan zo gebeurt.

mvveelen 09-08-10 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 522465)
CommCenterNoSig 4.0.1 moet je instaleren. Daarna de NLCarrierbundle, dat zou moeten werken. Werkt dat niet dan moet ik even de fake Sig toevoegen aan de carrier list. Dat is dan zo gebeurt.

CommCenterNoSig 4.0.1 installeren lukt me al niet, krijg meteen een foutmelding.....

trying to overwrite /usr/CommPatch/bspatch, which is also in package de.sendowski.ccpatch1

forumzoeker 09-08-10 00:12

Dan moet je de.sendowski.ccpatch1 verwijderen uit cydia packages, en dan opnieuw proberen te installeren. Dit is waarschijnlijk ook een comcenter patch

mvveelen 09-08-10 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 522473)
Dan moet je de.sendowski.ccpatch1 verwijderen uit cydia packages, en dan opnieuw proberen te installeren. Dit is waarschijnlijk ook een comcenter patch

Die heb ik niet (geinstalleerd) ?!

Kan het zijn dat die in de ForwardMsgFix 4.0 zit ofzo ? Dat is een fix die ik heb geinstalleerd om van die vervelende berichten af te komen die ik sinds iOS4.0 heb over call forwarding enzo....

Edit : die verwijderd, gereboot en opnieuw geprobeerd : zelfde foutmelding


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.