iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

forumzoeker 08-08-10 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 522477)
Die heb ik niet (geinstalleerd) ?!

Kan het zijn dat die in de ForwardMsgFix 4.0 zit ofzo ? Dat is een fix die ik heb geinstalleerd om van die vervelende berichten af te komen die ik sinds iOS4.0 heb over call forwarding enzo....


Dat zou ik echt niet weten, je kan het proberen!! NLCarrierBUndle is nu aangepast met de fake signature,

Aeros 09-08-10 00:52

Alle oplossingen die hier aangegeven zijn geprobeerd, zowel met tmobile bundel als de NLcarrierbundle, op 4.0 en op 4.0.1. maar ik krijg het helaas niet aan de gang :(

mvveelen 09-08-10 14:04

Als ik nu wist hoe ik dat kon oplossen met die foutmelding...desnoods bestanden via iFunbox proberen te overschrijven, dan zou ik het kunnen testen. Op dit moment heb ik niets, nada, noppes (ja, gewoon NL KPN).....

Joost1944 10-08-10 12:41

@Forumzoeker:
Wil je hardstikke bedanken voor het Carrier logo (van T-Mobile). Heb uren op internet lopen zoeken, maar niets gevonden. Door jou: Ff downloaden en installeren en "klaar is kees".

jurrian 10-08-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 522465)
CommCenterNoSig 4.0.1 moet je instaleren. Daarna de NLCarrierbundle, dat zou moeten werken. Werkt dat niet dan moet ik even de fake Sig toevoegen aan de carrier list. Dat is dan zo gebeurt.

Hoi Forumzoeker. Ik heb zelf een Iphone 3GS met iOS 4.0.1 en KPN. Ik heb de CommCenterNoSig 4.0.1 uit die rep van Bomans geïnstalleerd en daarna de NLCarrierbundle uit jouw rep. Helaas nog steeds de tekst 'NL KPN' ipv het logo. Ik denk dat je dus toch die fake Sig moet toevoegen.

mvveelen 10-08-10 19:46

@jurrian : die heeft hij al toegevoegd, zie zijn latere post.

Ik krijg helaas de CommCenterNoSig 4.0.1 niet geinstalleerd, dus dat gaat 'm niet worden voor mij.

jurrian 10-08-10 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 525433)
@jurrian : die heeft hij al toegevoegd, zie zijn latere post.

Ik krijg helaas de CommCenterNoSig 4.0.1 niet geinstalleerd, dus dat gaat 'm niet worden voor mij.

Hmm.. Mjah die heb ik wel gewoon geïnstalleerd en dat ging zonder problemen. Ik weet nog wel dat ik in eerdere FW's de afbeeldingen moest uploaden via bijvoorbeeld WinSCP en vervolgens met PuTTy een symbolic link maken en dan zou het werken. Kan dat met deze nieuwe FW niet meer?

mvveelen 10-08-10 20:01

Ik denk dat hij dat in zijn pakket al heeft verwerkt.

Forumzoeker, is er niet een mogelijkheid dat ik e.e.a. handmatig kopieer in verband met de installatieproblemen met CommCenterNoSig 4.0.1 ?

Edit: er bleek nog een ander package in de weg te zitten oCommCenterbladiebla of zoiets. Die verwijderd, gereboot en de CommCenterNoSig 4.0.1 kunnen installeren.
Vervolgens de NLCarrierbundle geinstalleerd en gereboot.

Resultaat : helaas nog steeds NL KPN als tekst...... help?

jurrian 10-08-10 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 525457)
Ik denk dat hij dat in zijn pakket al heeft verwerkt.

Forumzoeker, is er niet een mogelijkheid dat ik e.e.a. handmatig kopieer in verband met de installatieproblemen met CommCenterNoSig 4.0.1 ?

Edit: er bleek nog een ander package in de weg te zitten oCommCenterbladiebla of zoiets. Die verwijderd, gereboot en de CommCenterNoSig 4.0.1 kunnen installeren.
Vervolgens de NLCarrierbundle geinstalleerd en gereboot.

Resultaat : helaas nog steeds NL KPN als tekst...... help?

Dat stuurde ik dus ook ;) haha.. hetzelfde probleem ;) Geen idee wat het nog kan zijn

mvveelen 10-08-10 23:05

Ik zie trouwens dat ik ineens ook geen APN settings enz. handmatig kan instellen ?! Weet niet of dat hierdoor komt, maar voorheen kon ik er wel bij, sterker nog : 2 dagen geleden nog ingesteld omdat m'n 3G niet werkte.... grrr

forumzoeker 10-08-10 23:30

Ik denk dat het probleem is, dat KPN niet officieel in de carrierbundle zit van 4+, als ik hierboven lees is het met T-mobile geen probleem ( standaard carrier ) Dat de setting niet aangepast kunnen worden klopt wel dit staat al in de carrier.plist.

ik ben nu druk met verbouwen, dus ik kan even niet meedenken/aanpassen.

mvveelen, je kan gewoon de .deb uit mijn repo halen via bijvoorbeeld cyder2. dan kan je met 7zip de .deb openen en de carrier map eruit halen. dan kan je zelf deze carrier plaatsen in de carrier map van de iphone. wel even 775 als gebruikers rechten op de afbeeldingen aanpassen via winscp.

jurrian 12-08-10 14:27

Nah ja ik wacht wel even totdat je klaar bent met de verbouwing ;) Wanneer ik wat moet testen hoor ik het wel.

Isalene 14-08-10 16:18

Carrier logo
 
Heren en dames, waarom gebruiken jullie niet gewoon MIM??
1 Je neemt een mooie afbeelding van je carrier.
2 met bv microsoft office picture manager pas je het formaat aan naar 35x15 pixels.
3 sla deze pic op in een map op je PC!! onder de naam FSO_CARRIER_KPN2 en Default_CARRIER_KPN2
4 open nu iphone explorer.
5 ga naar de map iPhone /Root/System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle
6 Gooi hier de twee aangemaakt pics in dmv copy /paste
7 Open MIM (make it mine voor de noobs) en tik in het veld in KPN2
8 Klik nu op carrier (linksboven) en reboot je idevice.

KLAAR!:d:d:d:d:d:d:d:d

cardwizard 14-08-10 16:23

dat kan natuurlijk ook , heeft iemand misschien het mooie kpn logo uit iCarrier ?

Isalene 14-08-10 16:41

logos kpn
 
1 Bijlage(n)
Bij deze:d

cardwizard 14-08-10 16:42

bedankt ! zal straks eens aan de slag gaan

ps is er geen retina versie ? ;-)

Isalene 14-08-10 17:35

Nee, daar heb ik al een week naar gezocht, en heb ik niet kunnen vinden

cardwizard 14-08-10 19:09

hmm jammer , hopen dat een creatieveling dit leest ? of forumzoeker die even 2 mooie kan maken ?

werkt overigens wel ! dank................ zijn niet de logo's uit iCarrier als ik het goed heb ?

Davidduzy 14-08-10 19:25

Heb de proximus bundle gedownload maar zie geen verandering :(

Isalene 14-08-10 20:41

Nee, deze logo's komen uit de cydia kpn app van sendowski van iphone notes.de. Maar het is sowieso beter dan nl kpn text


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.