//

Verzameltopic: Custom IPCC files

Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ja hoor, hiervan was ik me wel bewust Ik zit momenteel op iphone 4 met fw 4.0.1 als je dit iets kan voorthelpen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-08-10, 13:30
tha_inspecta tha_inspecta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

ja hoor, hiervan was ik me wel bewust Ik zit momenteel op iphone 4 met fw 4.0.1 als je dit iets kan voorthelpen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 05-08-10, 13:45
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Ik wilde vragen mveelen of jij de carrier map voor mij van de iphone af kon halen en hier te posten in een rar bestand. Ik vermoed dat er het een en ander is veranderd sinds 4.0. Ik heb geprobeerd om 4.0.1 te openen maar dan krijg ik een dmg bestand die ik in windows niet kan openen. heb al van alles geprobeerd.
__________________
Mijn Repo: (cydia.myrepospace/forumzoeker)
  #43  
Oud 05-08-10, 13:46
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wil ik doen, maar....welke carrier map ? Want er is geen KPN map of Hi map of een map met dat nummer wat je aangaf....
  #44  
Oud 05-08-10, 13:50
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

In de root van de iphone die je kan benaderen met winscp of i-funbox zit een carrier map, die kan je vinden onder root/system/library daar staat een map Carrier bundle deze map bevat alle carrier instellingen van alle providers.

Als ik deze map heb dan kan ik kijken wat re anders aan is en wat ik moet aanpassen om zo alles werkent te krijgen. Nu is alles gebaseerd op de instellingen van 3.1.3

Alvast bedankt
  #45  
Oud 05-08-10, 13:53
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tha_inspecta Bekijk bericht
Leuk dat je zo snel dit pakketje hebt gemaakt! Ik vrees er spijtig genoeg voor dat het bij niet volledig werkt... Het logo is niet zichtbaar er staat nog steeds gewoon "BEL PROXIMUS", ik vermoed dat je de mms en mobile internet instellingen bij in de bundle gestoken hebt want ik kan ze zelf niet meer aanpassen?

Werkt alles wel gewoon met de instellingen zoals ik in het in de bundle heb geplaatst?
  #46  
Oud 05-08-10, 13:54
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Be my guest : http://www.marcovanveelen.nl/CarrierBundles.rar
  #47  
Oud 05-08-10, 13:58
tha_inspecta tha_inspecta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker Bekijk bericht
Werkt alles wel gewoon met de instellingen zoals ik in het in de bundle heb geplaatst?
Blijkbaar niet, ik kan niet meer op mobiel internet en de mms optie bij foto's is verdwenen... Als ik je met iets kan helpen laat het mij gerust weten
  #48  
Oud 05-08-10, 13:59
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht

Ik kijk er vanavond even naar, ik moet nu gaan opschieten, ik moet werken.

Heb jij nog die patch geinstaleerd, waar jij in een eerdere reactie mee kwam?
  #49  
Oud 05-08-10, 14:00
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tha_inspecta Bekijk bericht
Blijkbaar niet, ik kan niet meer op mobiel internet en de mms optie bij foto's is verdwenen... Als ik je met iets kan helpen laat het mij gerust weten

Ik denk dat het handiger is om het pakketje even te verwijderen, ik zal vanavond even een pakketje maken zonder instellingen, kijken of dat werkt.
  #50  
Oud 05-08-10, 14:00
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Geprobeerd, maar kreeg foutmelding bij installeren dus heb het maar even zo gelaten....
  #51  
Oud 05-08-10, 18:53
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Ik ben in ieder geval een stap verder, op os 4.0 werken de carrier bundles zonder probleem dit heb ik getest op een iPhone van een collega. Een andere iPhone ook van een collega heeft iPhone 3gs met 4.0.1 en hier werkt het niet op. Apple heeft duidelijk iets veranderd aan dit os. Ik kan nog niet de vinger leggen op wat er nu veranderd is. Excuses voor het taalgebruik ik tik dit op de iPhone even snel tussendoor
  #52  
Oud 05-08-10, 19:04
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ben vol vertrouwen dat je er iets op zult vinden ;-)
  #53  
Oud 06-08-10, 01:40
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Mvveelen nogmaals bedankt voor de carrier map. Omdat je mijn pakket geinstaleerd heb en weer verwijderd heb zijn deze carriers verdwenen uit jou map. Ik heb iemand nodig met firmware 4.0.1 die nog geen carrier bundles hebben geinstaleerd en die deze carrier map hier wil delen.

Ik heb nogmaals een poging gewaagd om het firmware bestand te openen maar dan stuit ik tegen .dmg welke ik op mijn windows pc niet geopend krijg.

Ik ben wel al zover dat tot en met firmware 4.0 het geen probleem is om de bundles te installeren, firmware 4.0.1 is echt lastig uit te zoeken. Mijn iphone werkt nu goed op 3.1.3 en dat wilde ik nog even zo laten.

Ik hoop op mede forumleden die mij met dit probleem willen helpen, misschien is er wel iemand in ons midden die weet wat dit probleem is,

please help us!!!
  #54  
Oud 06-08-10, 12:43
tha_inspecta tha_inspecta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker Bekijk bericht
Mvveelen nogmaals bedankt voor de carrier map. Omdat je mijn pakket geinstaleerd heb en weer verwijderd heb zijn deze carriers verdwenen uit jou map. Ik heb iemand nodig met firmware 4.0.1 die nog geen carrier bundles hebben geinstaleerd en die deze carrier map hier wil delen.

Ik heb nogmaals een poging gewaagd om het firmware bestand te openen maar dan stuit ik tegen .dmg welke ik op mijn windows pc niet geopend krijg.

Ik ben wel al zover dat tot en met firmware 4.0 het geen probleem is om de bundles te installeren, firmware 4.0.1 is echt lastig uit te zoeken. Mijn iphone werkt nu goed op 3.1.3 en dat wilde ik nog even zo laten.

Ik hoop op mede forumleden die mij met dit probleem willen helpen, misschien is er wel iemand in ons midden die weet wat dit probleem is,

please help us!!!
Forumzoeker, misschien dat ik je hiermee kan helpen... (hier vind je een RAR file met alle carrier bundles van ios 4.0.1 => http://www.klaps.org/iphone/carrier_bundles.rar) Ik heb enkel met proximus liggen klungelen dus ik vermoed dat al de rest volledig in tact is gebleven
  #55  
Oud 06-08-10, 13:41
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Harstikke bedankt, loop al de hele ochtend te klooien om de firmware te mounten. Lukt gewoon niet Zou jij het gedeelte met de mappen met nummers ook willen geven. Ik heb nu alleen een gedeelte van de carrier map

Ik zie wel al dat de .PNG bestanden niet zichtbaar zijn op de pc dus daar is iets mee gebeurt. Als het goed is kan ik mijn png bestanden ook optimaliseren voor deze firmware. Daar is een manier voor dacht ik. Ik denk dat ik eerst maar een stap ga maken om de bestaande carriers aan te passen en dan kijken of dit werkt. Daarna ga ik met de missende carriers beginnen. Als het eerste werkt dan.

***EDIT*** Ik heb voor T-Mobile NL een pakketje online gezet. de carrier instellingen zijn de originele uit iOS 4.0.1. Het is de bedoeling dat deze getest wordt op firmware 4.0.1. Ik hoop dat het werkt, als het werkt ga ik stap voor stap andere carrier bundles maken.

Laatst gewijzigd door forumzoeker; 06-08-10 om 13:55.
  #56  
Oud 06-08-10, 14:17
tha_inspecta tha_inspecta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker Bekijk bericht
Harstikke bedankt, loop al de hele ochtend te klooien om de firmware te mounten. Lukt gewoon niet Zou jij het gedeelte met de mappen met nummers ook willen geven. Ik heb nu alleen een gedeelte van de carrier map

Ik zie wel al dat de .PNG bestanden niet zichtbaar zijn op de pc dus daar is iets mee gebeurt. Als het goed is kan ik mijn png bestanden ook optimaliseren voor deze firmware. Daar is een manier voor dacht ik. Ik denk dat ik eerst maar een stap ga maken om de bestaande carriers aan te passen en dan kijken of dit werkt. Daarna ga ik met de missende carriers beginnen. Als het eerste werkt dan.

***EDIT*** Ik heb voor T-Mobile NL een pakketje online gezet. de carrier instellingen zijn de originele uit iOS 4.0.1. Het is de bedoeling dat deze getest wordt op firmware 4.0.1. Ik hoop dat het werkt, als het werkt ga ik stap voor stap andere carrier bundles maken.
De genummerde mappen zijn symbolic links (deze verwijzen gewoon naar 1 van de mappen die je nu al hebt, in windows kan ik ze niet kopieëren omdat dit een principe van mac/linux/unix is). Het gaat eigelijk over een soort van snelkoppeling naar een map
  #57  
Oud 06-08-10, 15:13
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Klopt ik heb deze map zelf aangemaakt voor de t-mobile bundle, deze map is wel nodig de nieuwe logo's moeten daar ook in aangepast worden. Ik wacht even af of de t-mobile bundle werkt. Nogmaals bedankt voor de carrier map
  #58  
Oud 06-08-10, 18:29
DVR123 DVR123 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Hallo
Is het zo dat als ik het pakket installeer en ik in het buitenland kom gewoon de namen van de carriers in letters te zien zijn?
En als ik ze verwijder krijg ik dan de normale tekst weer terug?
Groetjes

Laatst gewijzigd door DVR123; 06-08-10 om 18:58.
  #59  
Oud 06-08-10, 20:12
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Ik blijf het ook volgen , dat KPN logo staat veel beter gewoon
  #60  
Oud 06-08-10, 23:06
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard Bekijk bericht
Ik blijf het ook volgen , dat KPN logo staat veel beter gewoon
Als jij ios 4.0 hebt en een jailbreak dan kan je gewoon gebruik maken van de nlcarrierbundle.alleen op ios 4.0.1 werkt het niet
Reageren

Labels
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone iOS 4 IPCC wasabisjors Vodafone 31 22-11-10 00:10
IPCC KPN ios4 Folkypolky KPN 1 23-10-10 22:13
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57
IPCC updaten hoe? dborneman Overige providers Nederland 12 15-06-09 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.