iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Verzameltopic: Custom IPCC files (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/22266-verzameltopic-custom-ipcc-files.html)

forumzoeker 09-07-10 14:26

Ik heb een .deb gemaakt met de gekleurde carrier logo`s, bij mij werkt het.

Misschien wil iemand het even testen. Dit is de eerste keer dat ik een .deb maak:)

mijn repo is: http://www.myrepospace.com/profile/forumzoeker/

De volgende carriers met instellingen zitten erin.

KPN
Orange
Telfort
T-Mobile
Vodafone

Ik zelf heb een sim van T-Mobile en KPN beide werken goed, en ik heb weer een mooie carrier logo

Modbreak:
Edit Bomans

Ik heb er een verzameltopic van gemaakt en alles wat te maken heeft met custom IPCC files kan je kwijt in deze topic.

mvveelen heeft nog wat meer werk verricht, waarvoor dank.
Zijn custom IPCC files kan je in deze reply vinden.

Een handige tutorial wat betreft installeren van een IPCC kan je hier vinden, net als custom IPCC files voor Mobile Vikings. Met dank aan conspiracy


Callahan 09-07-10 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 486024)
Ik heb een .deb gemaakt met de gekleurde carrier logo`s, bij mij werkt het.

Heb het geinstalleerd, maar vervolgens gebeurt er niets. Heb al gereboot en dergelijken maar geen resultaat. Is er nog iets dat ik zelf moet aanpassen?

De url is trouwenshttp://cydia.myrepospace.com/forumzoeker/ ;).

forumzoeker 09-07-10 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Callahan (Bericht 486255)
Heb het geinstalleerd, maar vervolgens gebeurt er niets. Heb al gereboot en dergelijken maar geen resultaat. Is er nog iets dat ik zelf moet aanpassen?

De url is trouwensforumzoeker Repository - MyRepoSpace.com ;).


Ehmm vreemd misschien zie ik iets over het hoofd, om welke provider gaat het?

Callahan 09-07-10 19:01

T-Mobile, heb ook geen ander carrier programma oid geinstalleerd.

forumzoeker 09-07-10 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Callahan (Bericht 486271)
T-Mobile, heb ook geen ander carrier programma oid geinstalleerd.


Dan denk ik dat ik weet wat het probleem is. Ik pas de .deb even aan en upload hem opnieuw.

Hij staat online versie 1.1

Callahan 09-07-10 20:30

Yep nou werkt het, bedankt! :)

forumzoeker 09-07-10 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Callahan (Bericht 486328)
Yep nou werkt het, bedankt! :)

Graag gedaan;). Nu maar hopen dat de andere Carriers ook werken:confused:, Mede forumleden, als iets niet werkt stuur mij dan even een mailtje, of vermeld het hier in dit topic, dan pas ik het aan

bluejay 12-07-10 17:07

KPN (telfort) werkt, dank en complimenten. Wel heb ik de vraag/verzoek om een ander KPN logo (in de 2 varianten voor zwarte en witte achtergrond) toe te passen, die zwerven hier op het forum ook nog rond en zijn oorspronkelijk gemaakt volgens mij door Fab1man. Misschien kan je informeren of je die mag gebruiken, want ze zijn nog iets fraaier.

forumzoeker 12-07-10 23:42

Als iemand de logo heeft en het naar mij toe wil sturen, dan pas ik het aan. Ik wist niet dat er nog andere logo`s waren, ben daar dan wel benieuwd naar.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluejay (Bericht 487681)
KPN (telfort) werkt, dank en complimenten. Wel heb ik de vraag/verzoek om een ander KPN logo (in de 2 varianten voor zwarte en witte achtergrond) toe te passen, die zwerven hier op het forum ook nog rond en zijn oorspronkelijk gemaakt volgens mij door Fab1man. Misschien kan je informeren of je die mag gebruiken, want ze zijn nog iets fraaier.


bluejay 13-07-10 01:03

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 487966)
Als iemand de logo heeft en het naar mij toe wil sturen, dan pas ik het aan. Ik wist niet dat er nog andere logo`s waren, ben daar dan wel benieuwd naar.

Zie hier.
Dank!

forumzoeker 14-07-10 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluejay (Bericht 488016)
Zie hier.
Dank!

Deze zien er inderdaad een stuk strakker uit :d .deb aangepast, versie 1.2 te installeren via mijn repo.

Edit 12:30, Er was wat fout gegaan met de volgorde van de logo`s. Heb je het pakket geinstalleerd tussen 11:30 en 12:30, verwijder het pakket eerst en update mijn repo om fouten te voorkomen.

bluejay 14-07-10 14:09

Works like a charm. Alleen... de volgorde is verkeerd.. Het kleurenlogo staat nu op de zwarte achtergrond, en op de witte achtergrond staat het witte logo... Zou je dit nog willen aanpassen?

Nogmaals dank, en knap dat je zoiets zo makkelijk in elkaar draait!

forumzoeker 14-07-10 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluejay (Bericht 489148)
Works like a charm. Alleen... de volgorde is verkeerd.. Het kleurenlogo staat nu op de zwarte achtergrond, en op de witte achtergrond staat het witte logo... Zou je dit nog willen aanpassen?

Nogmaals dank, en knap dat je zoiets zo makkelijk in elkaar draait!


Ik wilde het eigenlijk zo laten omdat ik zelf een transparante achtergrond heb. Ik zal voor jou een .deb pakket maken met een aangepaste volgorde voor alleen het KPN logo, zoals jij het beschrijft. Ik moet zo naar mijn werk, dus ik zal het vanavond of morgenochtend even doen.;)

bluejay 14-07-10 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumzoeker (Bericht 489171)
Ik wilde het eigenlijk zo laten omdat ik zelf een transparante achtergrond heb. Ik zal voor jou een .deb pakket maken met een aangepaste volgorde voor alleen het KPN logo, zoals jij het beschrijft. Ik moet zo naar mijn werk, dus ik zal het vanavond of morgenochtend even doen.;)

Thanks! Ik wacht het af.

bluejay 15-07-10 15:48

Ola Forumzoeker,
installeerde zojuist versie 1.3 na melding update in cydia, maar nu is het weer het oude logo?

forumzoeker 15-07-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluejay (Bericht 490044)
Ola Forumzoeker,
installeerde zojuist versie 1.3 na melding update in cydia, maar nu is het weer het oude logo?

Klopt, ik heb een ander pakket voor jou gemaakt kpncarrierbundle deze moet je hebben. Kijk maar in mijn repo.

bluejay 15-07-10 17:44

Ok gezien en geïnstalleerd.. maar de logo's zitten nog steeds andersom :O

forumzoeker 15-07-10 20:56

[QUOTE=bluejay;490109]Ok gezien en geïnstalleerd.. maar de logo's zitten nog steeds andersom :O[/QUOTE

daar snap ik niets van, als ik thuis ben dan kijk ik er even naar. Het was toch de bedoeling dat de grijze logo op de zwarte achtergrond staat en de gekleurde op de grijze achtergrond?

bluejay 15-07-10 21:58

Ja, en het is nu dus grijs op grijs.

bluejay 16-07-10 18:19

[quote=forumzoeker;490245]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluejay (Bericht 490109)
Ok gezien en geïnstalleerd.. maar de logo's zitten nog steeds andersom :O[/QUOTE

daar snap ik niets van, als ik thuis ben dan kijk ik er even naar. Het was toch de bedoeling dat de grijze logo op de zwarte achtergrond staat en de gekleurde op de grijze achtergrond?

Hoi Forumzoeker, nog naar kunnen kijken? Wacht met spanning af!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.