//

Hi Eindeloos + Push Mail (Wie??)

Hi Eindeloos + Push Mail (Wie??) discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iemand die een Hi Eindeloos Online abonnement heeft en Push Mail gebruikt? Volgens de voorwaarden worden dit soort applicaties niet ondersteund, maar over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-08, 10:34
jeffrey jeffrey is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Thumbs down Hi Eindeloos + Push Mail (Wie??)

Is er iemand die een Hi Eindeloos Online abonnement heeft en Push Mail gebruikt?

Volgens de voorwaarden worden dit soort applicaties niet ondersteund, maar over extra kosten wordt ook niet gesproken. Ik gebruik momenteel IMAP en check mijn mail elk uur.

Als er iemand is die push mail icm een Hi abonnement gebruikt zonder extra kosten dan hoor ik dat graag want ik ben ook van plan om een PUSH service te nemen...

Laatst gewijzigd door jeffrey; 17-10-08 om 10:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-08, 21:45
MMaxim MMaxim is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo Jeffrey,

Ik kan geen antwoord geven op je vraag. Maar ik vraag me af wat de snelheden zijn van Hi Eindeloos? Ik weet dat dit 128kb/s downstream is, maar kan je hier in de praktijk goed mee uit de voeten?

Mvg, Maxim
  #3  
Oud 03-11-08, 00:19
liosnel's schermafbeelding
liosnel liosnel is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Steenwijk
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar liosnel
Standaard

Hey Jeffrey,

Ik gebruik het nu enkele maanden via Exchange; het werkt prima! Het mag officieel niet, maar ik weet uit ervaringen eerder (zonder vast internet thuis, dus écht overmatig gebruik via laptop) dat je na excessief internetgebruik een smsje krijgt dat je te veel data hebt verbruikt (meer dan tienmaal het gemiddelde) met daarnin een waarschuwing...

M.a.w. gewoon doen! Werkt prima..!
  #4  
Oud 10-11-08, 12:20
koekiee koekiee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Inderdaad gewoon doen, is geen probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 02:42
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? mauriceiphone3g iPhone algemeen 5 29-01-09 21:43
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10
Uitgaande mail Hi eindeloos? mvhuessen Overige providers Nederland 1 24-03-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.