//

Snelheid BEN

Snelheid BEN discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na het herhaaldelijk gebruiken van de zoek functie kon ik helaas nog geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik ben van plan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-11-08, 21:27
Daanjee Daanjee is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Smile Snelheid BEN

Beste mensen,

Na het herhaaldelijk gebruiken van de zoek functie kon ik helaas nog geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik ben van plan een iphone te kopen echter wil ik deze waarschijnlijk simlockvrij gaan halen.
Doordat ik een sim-only abbo wil gaan afsluiten wil ik daarbij een internet bundel gebruiken.

Nu vroeg ik me af het wel mogelijk is op een fatsoenlijke manier gebruik van je Iphone te maken met de volgende data snelheden:

128 / 32 Kpbs
384 / 64 Kpbs

Ik kan me namelijk zoiets voorstellen dat bijvoorbeeld een app waarbij je video en of muziek streamt een hoger capaciteit nodig heeft.

Mijn vraag is dan ook of alles fatsoenlijk werkt, en of het verstandig is natuurlijk

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Snelheid miicker Odido (T-Mobile) 1 08-01-11 22:40
Snelheid verhagen iPad algemeen 1 27-04-10 23:31
T-mobile 3G snelheid Kalzoezoe Odido (T-Mobile) 3 09-02-10 00:16
3G-Snelheid enquete Marlon iPhone algemeen 41 21-07-09 10:08
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.