//

iPhone kan geen 3G netwerk vinden

iPhone kan geen 3G netwerk vinden discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Since vandaag heb ik een rare probleem. Ik heb een van oorsprong simlock vrije iPhone. Vanaf vandaag kreeg ik ineens mededeling dat er "geen service" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-08, 10:03
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard iPhone kan geen 3G netwerk vinden

Since vandaag heb ik een rare probleem. Ik heb een van oorsprong simlock vrije iPhone. Vanaf vandaag kreeg ik ineens mededeling dat er "geen service" is. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden, laat maar staan 3G. Ik heb toen 3G uitgezet en mijn iPhone heeft wel netwerk gevonden.

Ik heb 3 weken Vodafone abo. Het heeft altijd prima gewerkt. Nu ineens niet. Vanaf maandag hebben ze ook hun snelheden drastisch verlaagd. Heeft het wellicht daarmee te maken? Het lijkt mij dat het toch eerder aan Vodafone ligt dan aan iPhone: als er geen netwerk is, dan kan iPhone die ook niet vinden, toch? of vergis ik mij?

Heeft iemand daarmee ook problemen? Kan het aan iPhone liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-08, 10:05
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Misschien eens contact opnemen met de klantendienst?
  #3  
Oud 20-11-08, 11:11
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Netwerk problemen 3G

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olga.p2000 Bekijk bericht
Since vandaag heb ik een rare probleem. Ik heb een van oorsprong simlock vrije iPhone. Vanaf vandaag kreeg ik ineens mededeling dat er "geen service" is. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden, laat maar staan 3G. Ik heb toen 3G uitgezet en mijn iPhone heeft wel netwerk gevonden.

Ik heb 3 weken Vodafone abo. Het heeft altijd prima gewerkt. Nu ineens niet. Vanaf maandag hebben ze ook hun snelheden drastisch verlaagd. Heeft het wellicht daarmee te maken? Het lijkt mij dat het toch eerder aan Vodafone ligt dan aan iPhone: als er geen netwerk is, dan kan iPhone die ook niet vinden, toch? of vergis ik mij?

Heeft iemand daarmee ook problemen? Kan het aan iPhone liggen?
Ja heb sinds vandaag ook problemen met 3G, kan 3G niet vinden... dus lijkt aan het netwerk te liggen.

Ik zit bij Telfort overigens... volgens mijn netwerk problemen anderen
__________________
Iphone 4 / Iphone 4S / Ipad 2 zwart / Ipad 2 wit / 4 Airports / binnenkort Apple TV 3 nog op het lijstje... erbij
  #4  
Oud 20-11-08, 14:14
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Ik had contact met klantenservice... volgens ze waren er geen werkzaamheden. Nu heb ik wel af en toe net werk en even later weer niet. Lijkt inderdaad dat er iets met netwerk aan de hand is.
  #5  
Oud 20-11-08, 15:44
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Nou Telfort had netwerk problemen en is nu net via 15:30 weer online

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olga.p2000 Bekijk bericht
Ik had contact met klantenservice... volgens ze waren er geen werkzaamheden. Nu heb ik wel af en toe net werk en even later weer niet. Lijkt inderdaad dat er iets met netwerk aan de hand is.
  #6  
Oud 21-02-13, 19:30
Dotjuh Dotjuh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb de Iphone 3Gs overgekocht sinds vorig jaar (met prepaid). Vanaf het moment dat ik hem heb kan de telefoon geen netwerk vinden. Hij laadt wel een lijst met providers maar als ik er dan 1 selecteer dan krijg ik de melding '' Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In instellingen kunt u een ander netwerk kiezen.'' Maar ik blijf iedere keer die melding krijgen. Ik heb de fabrieks instellingen al meerdere malen opnieuw ingesteld. En heb nu geen idee meer wat te doen. Iemand??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Kan geen netwerk vinden xanderz94 Unlock 9 20-04-11 19:29
kan geen netwerk vinden chik002 iPhone algemeen 0 01-05-09 12:06
iPhone kan geen netwerk vinden Alpha-Sphere Odido (T-Mobile) 12 20-04-09 17:08
iphone kan geen mobiel netwerk vinden. jordy.. iPhone algemeen 6 03-09-08 14:09
Kan eigen netwerk thuis niet vinden? Cheb Wi-Fi 6 04-05-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.