//

Iphone aanbieding

Iphone aanbieding discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zag een tijdje terug op deze website een artikel waar je de iphone kon kopen bij andere aanbieders dan T-mobile. Kan het helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-08, 18:55
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard Iphone aanbieding

Hey,

Ik zag een tijdje terug op deze website een artikel waar je de iphone kon kopen bij andere aanbieders dan T-mobile. Kan het helaas niet terug vinden. Ik vond echter een ander aanbod vandaag van gsmtrack.nl.

GSMtrack.nl - de GSM site!

Hierbij krijg je de iphone 8gb gratis met een vodaphone 27.50 abo dat 22 per maand kost. Daarbij zorgeloos internet 'blox' voor 2.50 het eerste jaar en daarna 9.50. Dat maakt in totaal met een snel rekensommetje:

iphone: 0
1e jaar: 12 x 24.50 = 294
2e jaar: 12 x 31.50 = 378
verzend: 10
totaal = 682

tegenover het t-mobile abonnement:
iphone: 79
24 x 29.50 = 708

plus dat vodaphone een betere dekking heeft.

Is dit een goede aanbieding of zijn er nog betere?

grtz!

Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 18:59
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuurtje Bekijk bericht
Hey,

Ik zag een tijdje terug op deze website een artikel waar je de iphone kon kopen bij andere aanbieders dan T-mobile. Kan het helaas niet terug vinden. Ik vond echter een ander aanbod vandaag van gsmtrack.nl.

GSMtrack.nl - de GSM site!

Hierbij krijg je de iphone 8gb gratis met een vodaphone 27.50 abo dat 22 per maand kost. Daarbij zorgeloos internet 'blox' voor 2.50 het eerste jaar en daarna 9.50. Dat maakt in totaal met een snel rekensommetje:

iphone: 0
1e jaar: 12 x 24.50 = 294
2e jaar: 12 x 31.50 = 378
verzend: 10
totaal = 682

tegenover het t-mobile abonnement:
iphone: 79
24 x 29.50 = 708

plus dat vodaphone een betere dekking heeft.

Is dit een goede aanbieding of zijn er nog betere?

grtz!

Martijn
Deze aanbieding is EXCLUSIEF internet. Als je internet erbij wilt hebben moet je het eerste jaar 5 euro erbij gooien en het 2e jaar 10 euro. En internet is veel langzamer dan t-mobile

t-mobile komt dan veel goedkoper uit
  #3  
Oud 17-12-08, 19:21
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik zie in die link anders:

U betaalt voor het abonnement € 22,00 per maand plus het eerste jaar € 2.50 per maand voor de BloX Zorgeloos Internet.

blox zorgeloos internet lijkt mij toch internet te betreffen? en op de vodafone site vind ik:

Uit de vele reacties van klanten op de aangekondigde snelheidverlaging van Zorgeloos Internet Blox, blijkt hoe belangrijk klanten de hoge snelheid van Vodafone waarderen. Daarom heeft Vodafone besloten de hoge snelheid van 3,6 Mbps te blijven bieden.

Bij tmobile is de snelheid naar mijn weten 2Mbps?
  #4  
Oud 17-12-08, 19:25
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuurtje Bekijk bericht
Ik zie in die link anders:

U betaalt voor het abonnement € 22,00 per maand plus het eerste jaar € 2.50 per maand voor de BloX Zorgeloos Internet.

blox zorgeloos internet lijkt mij toch internet te betreffen? en op de vodafone site vind ik:

Uit de vele reacties van klanten op de aangekondigde snelheidverlaging van Zorgeloos Internet Blox, blijkt hoe belangrijk klanten de hoge snelheid van Vodafone waarderen. Daarom heeft Vodafone besloten de hoge snelheid van 3,6 Mbps te blijven bieden.

Bij tmobile is de snelheid naar mijn weten 2Mbps?
Oh ik dacht dat het over de telfort aanbieding was. Vodafone is wel snel maar er zit een limiet op (geen idee meer hoeveel het was). Ik heb die lui destijds opgebeld (een paar weken geleden) en het blijkt dat internet niet erbij ingebegrepen was.... :S
  #5  
Oud 17-12-08, 19:26
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

lui van gsmtrack of van vodaphone? En idd ze hebben begrenzing, je mag niet meer dan 10x zoveel verbruiken dan de gemiddelde gebruiker. Dus dat zal wel loslopen denk ik.

ai... ik vind een minpuntje. Vodaphone 27.50 heeft 200 minuten of sms. Dus 1 sms staat gelijk aan 1 minuut. T-mobile heeft 150 minuten en 150 sms. Toch iets aantrekkelijker.

Laatst gewijzigd door Snuurtje; 17-12-08 om 19:33.
  #6  
Oud 17-12-08, 19:43
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Volgens mij had vodafone een fup van 250mb per maand, daar zou ik niet mee uitkomen...
__________________
life is awesome
  #7  
Oud 17-12-08, 19:51
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

als dat zo is... me neither. dus de gemiddelde gebruiker verbruikt 25mb per maand... my ass. Ik denk na wikken en wegen toch maar bij t-mobile te blijven... Wel nog ff kijken of ik op de toestelprijs kan afdingen met mn wel 2 hele jaren lidmaatschap. LOL
  #8  
Oud 17-12-08, 20:43
Michael_D Michael_D is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijchen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuurtje Bekijk bericht
als dat zo is... me neither. dus de gemiddelde gebruiker verbruikt 25mb per maand... my ass. Ik denk na wikken en wegen toch maar bij t-mobile te blijven... Wel nog ff kijken of ik op de toestelprijs kan afdingen met mn wel 2 hele jaren lidmaatschap. LOL
Ik zou voor Voda. gaan als ik jou was, wil niet T mobile bashen, maar ik kan niet nalaten je dit af te raden.
Tenzij je spookfacturen met onverklaarbare bedragen graag ontvangt, of geen verbinding hebt enz enz .
Ben dolgelukkig met de combi Iphone / vodafone.
  #9  
Oud 17-12-08, 20:53
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

Thx voor de aanrader. Hoe zit het nu met de FUP van vodafone naar jouw ervaring? Ik ben opzich wel van plan hem te jailbreaken en af en toe met laptop te gebruiken. Maar ga er dan niet excessief op downloaden ofzo. Gewoon beetje surfen en email checken.

heb net overigens nog een leuke aanbieding gevonden. Best goedkoop alleen de snelheden van HI zijn erg laag qua internet. En er staat op de site dat je voor "streaming" als youtube video's 0.25 extra betaald per mb. Weet niet hoe ze dat willen controleren. Maar ik gok het er maar niet op. Alleen enig probleempje, als je wel is een youtube video bekijkt zit je dus zo over die 250 mb per maand van vodafone.
  #10  
Oud 17-12-08, 20:55
Helmond Helmond is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Of je pakt de aanbieding met de 16gb iPhone. Hetzelfde abonnement, en 79 euro erbij voor het toestel. Heb ze vandaag gebeld, en de witte en de zwarte zijn beide uit voorraad leverbaar.
24 x 22.00 is 528.00
12 x 2.50 is 30.00
12 x 9.50 is 114.00
toestel is 79.00
Maakt totaal 751.00
En daarvoor zou ik niet eens de keuze van T-Mobile overwegen.

En het is trouwens 200 minuten of 400 sms. De verdubbelaar van Vodafone die normaal 2.00 per maand kost is deze maand als een aktie helemaal gratis gedurende de gehele contract termijn.

Heel simpel, ik heb geen geodkopere kunnen vinden. Zelf een simlockvrije in Belgie kopen en een simonlyabonnement afsluiten met dezelfde mogelijkheden valt duurder uit dan die 751.00 die je hier dus totaal betaalt.

Succes.
  #11  
Oud 17-12-08, 21:11
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

thx helmond!

Zie nu ik op bestel heb geklikt idd de verdubbelaar staan. Enige ding is: als je het vergelijkt met t-mobile is dat 150 minuten en 100 sms bij vodafone. Tmobile dus 150 minuten en 150 sms. Internet, daarentegen is een puntje van kritiek. vodafone heeft het snelste internet, en een betere dekking, alleen idd maar 250 mb per maand (ongeveer). zie hier:

iPhone 3G kopen in Nederland: prijzen en alternatieven > Artikel > iPhoneclub.nl

onderaan de pagina.

En als ik hier kijk zie ik dat idd iemand met een verbruik van rond de 800 mb per maand. (wat reel is) een brief in de bus krijgt.

Laatst gewijzigd door Snuurtje; 17-12-08 om 21:22.
  #12  
Oud 17-12-08, 21:23
Michael_D Michael_D is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijchen
Berichten: 71
Standaard

Geloof me ik gebruik Voda in combinatie met mijn laptop en op tijdens een weekje in Zeeland giga data verbruikt en nog geen problemen gehad.
Ik heb een Super sim abbo voor de Iphone met 250 min.en internet voor 13 euro.
Wel 615 betaald in Belgie voor de 16 g versie !

Michel
  #13  
Oud 17-12-08, 21:39
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja goed, maar als je meerdere maanden erover heen ga, en ik weet van mezelf dat ik echt wel een excessief internet gebruiker ben dan krijg je echt een brief in de bus van vodafone. in deze thread geeft het vodafone webteam zelf nog aan dat de FUP idd op 250 mb per maand ligt. Dase gewoon weinig. youtube is zeker al een mb per minuut.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.