//

vragen hi eindeloos & vodafone i-net blox

vragen hi eindeloos & vodafone i-net blox discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) aangezien ik net een nieuw abo (gaat over 4 mnd in) heb afgesloten icm hi eindeloos, zou ik graag willen weten wie dit nog meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-09, 12:15
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard vragen hi eindeloos & vodafone i-net blox

aangezien ik net een nieuw abo (gaat over 4 mnd in) heb afgesloten icm hi eindeloos, zou ik graag willen weten wie dit nog meer heeft en hoe dit bevalt? is het idd zo dat men de snelheden heeft verhoogt en wat kun je er wél en juist niét mee...?

is hyves, hotmail, forummen, i tunes etc onbeperkt gewoon mogelijk? of wordt hier ook streaming voor gebruikt? of wordt dit enkel gebruikt bij radio luisteren via je iphone, en/of uitzendinggemist kijken?

graag de mogelijkheden voor hi eindeloos online, wat kun je wel en wat kun je er niet mee...

heb zelf het forum al aardig afgestruint, maar ben nog niet een passend antwoord tegen gekomen....

tot die tijd dat mijn hi eindloos ingaat ga ik een extra blox nemen bij vodafone, zodat ik mijn iphone al optimaal in gebruik kan nemen....

iemand ook ervaringen met vodafone? ook hierbij de vraag of je onbeperkt gebruik kunt maken van hotmail, hyves, forummen etc etc.... met onbeperkt bedoel ik toch wel meerdere malen per dag bovenstaande verschillende sites bezoeken....

nogmaals bedankt!

alvast bedankt allemaal!

Laatst gewijzigd door tikospike; 23-01-09 om 12:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone BloX Internet profit42 Vodafone 241 13-10-11 13:13
Vodafone blox minifreakje Vodafone 1 27-02-11 07:44
Hi eindeloos online vragen VLB Overige providers Nederland 4 02-07-09 23:18
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10
vodafone blox traag nobody79 Vodafone 14 01-05-08 01:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.