iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   geen service (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/30595-geen-service.html)

lowjetta 23-02-09 15:55

geen service
 
Sinds vandaag staat er geen service ipv mijn netwerk..
Heb vandaag nog gebeld enzo ermee..
Andere met dezelfde netwerk hebben wel nog gwn ontvangst..
Heb al een herstel gedaan.. Simkaart verwijdert.. en een reset geprobeerd en nix werkt.. zit op 2.2.1 al enkele weken dus..

evmw 23-02-09 16:01

Heb je een herstel vanuit een backup gedaan of een herstel van de originele firmware?

Destiny 23-02-09 16:22

Probeer anders nogmaals bootneuter.

voice-veldkamp 26-02-09 09:09

Hallo Allemaal,

Ik heb de turbosim uit mijn telefoon gehaald en de iphone simlock vrij laten maken, alles verliep prima, supersnel internet maar sinds een dag verschijnt er ''geen service'' op de display.
Men heeft de iphone naar 2.2 gezet (geloof ik) iemand een suggestie dat ik weer wel ''service'' heb???

Let wel, hier schrijft een digibeet...
Groeten,

Marc

iScorpio 26-02-09 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voice-veldkamp (Bericht 260712)
Hallo Allemaal,

Ik heb de turbosim uit mijn telefoon gehaald en de iphone simlock vrij laten maken, alles verliep prima, supersnel internet maar sinds een dag verschijnt er ''geen service'' op de display.
Men heeft de iphone naar 2.2 gezet (geloof ik) iemand een suggestie dat ik weer wel ''service'' heb???

Let wel, hier schrijft een digibeet...
Groeten,

Marc

Heb je niet toevallig de 2.2.1. firmware erop staan? Dat verklaart een hoop, die is namelijk nog niet software matig te unlocken.

voice-veldkamp 26-02-09 09:19

Hallo, nee er staat 2.2 op, en wat ik zo vreemd vind is dat de iphone het perfect deed deze afgelopen week.
Maar nu alleen maar ''geen service'' ik was voor mijn werk in het buitenland (Bangkok) en daar hadden ze een iphone service point waar ze de iphone simlock vrij hebben gemaakt, ook hebben ze er 20 a 30 spelletjes op gezet en films, die laatste zijn er af omdat ik mijn muziek er weer op wilde zetten.
Wat zo gek is...na mijn muzieksynchronisatie werk alles nog prima voor twee dagen en nu hup ineens niet meer...
Heb jij nog een idee???

Groet en alvast bedankt voor je meedenken!
Marc

evmw 26-02-09 09:52

Is je turbosim wel geschikt voor 2.2?

voice-veldkamp 26-02-09 10:01

De iphone is simlockvrij ik heb dus geen turbosim meer...

gr. Marc

evmw 26-02-09 10:18

Even overheen gelezen...

Als het met een andere SIM ook niet lukt, probeer hem dan nogmaals te restoren (niet met een backup maar met originele firmware) en vervolgens QuickPWN eroverheen, kies eventueel even een wat lagere firmware versie ipv de nieuwere. Als het dan nog niet lukt zal er iets mis zijn met de iPhone.

voice-veldkamp 26-02-09 10:27

Pfff...ok....kijk daar ga ik dus...restoren...hoe kom ik aan originele firmware etc...
Ik ben bang dat dit niks gaat worden, bedankt voor je advies,

Groet,

Marc

Destiny 26-02-09 10:37

Als je in Cydia/Installer gaat. Is dan yellowsn0w geinstalleerd?

evmw 26-02-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voice-veldkamp (Bericht 260725)
Pfff...ok....kijk daar ga ik dus...restoren...hoe kom ik aan originele firmware etc...
Ik ben bang dat dit niks gaat worden, bedankt voor je advies,

Groet,

Marc

Zie wiki, o.a. hier te downloaden:
iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From

Destiny 26-02-09 10:45

Tevens topic verplaatst naar 1.0 jailbreak en unlock.

voice-veldkamp 26-02-09 11:00

Bedankt voor deze info allemaal, het vreemde van dit allemaal is dat het toestel het nu weer doet....ik hoop dat ik door dit verhaal andere ook in de gelegenheid stel om hier wat mee te doen, want ik heb eerst de sim kaart van mijn zoontje erin gedaan, en die deed het vervolgens gewoon, daarna weer mijn sim kaart erin en hup daar verscheen weer Vodafone...ik snap er zelf ook niets van, wellicht dat mijn sim kaart doordat er eerst een turbosim achterzat beschadigd is, (er is een hapje uit).
Maar in ieder geval werkt het apparaat weer naar behoren.

Ik ga wel vanmiddag een nieuwe simkaart halen bij Vodafone...
Groet,

Marc

Destiny 26-02-09 11:02

Je hoort dit wel vaker bij iPhone 3G's die geunlockt zijn met yellowsn0w.

voice-veldkamp 26-02-09 11:06

Ok...??? Yellowsnow...is dat een aparte manier van unlocken, en hoe verklaar jij dit?
Marc

Destiny 26-02-09 11:07

Als je Installer/Cydia opent en je gaat naar de lijst met geinstalleerde programma's. Staat daar dan yellowsn0w tussen?
Dit is namelijk een softwarematige unlock van het iPhone Dev Team.

voice-veldkamp 26-02-09 11:14

Ik zie op mijn iphone geen cydia staan, tussen die pict.gram. ik weet dat het er wel op heeft gestaan..

Berichtje voor Destiny,

Je hebt gelijk hoor, ik had de hulp van mijn zoontje nodig maar ik heb inderdaad cydia en yellowsnow erop staan, welke problemen kan je daarmee krijgen?
Nu doet alles het weer goed maar heb je een advies als het weer gebeurt?
Ik heb versie 2.2


Hebben jullie enig idee waarom bluetooth zo moeilijk aangaat?
Groet,

Marc

Modbreak:
Zou je de edit knop willen gebruiken? Dank!



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.