iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Hi: Wel internet, maar geen dataverbruik. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/31279-hi-internet-maar-geen-dataverbruik.html)

MartndeMus 10-03-09 22:23

Hi: Wel internet, maar geen dataverbruik.
 
Oke, ik heb dus net een iPhone aangeschaft bij 2call met een Hi abbonement met Eindeloos Online, ik kan er zonder gebruik van Wi-Fi mee internetten, maar als ik dan mij saldo check geeft hij niks aan bij het verbruik van mijn eindeloos online bundel. Ik maak mij dus grote zorgen dat ik nu een beetje buiten mijn bundel zit te surfen.

Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?
Of mensen met dezelfde ervaringen?

sharmena 11-03-09 13:41

Ik ben van plan één dezer dagen ook een hi-abbo af te sluiten bij 2call.Maar met eindeloos-online heb je toch onbeperkt internet en kun je nooit over je bundel heen zitten? Of zie ik dat verkeerd?

Graag zou ik ook willen weten hoe de bestelling via 2call is gegaan? Wordt alles keurig netjes geleverd?

MartndeMus 11-03-09 17:42

Bestelling heb ik geen problemen mee gehad!

apotheosis 11-03-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MartndeMus (Bericht 265138)
Oke, ik heb dus net een iPhone aangeschaft bij 2call met een Hi abbonement met Eindeloos Online, ik kan er zonder gebruik van Wi-Fi mee internetten, maar als ik dan mij saldo check geeft hij niks aan bij het verbruik van mijn eindeloos online bundel. Ik maak mij dus grote zorgen dat ik nu een beetje buiten mijn bundel zit te surfen.

Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?
Of mensen met dezelfde ervaringen?

Het kan zijn ik u verkeerd begrijp dus neem het mij dan niet kwalijk ook maar je kan via je iphone zelf meteen nagaan hoeveel je al verbruikt heb.
Wel onthouden;als bv iedere 25ste van de maand het terug veranderd je de teller zelf op nul moet zetten(ik vergeet dat altijd).
Je hebt toch een abbo om te surfen ofzo want anders ga je je blauw betalen.
Bij je iphone kan je zien door naar instellingen te gaan en dan gebruik te klikken en als je dan op de pagina komt helemaal onderaan staat er dan gegevens mobiele netwerk
Verstuurd
Ontvangen

sharmena 11-03-09 20:51

Streaming

Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.

Dus dan kun je nooit over je eindeloos online bundel komen toch?

Durex 12-03-09 18:36

Voor zover ik weet is onbeperkt ook echt onbeperkt. Dit moet je dan maar aannemen van de telecomaanbieders.

Mijn ervaringen bij 2Call.nl zijn goed! Ik heb er begin dit jaar een iPhone met Abo afgesloten, en ze reageren vlug op alle mailtjes. Alleen het nadeel is (in mijn geval) het 2 weken duurde voordat ik me iPhone thuis gestuurd kreeg. Dit ivm levertijd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.