//

Welke site verkoopt anders dan T-Mobile?

Welke site verkoopt anders dan T-Mobile? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Bij 2call kon je voorheen dacht ik ook een iPhone met Vodafone nemen, maar ik zie het nu niet meer? Ligt dat aan mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-09, 17:42
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard Welke site verkoopt anders dan T-Mobile?

Beste,

Bij 2call kon je voorheen dacht ik ook een iPhone met Vodafone nemen, maar ik zie het nu niet meer? Ligt dat aan mij of hebben ze het niet meer?

Weet iemand nog andere sites waar je andere providers kan nemen bij de iPhone? Liefst voldoen aan volgende criteria:

- Maximaal 25 a 30 p/maand.
- Incl. smsjes (stuk of 50 a 100)
- Zo min mogelijk toestelprijs
- Vertrouwde site

Laat een reactie achter als je iets weet.

Gr. Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-09, 18:44
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Je kan ook gewoon een iPhone uit België halen en een Sim only abbo bij Vodafone nemen.
  #3  
Oud 21-03-09, 18:46
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Dat vind ik helaas niet zo'n goede oplossing. Aangezien de voornamelijkste redenen dat ik geen I-150 abonnement neem zijn de activatiekosten en toestelprijs. Klinkt best raar dat dat zo'n probleem is, maar mijn ouders betalen het abonnement, en ikzelf wil het liefst geen kosten er aan hebben. (Ik spendeer al te veel )
  #4  
Oud 22-03-09, 14:40
Thermometer Thermometer is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Een deel van 2call is volgens mij verhuist naar PHONESHOP.NL: De goedkoopste en gratis GSM abonnementen in Nederland. T-Mobile, Telfort, Vodafone en KPN Mobile.. Hier heb ik gister een iPhone 3g 8gb besteld i.c.m. Vodafone abonnement.

Het abonnement dat ik gekozen heb is een aanbieding van 26,50 p/m. 200belminuten/400smsjes met zorgeloos internet. Hierbij koste de iPhone 3g 8gb zelf 44 euro.
  #5  
Oud 22-03-09, 15:08
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Hier was ik naar op zoek! Dankje!
  #6  
Oud 15-04-09, 00:18
Wit. Wit. is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Dus ik maak hier uit op dat phoneshop.nl een betrouwbare webshop is zonder addertjes onder het gras?
  #7  
Oud 15-04-09, 09:31
jeroni jeroni is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

beste,

ik ben zelf ook overgestapt van hi 30 naar t-mobile. icm i300 en iphone.
bij het overstappen heb ik gewoon mijn nummer kunnen behouden en heb ik voor de 3maanden opzegtermijn van hi een 0euro contract afgesloten bij t-mobile.

zo loopt het contract gewoon af bij hi.
en betaal ik geen dubbele contract kosten bij t-mobile. je kan hierbij dus ook je NAW gegevens overzetten naar je zelf.

nadeel:
in de drie maanden van overstappen kan je niet bellen/sms'en met je iphone. dus heb je wel de functionaliteiten van de iphone.

ik zou gewoon gaan voor t-mobile. ben je van al het andere gezeur af en weet je zeker dat alles werkt icm de iphone.
  #8  
Oud 15-04-09, 12:49
Wit. Wit. is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Bedankt Mod! om mijn topic te verwijderen. mijn vraag was totaal anders dan deze.
Dus hier schiet ik lekker veel mee op.
  #9  
Oud 15-04-09, 15:38
rschilders rschilders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam Bekijk bericht
Je kan ook gewoon een iPhone uit België halen en een Sim only abbo bij Vodafone nemen.
Dit is de oplossing die ik ook heb, in ieder geval een Iphone met de beste en snelste dekking. Maarrrrrrr, wel een addertje onder het gras. Mijn iphone is "dood", en ik moet noodgedwongen dus zaterdag een retourtje Antwerpen doen om naar Mobistar te gaan en hem ter reparatie te geven. Die hem vervolgens weer naar Dynafix sturen. Rechtstreeks sturen accepteert Dynafix niet (meer).

Gelukkig maakt Mobistar een reparatieformulier op, waarook de staat op vermeld kan worden. Ik heb van buiten een smetteloze Iphone, geen krasje, scheurtje, barstje etc. Dat laat ik wel vermelden op het formulier. Kan ik later nooit een bericht krijgen van Dynafix dat de Iphone niet onder garantie valt omdat er een flinke scheur in zit o.i.d.

Laatst gewijzigd door rschilders; 15-04-09 om 15:40.
  #10  
Oud 28-04-09, 20:08
rschilders rschilders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Heb inmiddels een nieuwe Iphone gehaald bij Mobistar in Antwerpen. Bij Dynafix is de Iphone direct omgeruild voor een nieuwe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 17:59
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 14:22
voicemail...maar dan anders Duggel Jailbreak apps en thema's 3 20-12-08 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.