iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Abonnement of prepaid? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/3256-abonnement-prepaid.html)

Tjedemich 05-12-07 14:04

Abonnement of prepaid?
 
Hey allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een beetje rond gekeken. Nu heb ik een paar vragen in het algemeen over de Iphone. Als dit al lang ergens beantwoord is hoor ik dit graag.

- Ik heb nu een Vodafone prepaid kaart. Werkt deze in de Iphone?
- Is het voordeliger om prepaid te nemen of over te stappen op een abonnement?
- Welke provider is hierbij het voordeligst?
- Is GSM.nl een goede winkel om je Iphone bij te bestellen?

Voor diegene die de vragen weten te beantwoorden, heel erg bedankt! :D

Tjedemich.

stephenvis 05-12-07 14:30

Hoi, welkom op het forum

- ja dit kan hiervoor moet je hem unlocken, je kan hem ook unlocked kopen bij bijv. gsm.nl of de phoneshop
-hangt ervanaf hoeveel je belt etc.
-geen idee ;)
-zoek ff op het forum (ervaringen gsm.nl ofzo)

Veel succes

Stiruam 05-12-07 15:08

Voor de goedkoopste provider: TelecomVergelijker.nl
en voor Prepaid volgens mij 2Call.nl - SIM Only De voordeligste simonly aanbiedingen!

Tjedemich 05-12-07 17:13

Bedankt allebei! :)

Hopelijk kom ik hier weer een beetje verder mee ;)

Waar hebben jullie zelfs positieve ervaringen mee qua provider en verkooppunt?

Marked 05-12-07 17:25

Bij ge es em punt nl kan je een abo afsluiten en met bijbetaling van wat eurootjes een iPhone erbij krijgen, unlocked en wel. Per abo natuurlijk een ander prijskaartje voor het toestel. Voor zover ik weet, is gsm.nl de goedkoopste qua toestellen.


Succes!

Tjedemich 05-12-07 17:31

Ja, ik zag dat bij een abo je 139,00 betaald voor het toestel. Toch bleef dat een beetje vaag. Als ik zorgeloos SMS instel zijn de kosten dan nog steeds 12,95 per maand (de eerste 8 maanden) of komt er nog eens 10 euro bovenop?

Marked 05-12-07 17:33

Geen idee, ik ben niet van gsm.nl; zou je bij hun moeten vragen. ;)

Stiruam 05-12-07 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich (Bericht 23846)
Ja, ik zag dat bij een abo je 139,00 betaald voor het toestel. Toch bleef dat een beetje vaag. Als ik zorgeloos SMS instel zijn de kosten dan nog steeds 12,95 per maand (de eerste 8 maanden) of komt er nog eens 10 euro bovenop?

Meer functies = meer betalen lijkt mij :D

Maar ik zou hem niet via een webstore kopen met abbo... Uiteindelijk ben je altijd meer kwijt;)

Tjedemich 05-12-07 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 23852)
Meer functies = meer betalen lijkt mij :D

Maar ik zou hem niet via een webstore kopen met abbo... Uiteindelijk ben je altijd meer kwijt;)

Wat is daar de achterliggende reden van? ;)

En wat zou jij dan doen?

Stiruam 05-12-07 18:39

iPhone inporteren voor max 420 of op dit forum kopen voor max 450. Dan een supergoedkoop abbonement afsluiten :p dan ben je veeeel goedkoper uit... Persoonlijk maakt het me geen ene reet uit welke provider ik heb als me beltegoed op is gooi ik hem weer vol en die paar euro meer kan ik ook wel missen. (Ik bel dus prepaid hé)

Greetz, Stiruam

Tjedemich 06-12-07 20:43

Wie heeft er nog tips?
Is het abonnement bij gsmtrack.nl niet erg duur?
Of wat is een aanrader?

iCulture 06-12-07 20:47

iPhone kopen in Nederland: iPhone prijzen en bijkomende kosten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.