//

AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL

AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht niet de juiste thread om in te plaatsen maar kon het ook ff niet zo snel ergens anders kwijt. De 15e van mei vlieg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-09, 14:35
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Question AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL

Wellicht niet de juiste thread om in te plaatsen maar kon het ook ff niet zo snel ergens anders kwijt. De 15e van mei vlieg ik naar NY voor mijn vakantie. Graag zou ik daar mijn iPhone voor internetdoeleinden gebruiken zoals twitter, mail e.d. Nu hebben we in het hotel wel gratis Wi-Fi maar voor onderweg als we bij een leuke locatie zijn zou ik ook graag live willen kunnen updaten (op twitter e.d.). Volgens een vriend van mij moet het mogelijk zijn een AT&T SIM met prepaid erin te stoppen en dat het ook nog eens werkt. Heeft één van jullie hier ervaring mee? Als ik daar voor 50 dollar ofzo een kaartje kan kopen waarmee ik kan internetten o.i.d. zou dat top zijn. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-09, 15:39
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Als het een iPhone uit Nederland is (oftewel van T-mobile) dan gaat het niet, omdat er een simlock op het toestel zit, en er dus alleen maar een T-Mobile sim in kan.
  #3  
Oud 07-05-09, 15:44
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Als het een iPhone uit Nederland is (oftewel van T-mobile) dan gaat het niet, omdat er een simlock op het toestel zit, en er dus alleen maar een T-Mobile sim in kan.
Ja dat dacht ik dus ook al. Maar goed vragen kan nooit kwaad In iedergeval bedankt.
  #4  
Oud 08-05-09, 15:52
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Tip: installeer Skype en schaf voor €10 wat belkrediet aan. Heb ik afgelopen week toen ik NY was ook gedaan, en heb uiteindelijk uren kunnen bellen voor een paar euro (wel via Wi-Fi, maar dat heb je in het hotel).
  #5  
Oud 09-05-09, 03:39
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Tip: installeer Skype en schaf voor €10 wat belkrediet aan. Heb ik afgelopen week toen ik NY was ook gedaan, en heb uiteindelijk uren kunnen bellen voor een paar euro (wel via Wi-Fi, maar dat heb je in het hotel).
Skype staat er al op en dat was inderdaad ook een plan dat ik zo af en toe bel. Maar ben de laatste tijd erg aan de twitter en vind het leuk direct te updaten daar Maar thanks voor de tip!

Laatst gewijzigd door dbreuning; 09-05-09 om 03:50.
Reageren

Labels
iphone 3g, prepaid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 activeren met Prepaid SIM T-Mobile R@ver Odido (T-Mobile) 10 01-07-11 19:53
iPhone: dringend AT&T sim nodig om uit safe mode te raken hanneske4 Jailbreak 4 07-08-10 15:01
iPhone 3G: Activeer iphone met prepaid sim Zallaik Unlock 2 23-09-09 20:21
iPhone 1e gen.: iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push chonazz Unlock 0 31-07-09 19:53
Hi Prepaid sim in iPhone Bennoo Archief 2 03-02-08 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.