iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Turbosim overstappen provider (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/3434-turbosim-overstappen-provider.html)

Amp. 08-12-07 23:04

Turbosim overstappen provider
 
Beste mede-iphoners,

Ik heb op dit moment Simyo, en wil overstappen van provider.
Het is namelijk zo dat Simyo geen GPRS ondersteund, en eigenlijk wil ik dat toch wel (altijd leuk zoiets!).

Nu is het zo dat ik dus de Turbosim heb en 1.1.2 otb, weet iemand of ik dan zo een andere simkaart erin kan doen en dat hij dan gewoon werkt?
Oh, en ik wil graag een advies over een abo afsluiten ^^
Ik heb namelijk geen ervaring met abo's en heb zelf altijd prepaid gehad!

Ik denk dat ik ongeveer.. ff kijken op simyo gebruik:
afgelopen maand (8 nov - 8 dec) 30 minuten gebeld en 76 smsjes heb verstuurd.
Ook wil ik dan internetondersteuning (onbeperkt dacht ik zelf zo).

Welke provider zou ik dan moeten nemen en met wat voor SIM-only abonnement?

Heel erg bedankt! (heb zelf al gekeken, maar ik kom er gewoon niet uit :p)


Gr. Amp

Dien 08-12-07 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 25367)
Beste mede-iphoners,

Ik heb op dit moment Simyo, en wil overstappen van provider.
Het is namelijk zo dat Simyo geen GPRS ondersteund, en eigenlijk wil ik dat toch wel (altijd leuk zoiets!).

Nu is het zo dat ik dus de Turbosim heb en 1.1.2 otb, weet iemand of ik dan zo een andere simkaart erin kan doen en dat hij dan gewoon werkt?
Oh, en ik wil graag een advies over een abo afsluiten ^^
Ik heb namelijk geen ervaring met abo's en heb zelf altijd prepaid gehad!

Ik denk dat ik ongeveer.. ff kijken op simyo gebruik: