wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd?
lieve mensen ik zit in de stress....
Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af.... gebeld, netjes na 4 uur opgehaald. 2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet). Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant. en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald. 1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd..... Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af. €€Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot...... Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde' Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks! Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer. En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is????? |
Citaat:
En wat dan nog, je betaalt een hoop geld voor een verzekering waar de meeste mensen volgens mij niet veel gebruik van maken, de klant blijft toch altijd koning in een dienst verlenende sector(tot op zekere hoogte natuurlijk) keep us posted! |
update: nog niks gehoord....
|
Verplaatst naar: iPhone en internet
|
update: probleem niet geconstateerd..
Echt ik ben woest. Ik ben toch geen Wi-Fi mongool! Ik lever mijn telefoon zeker voor de lol 2 keer in om hem 4 weken te missen....:eek: Ik ga even naar de tmobile shop maar die jongens daar moet ik zelf ook altijd alles uitleggen dus dat gaat ook niet werken maar proberen kan geen kwaad... En anders? I don't know. Iemand tips? |
Terug naar de verkopen de partij
Citaat:
Terug naar de verkopende partij en laten zien zoals eerder vermeld. DAT DE VERKOPENDE PARTIJ PRO ASSIST INHUURT VOOR REPARATIE IS NIET JOUW PROBLEEM. De verkopende partij heeft een overeenkomst met jou en niet Pro Assist. 1 jaar garantie is ook onzin daar je er van mag uitgaan dat je Iphone toch langer mee mag gaan, mits goed onderhouden en geen geklooi met jailbr... |
Ik heb ook een probleem met Belcompany. Als je een telefoon wilt kopen zijn ze bijzonder behulpzaam. Maar als je een probleem hebt geven ze een telefoonnummer en mag je van hun dat nummer bellen. Dat heet werk afschuiven. Bagger keten Belcompany.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41. |