iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/34433-nou-pro-assist-probleem-wederom-niet-constateerd.html)

kimmie 21-05-09 00:25

wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd?
 
lieve mensen ik zit in de stress....

Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af....
gebeld, netjes na 4 uur opgehaald.

2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet).

Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant.

en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald.
1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd.....

Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af.

€€Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot......

Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde'

Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks!

Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer.

En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is?????

Tijn1 21-05-09 05:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimmie (Bericht 288110)
lieve mensen ik zit in de stress....

Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af....
gebeld, netjes na 4 uur opgehaald.

2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet).

Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant.

en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald.
1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd.....

Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af.

€€Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot......

Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde'

Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks!

Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer.

En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is?????

misschien door naar de bel company te gaan en daar in de winkel het probleem vast te laten stellen door een medewerker, ze zullen vast een Wi-Fi netwerk hebben waar de medewerker op zou kunnen!

En wat dan nog, je betaalt een hoop geld voor een verzekering waar de meeste mensen volgens mij niet veel gebruik van maken, de klant blijft toch altijd koning in een dienst verlenende sector(tot op zekere hoogte natuurlijk)

keep us posted!

kimmie 30-05-09 03:35

update: nog niks gehoord....

Timmeh_ 30-05-09 06:52

 Verplaatst naar: iPhone en internet

kimmie 03-06-09 12:52

update: probleem niet geconstateerd..

Echt ik ben woest. Ik ben toch geen Wi-Fi mongool! Ik lever mijn telefoon zeker voor de lol 2 keer in om hem 4 weken te missen....:eek:

Ik ga even naar de tmobile shop maar die jongens daar moet ik zelf ook altijd alles uitleggen dus dat gaat ook niet werken maar proberen kan geen kwaad...

En anders? I don't know. Iemand tips?

jael 31-05-10 09:17

Terug naar de verkopen de partij
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimmie (Bericht 291526)
update: probleem niet geconstateerd..

Echt ik ben woest. Ik ben toch geen Wi-Fi mongool! Ik lever mijn telefoon zeker voor de lol 2 keer in om hem 4 weken te missen....:eek:

Ik ga even naar de tmobile shop maar die jongens daar moet ik zelf ook altijd alles uitleggen dus dat gaat ook niet werken maar proberen kan geen kwaad...

En anders? I don't know. Iemand tips?

---------------------------------------------------

Terug naar de verkopende partij en laten zien zoals eerder vermeld.
DAT DE VERKOPENDE PARTIJ PRO ASSIST INHUURT VOOR REPARATIE IS NIET JOUW PROBLEEM.
De verkopende partij heeft een overeenkomst met jou en niet Pro Assist.
1 jaar garantie is ook onzin daar je er van mag uitgaan dat je Iphone toch langer mee mag gaan, mits goed onderhouden en geen geklooi met jailbr...

nebilem 01-06-10 19:16

Ik heb ook een probleem met Belcompany. Als je een telefoon wilt kopen zijn ze bijzonder behulpzaam. Maar als je een probleem hebt geven ze een telefoonnummer en mag je van hun dat nummer bellen. Dat heet werk afschuiven. Bagger keten Belcompany.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.