//

ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen!

ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dat ook, heb een abonnement van Telfort afgesloten en wil mijn facturen natuurlijk inzien (verbruik e.d.) ,Nu is het zo bij Telfort dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-07, 22:00
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Unhappy ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen!

Hebben jullie dat ook, heb een abonnement van Telfort afgesloten en wil mijn facturen natuurlijk inzien (verbruik e.d.) ,Nu is het zo bij Telfort dat je je moet registreren, logisch je krijgt dan na inschrijving een validatie (4-cijferige code) op je mobiel per SMS toegestuurd, ik dus na 10-tallen keren proberen en contacten met Telfort nog steeds niet, zelfs hiervoor in Telfortwinkel geweest en denk je dat Telfort dit kan oplossen? Heb al zeker 4x per mail en 3 maal telefonisch contact met de Klantenservice gehad, ze kunnen het niet oplossen!. Doet uw SMS-functie het wel? Die doet het gewoon goed! Ben ik de enige of heeft iemand ook deze ervaring?

Marian

Modbreak:
In juiste forumgedeelte gezet


Laatst gewijzigd door Maurice; 10-12-07 om 22:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-07, 00:18
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

kans is groot dat je geen sms berichten kan ontvangen van telfort. Is een bekend probleem. Sms berichten met een niet-alphanumerieke afzender, zoals banken, telefoonproviders enz. Kunnen verminkt of helemaal niet aankomen. Probeer op je iphone de sms applicatie te vervangen door de nieuwe. Weet zo snel niet waar is staat, maar met de zoek functie kun je hem makkelijk vinden. Eenvoudig te installeren via installer.

Laatst gewijzigd door kingster; 11-12-07 om 00:21.
  #3  
Oud 11-12-07, 09:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
kans is groot dat je geen sms berichten kan ontvangen van telfort. Is een bekend probleem. Sms berichten met een niet-alphanumerieke afzender, zoals banken, telefoonproviders enz. Kunnen verminkt of helemaal niet aankomen. Probeer op je iphone de sms applicatie te vervangen door de nieuwe. Weet zo snel niet waar is staat, maar met de zoek functie kun je hem makkelijk vinden. Eenvoudig te installeren via installer.
In 1.1.1 komen de bank sms-en gewoon aan behalve de voicemail sms-en blijven weg. In 1.1.2 komen alle sms-en aan en als je nog in 1.0.2 zit dan komen alleen de sms-en aan van vrienden en bekenden.
  #4  
Oud 11-12-07, 10:29
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
In 1.1.1 komen de bank sms-en gewoon aan behalve de voicemail sms-en blijven weg. In 1.1.2 komen alle sms-en aan en als je nog in 1.0.2 zit dan komen alleen de sms-en aan van vrienden en bekenden.

Oh is dat het euvel?
Maar om daarvoor een andere versie (heb inderdaad de 1.0.2.) in te brengen is voor mij een nog te grote operatie! Ben al heel blij dat ik hem functioneel heb gekregen...
Thks voor de genomen moeite
  #5  
Oud 11-12-07, 10:31
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
kans is groot dat je geen sms berichten kan ontvangen van telfort. Is een bekend probleem. Sms berichten met een niet-alphanumerieke afzender, zoals banken, telefoonproviders enz. Kunnen verminkt of helemaal niet aankomen. Probeer op je iphone de sms applicatie te vervangen door de nieuwe. Weet zo snel niet waar is staat, maar met de zoek functie kun je hem makkelijk vinden. Eenvoudig te installeren via installer.
Thanks kingster, zie quote aan Michael. Sorry, verkeerd gepost zie ik!
  #6  
Oud 11-12-07, 15:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Was dat niet op te lossen met de sms-fix of is dat ook alleen in 1.1.1?
  #7  
Oud 11-12-07, 16:07
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Dat is inderdaad waar we het over hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... MisterWJ iPhone algemeen 5 14-02-11 22:18
Contract overnemen een maand voor ik 18 ben banaantje12 Odido (T-Mobile) 3 21-07-10 21:40
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen tripkip Jailbreak 0 21-05-10 23:42
Help ben aan het jailbraken en 1.1.3 is uit Jörg Unlock [archief] 8 16-01-08 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.