iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   3GS met HI en eindeloos online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/38433-3gs-hi-eindeloos-online.html)

Pino 01-07-09 11:57

3GS met HI en eindeloos online
 
Hallo,

iemand al ervaring met de 3GS i.c.m. met een HI abonnement en EINDELOOS ONLINE..??
Ik heb momenteel de iphone 2g en werkt prima met dit abonnement.
Nu wil ik vanmiddag de 3GS kopen, maar werkt dit allemaal perfect met HI?

Chrisl 01-07-09 12:00

Als je een simlock vrije haalt dan zou dat gewoon moeten werken...

Pino 01-07-09 12:02

dat is mooi..
Denk probeer het effe via dit Forum, want ik wist nog dat VOOR ik me 2G kocht ik de helpdesk belde van HI en die konden niet garanderen dat internet enzo werkte met hun abonnement omdat hun iPhone niet ondersteunde(geen verkoop)

nu alleen hopen dat ik makkelijk me contacten/telefoonnummers kan overzetten van me 2g naar 3GS, dit moet via iTunes(Windows) kunnen dacht ik, maar hoe..........................
reservekopie maken, wel of niet.. nieuwe iPhone als nieuw apparaat toekennen aan iTunes of niet.. dat moet ik allemaal nog uitvinden.. :S

ArtV 01-07-09 13:54

Dat werkt prima! Ik heb sinds vandaag mijn 3GS en hoefde enkel mijn Hi SIM kaart te plaatsen en het werkte al! Heb dus niets ingesteld van toegangspunten of iets dergelijks.

japsor 01-07-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pino (Bericht 315853)
dat is mooi..
Denk probeer het effe via dit Forum, want ik wist nog dat VOOR ik me 2G kocht ik de helpdesk belde van HI en die konden niet garanderen dat internet enzo werkte met hun abonnement omdat hun iPhone niet ondersteunde(geen verkoop)

nu alleen hopen dat ik makkelijk me contacten/telefoonnummers kan overzetten van me 2g naar 3GS, dit moet via iTunes(Windows) kunnen dacht ik, maar hoe..........................
reservekopie maken, wel of niet.. nieuwe iPhone als nieuw apparaat toekennen aan iTunes of niet.. dat moet ik allemaal nog uitvinden.. :S

Ik heb op mijn 3gs gewoon de back-up terug gezet die ik had gemaakt van mijn 2g. Werkt perfect, meteen alle contacten en instellingen goed.

Mindfield 01-07-09 14:29

Even een vraagje. Hebben jullie ergens een 3GS in combinatie met een Hi abonnement kunnen bestellen (behalve het veel te dure phoneshop.nl/2call.nl), of hebben jullie een simlock vrije iPhone gekocht in bv België?

B3rt 01-07-09 15:57

De umts snelheid is veel te laag, zeker als je ook wilt streamen en wat downloaden.
Nieuwe klanten krijgen "maar" 384kbps, bestaande klanten hebben "slechts" 128kbps download snelheid via "eindeloos", errug weinig!

Mindfield 01-07-09 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door B3rt (Bericht 316033)
De umts snelheid is veel te laag, zeker als je ook wilt streamen en wat downloaden.
Nieuwe klanten krijgen "maar" 384kbps, bestaande klanten hebben "slechts" 128kbps download snelheid via "eindeloos", errug weinig!

Vriend van me deed een snelheidstest met z'n Omnia. Hij is een nieuwe klant van Hi en haalde makkelijk 2000 kb/s.

B3rt 01-07-09 23:17

Dan heeft ie jou goed voor de gek gehouden, waarschijnlijk had ie verbinding via Wi-Fi ipv 3G...

Zie hier een plaatjes van de officiele snelheden welke HI aanbied:
http://tweakers.net/ext/i/1246268960.png

Het snelste abo wat ze hebben is "maar" 1024kbps

Mindfield 01-07-09 23:31

In de plaatselijke friettent hebben ze geen Wi-Fi, dus helaas. Ik stond er langs, en ik weet wat ik zag.
Ik weet dat ze maar 1mb/s aanbieden, toch wees de test op wat anders.

DeBar0n 02-07-09 11:52

Mischien kbps ipv kb/s schijnt bedriegt ;)

Mindfield 02-07-09 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbinonline (Bericht 316568)
Mischien kbps ipv kb/s schijnt bedriegt ;)

Waar je het nu over hebt is gewoon een andere aanduiding. Je hebt wél kilobyte per seconde en kilobit per seconde.

1 kilobyte is 1024 bits, 1 kilobit is 1000 bits. Wat dat betreft is dat nauwelijks verschil. En ik zeg het nog een keer, ik weet wat ik zag.

DeBar0n 02-07-09 13:29

Beetje last van opgekropte frustratie.
Je hoeft niet zo opgefokt te reageren.

Mindfield 02-07-09 13:33

Hoe is dit nu weer opgefokt? Ik zeg alleen hoe het in elkaar zit..
Jij bent degene die hier een beetje gefrustreerd is, denk ik zo.

DeBar0n 02-07-09 13:33

Ik ga hier boven staan.
Suc6 er mee

Mindfield 02-07-09 14:18

Moet je vooral doen. Maar loop de volgende keer dan ook niet te zeuren als er heel normaal gereageerd wordt.

solutions 02-07-09 14:30

Kinderen toch. Elke jaar trappen er toch weer mensen in. Met deze temperaturen is het verstandig veel te drinken, je luchtig te kleden en vooral rustig te blijven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:03.