iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Opheldering HI eindeloos + iPhone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/40884-opheldering-hi-eindeloos-iphone.html)

sjoerddx 02-08-09 21:29

Opheldering HI eindeloos + iPhone
 
Hey,

ik wil graag opheldering, ik lees namelijk verschillende verhalen dat Hi eindeloos online wel, dan wel niet kan icm de iPhone.

Ik heb een iPhone 3Gs 16GB van mobistar (origineel unlocked dus) en ik zit bij Hi. Ik had met mijn vorige telefoon (HTC Touch Diamond) eindeloos online. Dit heb ik afgezet toen mijn telefoon gerepareerd werd, omdat mijn leentoestel gaan internet aankon.

Nu heb ik mijn iPhone 1 dag in gebruik en was even vergeten dat ik geen internet heb, dus heb al een rekening van 60e voor 1 dag, bummer maarja.

Ik wil dus graag weten of ik gebruik kan maken van internet op mijn iPhone met eindeloos online (zonder extra kosten in de maand!) van iemand die weet wara die het over heeft of zelf eindeloos online gebruikt op zijn iPhone.

Dan kan ik morgen namelijk klantenservice bellen en zeggen dat hi eindeloos online weer aanmoet..

met vriendelijke groet,

Sjoerd

King1987 02-08-09 21:35

Ik heb sinds ik een iPhone heb (nu ruim anderhalf jaar denk ik) al eindeloos online van Hi en het werkt PERFECT! Het komt wel eens voor dat ik geen bereik heb qua 3G maar dan heb ik altijd nog gprs. Ik zeg doen, het is totaal geen zonde van je geld!

Timoow 03-08-09 21:42

Kun je gewoon doen! Alles wat je doet met GPRS of 3G valt binnen je bundel. Maar let wel op met GPS(locatievoorzieningen zoals Google Maps bijvoorbeeld) dat valt niet in de bundel en dus moet je extra betalen.

Ik heb nu een jaar een iPhone met Hi Eindeloos online. Gaat prima!

King1987 03-08-09 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timoow (Bericht 333376)
Maar let wel op met GPS(locatievoorzieningen zoals Google Maps bijvoorbeeld) dat valt niet in de bundel en dus moet je extra betalen.

Hoe kom je daar nou bij? GPS = gratis, het verbruikt alleen GPRS/3G, wat ook in je bundel valt. Ik heb nog nooit moeten bij betalen (in nederland) als ik GPS/3G/GPRS gebruik.

ucsdcom 03-08-09 22:49

Ik gebruik Surf en mail totaal. Geen extra kosten ook niet bij navigeren/GPS gebruik. Voorheen viel streaming er bij KPN niet onder. Volgens mij is dat nu net aangepast zodat ook dit er in hoort. 9,95 per maand.

Omdat de Iphone zoveel met internet kan heb ik vorige week een upgrade uit laten voeren via de klantenservice naar surf&mail extra snel. Dit scheelt behoorlijk en is voor 5,- per maand extra veel sneller (iphone waardig op KPN.) Op T-Mobile heb ik nog geen hogere snelheden gehaald.

ThoMM. 03-08-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 333377)
Hoe kom je daar nou bij? GPS = gratis, het verbruikt alleen GPRS/3G, wat ook in je bundel valt. Ik heb nog nooit moeten bij betalen (in nederland) als ik GPS/3G/GPRS gebruik.

GPS verbruikt geen GPRS/3G hoor;) Als je bv. een navigatie zoals Navigon hebt kan je zonder internet GPS gebruiken. Bij Google Maps heb je echter wel GPRS/3G nodig. GPS is verder gratis zoals king zegt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.