iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Wat kan ik het beste nemen? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/42026-beste-nemen.html)

Makstra Jr. 19-08-09 17:16

Wat kan ik het beste nemen?
 
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een abonnement voor mijn iPhone 3G en heb een paar vereisten:
  • Onbeperkt internet
  • 50 belminuten
  • ong. 50 SMS'jes
  • niet duurder dan €20, -
Hopelijk kunnen jullie mij hier aan helpen of iets soortgelijks. Ik kan het namelijk echt niet vinden.

// Makstra

harriepopov 19-08-09 19:00

50 minuten is niet mogelijk met een abonnement geloof ik.

Telfort is denk ik het beste voor jouw behoeften.

Neem een sim only met onbeperkt internet(10euro), 100belminuten(5,95euro) en 100smsjes(2euro).

Kom je uit op 17,95euro per maand.

Makstra Jr. 20-08-09 10:25

Bedankt voor je advies hier kan ik zeker iets mee!

BTW: Ik zag zojuist dit nog wat mij ook wel een mooi abonnement leek:Super SIM Only -

// Makstra

harriepopov 20-08-09 18:02

hmm, ja die was ik helemaal vergeten. Enig nadeel is dat deze wel voor 2 jaar is. Daarnaast is het natuurlijk een super aanbieding. Ik ben zelf ook overgestapt van Telfort naar Vodafone voor met name het snelle internet.

Makstra Jr. 20-08-09 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 340813)
hmm, ja die was ik helemaal vergeten. Enig nadeel is dat deze wel voor 2 jaar is. Daarnaast is het natuurlijk een super aanbieding. Ik ben zelf ook overgestapt van Telfort naar Vodafone voor met name het snelle internet.

Oke. Dat internet wat in die bundel zit van vodafone is toch ook onbeperkt?

// Makstra Jr.

harriepopov 20-08-09 18:34

niet onbeperkt. Ze maken net als KPN gebruik van fair use policy. Dwz dat je niet meer dan 10x dan het gemiddelde dataverkeer van de vodafone gebruikers mag overschrijden. Maar dat zal niet gebeuren.

gijss 24-08-09 19:07

Ben ouderwets (Ben). 75 minuten/smsjes voor 2,50.
Onbeperkt internet erbij voor 10 euro/maand (niet het snelste, iet van 384/128 ofzo).

kan je wel per maand opzeggen, dus proberen kan geen kwaad. Wel T-mobile netwerk.

tagged 24-08-09 19:21

Hou er bij die Super Sim van Vodafone wel rekening mee dat je de simkaart alleen maar in je iPhone mag gebruiken! Als je je iPhone even niet ergens mee naar toe wilt nemen (bijv naar de kroeg) dan mag je de simkaart niet in een andere mobiel doen. Doe je dat toch dan wordt je abonnement omgezet in een duurder abonnement.

De sim-only's van Telfort zijn overigens ook erg interessant en tijdelijk een stuk goedkoper:
Telfort sim only 100 (24 mnd) - de goedkoopste van Nederland - Telfort shop mobiel

WDS001 24-08-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tagged (Bericht 342561)
Hou er bij die Super Sim van Vodafone wel rekening mee dat je de simkaart alleen maar in je iPhone mag gebruiken! Als je je iPhone even niet ergens mee naar toe wilt nemen (bijv naar de kroeg) dan mag je de simkaart niet in een andere mobiel doen. Doe je dat toch dan wordt je abonnement omgezet in een duurder abonnement.

De sim-only's van Telfort zijn overigens ook erg interessant en tijdelijk een stuk goedkoper:
Telfort sim only 100 (24 mnd) - de goedkoopste van Nederland - Telfort shop mobiel

Huh? Werkt dat zo in Nederland :eek: Ze kunnen dat toch niet controleren?

tagged 24-08-09 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 342563)
Huh? Werkt dat zo in Nederland :eek: Ze kunnen dat toch niet controleren?

Zo werkt het alleen bij dat Super Sim abonnement, verder ken ik geen enkel abonnement met deze restricties.

Ze controleren het met behulp van je IMEI nummer.

harriepopov 24-08-09 19:28

het kan wel, want je bent bij dat abonnement verplicht om je IMEI code in te voeren..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.