iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Kosten? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/4205-kosten.html)

steve 15-12-07 16:37

edge ?
 
Hallo,

Ik ben nieuw en nog groen misschien een domme vraag maar het symbool e staat naast mijn ontvangst balk aan als de Wi-Fi uitstaat. nu is mijn vraag op het moment dat ik geen Wi-Fi ontvangst heb en de phone overgaat op edge kost het mijn dan geld ik heb een hi abbonement, zonder internet etc etc.
Wie kan het mij zeggen.
Bij voorbaat dank.

Steve

Amp. 15-12-07 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steve (Bericht 27873)
Hallo,

Ik ben nieuw en nog groen misschien een domme vraag maar het symbool e staat naast mijn ontvangst balk aan als de Wi-Fi uitstaat. nu is mijn vraag op het moment dat ik geen Wi-Fi ontvangst heb en de phone overgaat op edge kost het mijn dan geld ik heb een hi abbonement, zonder internet etc etc.
Wie kan het mij zeggen.
Bij voorbaat dank.

Steve

als het goed is heb je geen instellingen bij edge ingesteld, dan kan je iphone ook geen GPRS ontvangen ;)
en anders kan je altijd services gebruiken om het uit te zetten.

Overigens, heb ik ook iets raars, ik heb bij services Edge uitgezet, maar toch blijf ik de 'G' bovenaan in beeld zien!
Komt dat omdat bij instellingen APN op DISABLED staat dat hij toch denkt dat er een gprs signaal is?

Destiny 15-12-07 18:58

Je blijft altijd de G zien als er geen Wi-Fi is. Dit betekent niet gelijk dat je verbonden bent met GPRS

Amp. 15-12-07 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 27942)
Je blijft altijd de G zien als er geen Wi-Fi is. Dit betekent niet gelijk dat je verbonden bent met GPRS

oh oke, bedankt !

Tiaan 27-12-07 20:14

Kosten?
 
Heey ik heb sinds vandaag een nextsim en kan dus eindelijk bellen met mijn iphone 1.1.2 otb. Maar ik heb een telfort 500 abbonnement maar geen internet/data bundel en wil dit ook totaal niet. Ik keek net bij usage en daar zag ik bij edge network data 10 kb verzonden en 38 ontvangen. Hoe kan ik instellen dat hij niks ontvangt en verzend? Ik wil namelijk geen extra kosten krijgen..

MVG,

Sebastiaan

Tiaan 27-12-07 20:35

Ik zie geen G maar een blokje en ik ben wel verbonden terwijl ik niks heb ingesteld met mijn telfort. Als ik op weather druk gaat ie automatisch updaten ookal ben ik niet connected met Wi-Fi. Wat moet ik doen?

Patipod 27-12-07 21:02

Probeer eens 'Services.app' >>>>> Services App - Hackint0sh
Hiermee kun je Edge/Bluetooth/Wi-Fi en SSH aan en uitzetten. Heb m zelf ook. Ik heb echter onbeperkt internet, dus mij maakt t niet zoveel uit.

Tiaan 28-12-07 06:12

Maar ik zie dat je hiermee je edge kan uitzetten maar ook gprs dus? en vreet dit programma extra stroom van me accu.. Want dat heb ik ook gelezen?

MP3-junky 28-12-07 08:54

Services.app werkt niet bij telfort. Netservices.app wel

Tiaan 28-12-07 13:50

Waar kan ik netservices downloaden via installer dan? Want itoggle heb ik ook al geprobeerd maar toen kon ik niet eens op het edge icoontje klikken.. En ik wil echt mijn gprs uitschakelen want je soms raak ik nog wel eens per ongeluk mail ofzo aan of vergeet ik thuis dat mn Wi-Fi nog uitstaat en kost me dit geld via gprs. Ik heb trouwens een telfort (kpn netwerk) abbo.

MP3-junky 28-12-07 14:15

Blank

Add CopyCoders to your installer sources and NetServices will become available.


  1. 1.Open Installer
  2. 2.Tap Sources along bottom navigation bar
  3. 3.Tap Edit along top navigation bar
  4. 4.Tap Add along top navigation bar
  5. 5.Enter: http://homepage.mac.com/hartsteins/c...copycoders.xml
  6. 6.Tap OK
  7. 7.Once Installer finishes adding source - Tap Done
  8. 8.CopyCoders should now appear as a source in "Other Sources". If it does not, Tap Refresh.
  9. 9.Tap Install along bottom navigation bar
  10. 10.NetServices will now be available for installation in the "CopyCoders" folder.

Tiaan 28-12-07 14:33

En deze werkt ook op 1.1.2 otb? Want er staat tested on 1.1.1 maar dat is een oudere versie. De versie in installer is nieuwer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.