Tringg discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Je kunt bij een bedrijfsbundel, dus een zakelijk abonnement, ook een 7,2 Mbps bundel afsloten icm telefonie, dus niet alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zou dus irrelevant van mij geweest zijn om de bedrijfsbundel te benoemen wanneer het hier om de normale consument gaat En daarom heb ik het niet gedaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand misschien wat de APN instellingen zijn voor Tringg? Ik heb nog steeds geen internet namelijk ? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
dat moet zijn internet.bt
succes |
|
|||
|
|||
Bedankt...Ik heb Username en Password opengelaten en bij APN 'internet.bt' ingevuld, maar nog steeds geen internet. Misschien nog een andere suggestie? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
probeer 6GMOBILE daar kan je de juiste instellingen toe laten sturen.
Tringg doet net of ze een imei van je toestel nodig hebben maar dit klopt niet. Ik had eerst mijn samsung I8000 doorgegeven, maar toen ik de sim in mijn iphone deed kon ik meteen internetten. geen user of passw invoeren en het moet werken. |
|
|||
|
|||
Thanks for the feedback. Mijn tringg SIM kaart heeft internet op al mijn andere telefoons, maar zodra ik hem in mijn Iphone stop kan ik wel bellen ( en Internetten via Wi-Fi) maar niet via 3G....Mocht je nog een idee te binnenschieten, dan hoor ik het graag. anders nog een prettige avond
|
|
|||
|
|||
vreemd, je hoeft alleen maar internet.bt in te vullen, niks meer dan dat, werkt perfect hier.
|
|
|||
|
|||
Thanks Fukutoshin Ik heb edge ingeschakeld en 3g ook....en internet werkt weer. Toch raar dat je daarvoor Edge moet inschakelen. Iedereen bedankt voor het meedenken
|
|
|||
|
|||
graag gedaan
|
|
|||
|
|||
In de consumentengids van oktober staat ook een stukje over Tringg.
Kort samen gevat; Onbeperkt staat tussen haakjes omdat er max 1250 min. mee gebeld of gesms't mag worden. Kom je er boven, krijg je netjes een berichtje over tegen kosten door wilt bellen. Ook staat er in dat een min. ook echt 60 sec is. Wat betreft de snelheid staat er in, ik citeer: "De toegezegde downloadsnelheid is 7,2 megabit/s. het maximaal haalbare over het KPN-netwerk waar Tringg gebruik van maakt." Eigenlijk niet echt een meer waarde aan deze topic, maar wilde het toch even kwijt... Oh ja, hoorde van mijn moeder dat ze niet zouden zijn aangesloten bij de geschillencommisie... Laatst gewijzigd door WDS001; 30-10-09 om 20:34. Reden: editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
mijn glasvezel ligt er tijdje uit, dus nu de test, internetten via iphone als modem bij gebrek aan beter, ben al over de 1 gig heen gegaan, eens kijken waar het schip strandt...
|
|
|||
|
|||
Hoorde net van mijn moeder dat Tringg niet is aangesloten is bij de geschillencommissie.. ;-)
|
|
|||
|
|||
jeetje, dat las ze net op haar jailbroken iphone??
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je tethering aan de praat krijgt met Tringg?
Met T-Mobile nooit problemen mee gehad, maar bij Tringg lukt t nog niet echt. heb iphone 3g 3.0 |
|
|||
|
|||
kben binnenkort van plan om op Tringg over te stappen. De prijzen zijn wel erg nice.
|
|
||||
|
||||
Ah, laat je ons na de overstap weten hoe het bevalt?
|
|||
|
|||
Ik heb een tringg abt en ben erg tevreden. Goede kwaliteit. Het lukt me alleen niet om mijn e-mail van ziggo in te stellen op mijn iphone.
wie heeft de juiste instellingen (SMTP ) etc Jan |
|
|||
|
|||
mail.kpnmail.nl of probleer anders mail.hiway.nl
|
|
|||
|
|||
Heb jij dan een username wn password ingevoerd bij uitgaande smtp
tot nog toe doen beide suggesties het niet. Dank alvast voor je hulp jan |
|
|||
|
|||
Ik heb nu mijn tringg abbo een aantal dagen het bellen en smssen werkt perfect maar mijn internet krijg ik maar niet aan de praat. heb naar de klantenservice gebeld die konden me niet helpen. 6gmobile stuurde mij de instellingen niet via die sms omdat ik een iphone had dus ik ben radeloos kan iemand mij hier helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|