//

Tringg

Tringg discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je dit inmiddels al opgelost? Ook ik krijg dit niet voor elkaar... Van alles geprobeerd ook, ik begin bijna te denken dat het aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-04-10, 22:55
tha_bulldog tha_bulldog is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Heb je dit inmiddels al opgelost? Ook ik krijg dit niet voor elkaar... Van alles geprobeerd ook, ik begin bijna te denken dat het aan baseband 05.11.07 ligt...

En ik heb verdeurie gewoon een Belgische iPhone!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-04-10, 23:37
milanorico milanorico is offline
• iOS 4.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard

ik heb al vanaf september Tringg. Alles werkte meteen in de iPhone.
Op de HTC Magic had is zelfs heel vaak HSDPA staan met bij behorende snelheid.
  #43  
Oud 05-04-10, 09:35
Verburgt Verburgt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

als je 1200 belt krijg je de tringg klantenservice die je goed kunnen helpen.

je mailen je dan niet maar helpen je door de juiste instellingen heen.

1200 is nog kosteloos ook.

jan
  #44  
Oud 11-05-10, 21:32
Malle Babbe Malle Babbe is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Wormer
Berichten: 9
Standaard

Ben jij geholpen via 1200?
Welke optie ik ook intoetste ik kreeg hoe dan ook te horen dat alles via internet te regelen was en dat de verbinding werd verbroken.

Ook ik wacht dus op de sms met de instellingen.
  #45  
Oud 29-05-10, 14:24
Malle Babbe Malle Babbe is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Wormer
Berichten: 9
Standaard

Ik zal nog even een update geven:

Mijn telefoon werkt goed ook mijn internet.
Gelukkig al vanaf 12 mei!!!

Ik moet nu alleen nog even "uitvogelen" hoe ik bij instellingen mijn simprogramma's op CallBack2 moet instellen.
Want als ik daarop tik gebeurt er niks.
En dan kun je dus niet bellen in het buitenland.....

Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
  #46  
Oud 29-06-10, 20:40
markvanamsterdam markvanamsterdam is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

hoe kan ik controleren of mijn instellingen werken voor het bellen in het buitenland?

Ik was in duitsland, kon wel gebeld worden maar net bellen. Hoe moet je eigenlijk 2 x op de groene toets drukken bij de iphone? Heeft er iemand al eens gebeldt met ipone en tring vanuit het buitenland.
  #47  
Oud 14-11-10, 03:19
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Benieuwd naar het antwoord op de vraag:

"Ik was in duitsland, kon wel gebeld worden maar net bellen. Hoe moet je eigenlijk 2 x op de groene toets drukken bij de iphone? Heeft er iemand al eens gebeldt met ipone en tring vanuit het buitenland."
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'

Laatst gewijzigd door Marked; 14-11-10 om 03:23. Reden: Verkeerd gelezen
  #48  
Oud 14-11-10, 10:27
Verburgt Verburgt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Mark

Het werkt perfect om in het buitenland te b;;en echter kan je de instellingen pas doen als je in het buitenland bent.
Je stelt hem in bij simprogrammas op call back 2

als je een nummer belt wordt de verbinding verbroken en je wordt even later gewoon terug gebeld.

appeltje eitje
als je vragen hebt reageer je maar

verder werken al mijn e mail programma's perfect en ook ziggo heb ik eindelijk aan de praat gekregen.

met de iphone 3g kreeg ik bij ziggo geen push berichten binnen en bij de iphone 4 wel.

gewoon de iphone 4 kopen dus ;-)
  #49  
Oud 14-11-10, 11:16
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Thanks! Ik neig er wel naar ja. Het scheelt me substantieel veel kosten: dik EUR 525,- het eerste jaar en vanaf het 2e jaar meer dan EUR 1.100,- op jaarbasis (rekeninghoudend met aanschafkosten nieuwe simlock-vrije iPhone 4).

Verder echt geen haken en ogen? Sommige dingen klinken namelijk te mooi om waar te zijn.
  #50  
Oud 14-11-10, 11:24
Verburgt Verburgt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

het enige nadeel is dat je geen sms kunt sturen naar betaalde nummers. Ook kun je geen 0900 nummers bellen. Verder werkt het als een speer. bijna overal bereik (Kpn netwerk)
en voor 35 euro in de maand ben ik helemaal klaar.

Ik heb een iphone 4 32 gb gekocht voor 710 euro

dat is 17 euro per maand (2 jaar) 17 +35 is 52 euro per maand.

Daarvoor heb ik 1200 belminuten /sms
onbeperkt internet. Ik heb het bijna een jaar en ben nog nooit over mijn limiet heen geweest.

Dan vergeet ik nog te zeggen dat ik mijn iphone 4 heus wel weer kan verkopen na 2 jaar. Dat kevert je weer 200 euro op en zo bel ik voor weinig en kan heel veel bellen

Als je een 16 gig koopt ben je nog goedkoper uit maar die levert weer minder op na 2 jaar.

Ik ben er in ieder geval blij mee

succes
  #51  
Oud 27-11-10, 02:08
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

die borg van 100e voor buitenland, extra aansluitkosten en gebrekkige nummerbehoud vallen me wel tegen. Moet ik verplicht met dubbel abonnement lopen gedurende het nummerbehoud proces. Je krijgt het formulier voor nummerbehoud namelijk pas bij het aangaan van je abonnement. En dan probeert de klantenserice andere providers de schuld te geven.....
  #52  
Oud 27-11-10, 17:41
Malle Babbe Malle Babbe is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Wormer
Berichten: 9
Standaard

Dat is idd nieuw.
Daarom heb ik het nieuwe abonnement voor mijn zoon ook weer geannuleerd.
Hij moest anderhalve maand gaan betalen voor iets dat hij niet zou gaan gebruiken.
Dat is wel erg veel geld.

Dit was bij mij, vorig jaar niet het geval.
Anders had ik het wrs ook niet gedaan.

Mijn zoon gaat nu naar Ben.
Werkt allemaal toch even iets vriendelijker.
  #53  
Oud 27-11-10, 18:16
Verburgt Verburgt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik had er geen problemen mee. Had aangegeven dat ik alleen met mij eigen nummer wilde bellen en dat ik pas zou overstappen pas nadat Tringg alles geregeld had.

Hoefde natuurlijk te betalen nadat ik aangesloten was.

Prima gegereld met Trngg
Het ws alleen heel moeilijk om met ze in contact te komen.
  #54  
Oud 27-11-10, 18:39
Malle Babbe Malle Babbe is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Wormer
Berichten: 9
Standaard

Dat klopt.
Zo ging het vorig jaar bij mij ook.
Maar de voorwaarden zijn nu veranderd.
Helaas.
En voor een schoolgaand kind van 18 is 35 euro per maand een hele hoop geld.
(trouwens , voor mij ook!)
  #55  
Oud 17-12-10, 15:37
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Hebben er meer mensen last van slecht bereik, no-service en gebrek aan gemiste oproep smsjes?

Verder vind ik dat ze echt niet kunnen adverteren met onbeperkt, ben van 500+500 naar 1250 totaal gegaan, maar dan met afronding op hele minuten. Per saldo dus hetzelfde abonnement als een i500 alleen zonder telefoon en met universele credits. Ben bang dat ik er overheen ga, en dan zijn ze niet zo vriendelijk lees ik..
  #56  
Oud 24-12-10, 12:32
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cubesten Bekijk bericht
Hebben er meer mensen last van slecht bereik, no-service en gebrek aan gemiste oproep smsjes?
Ik heb hier ook enorm veel last van. Soms heb je bereik en dan valt het netwerk in 1 keer helemaal weg! Ik heb bij Tringg onlansg een nieuwe simkaart aangevraagd en deze ook door Tringg.nl laten knippen tot een micro kaart. Daar kan het dus niet aan liggen.
Ik ben ook benieuwd of er nog meer tringg gebruikers met een iphone last hier van hebben.
  #57  
Oud 24-12-10, 12:41
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Ik heb serieus overwogen om op Tringg over te stappen, omdat het aanzienlijk scheelt. Maar toen ik bovenstaande verhalen begon tegen te komen ging ik twijfelen. Daar kwam bij dat ik een nog een paar vragen had die ik persoonlijk beantwoord wilde hebben en dat ging niet (ik kreeg nooit iemand aan de lijn: ze bedanken voor je telefoontje en verbreken de verbinding). En als ik ergens een hekel aan heb is het dat.

Ik heb dus besloten om voor een provider met service te gaan. Dan maar wat meer betalen, maar dan heb je deze ergernissen niet en op z'n minst iemand aan de telefoon als je een probleem hebt.

Ik heb een half uur geleden een nieuw zakelijk abonnement bij Vodafone afgesloten met een 32Gb iPhone4. Eindelijk VERLOST van dat gepruts bij T-Mobile!


Fijne kerstdagen allemaal, ho ho ho!
  #58  
Oud 04-03-11, 13:19
jaz075 jaz075 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Allereerst; neem nooit Tringg tenzij je de helft van de maand niet gebelt wil worden! (kan ook een voordeel zijn)

Ik heb de laatste tijd heel veel problemen en in 2 weken heb ik 3 keer een paar uur geen netwerk gehad. Vaak worden telefoon gesprekken afgebroken "om technische redenen".

Ik weet niet of het onderstaande al bekend was:

Voor mensen met een iphone 4 op iOS 4.2.1 en met een Tringg abo; Tethering werkt gewoon.

Ga eerst (met je iPhone) naar help.BenM.at | BENM.AT
Druk onderaan op tethering
Druk helemaal onderaan op "Create your own generator"
Vul in
Carriername: Tringg.nl
APN: internet.bt
Druk onderaan op "Download"
Installeer het profiel
Ga op je iPhone naar: instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk
Nu onderaan bij "internet-tethering" ook bij APN internet.bt invullen.

Nu kun je bij internet-tethering aan zetten bij: instellingen - Algemeen - Netwerk - internet-tethering.

Ik gebruik een macbook pro en daar werkte het meteen met een USB kabel

Laatst gewijzigd door jaz075; 04-03-11 om 13:22.
  #59  
Oud 11-03-11, 23:02
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Kreeg vandaag onderstaande email:

Citaat:
Je belt momenteel via Tringg. Deze dienst wordt je geleverd door 6GMOBILE B.V.. Onze service is gebaseerd op het betrouwbare mobiele netwerk van KPN.

Met deze e-mail laten wij jou weten dat KPN B.V. per 1 maart 2011 de bestaande overeenkomst die jij met Tringg hebt van 6GMOBILE B.V. heeft overgenomen. Je contractuele wederpartij is per 1 maart 2011 dus gewijzigd in KPN B.V..

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg. Mocht je om welke reden dan ook niet willen meewerken aan deze aanpassing, dan kun je binnen 5 werkdagen contact opnemen met telefoonnummer 023-8906605 (vanaf maandag 14 maart).

Wij vertrouwen erop je hiermee goed te hebben geïnformeerd en wensen je nog veel bel- en SMS plezier bij Tringg.

Met vriendelijke groet,

Harry van Streun
Algemeen Directeur
6GMOBILE B.V.
Wel fijn dat de klantenservice nu bij KPN terecht komt, en het zou ook mooi zijn als ze de gemiste-oproep sms in konden schakelen. Als ze dan ook nog de problemen met het bereik en wegvallen van de verbinding op kunnen lossen wordt het helemaal gezellig.


ps jaz bedankt voor de info!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.