//

Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland

Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment een prachtige iphone 3G, maar mijn t-mobile bereik is ronduit bagger! Ik woon ook in een klein plaatsje in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-09, 17:22
Remco99 Remco99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland

Ik heb op dit moment een prachtige iphone 3G, maar mijn t-mobile bereik is ronduit bagger! Ik woon ook in een klein plaatsje in de middle of nowhere, dus dat verklaart een hoop.

Nu kan ik dus mijn abo opzeggen van T-mobile, maar dan moet ik mijn iphone ook inleveren.

Nu wil ik dus overstappen op een hi sim only abo.. En aangezien mijn zusje a.s. weekend in Belgie is wil ik haar een simlock iphone 3GS laten kopen in Belgie..

Zijn hier bekende problemen mee of kan ik gewoon mijn nieuwe simkaart in de belgische iphone plaatsen en alles werkt?

Kunnen jullie mij daar wat meer over vertellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-09, 19:38
MarijnvC MarijnvC is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar MarijnvC
Standaard

De kans dat je een Iphone 3gs vind in belgie is erg klein, overal zijn nog wacht lijsten van C.a. 2maanden (dat was vorige week woensdag) Ik heb er zelf 1 uit Italie (ook simlockvrij van de fabriek ) en alles werkt prima!

Heb ook een Hi abo erin alleen het internet is aan de trage kant, maar je kan overstappen naar Hi Xtra snel eindeloos online.
__________________
3GS 32 GB officieel simlockvrij (Italië)
  #3  
Oud 29-09-09, 23:07
Remco99 Remco99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Mmm... dan zal ik er morgen even een telefoontje aanwagen...

Wil wel graag op korte termijn zo'n mooie nieuwe Iphone 3GS hebben, iemand er toevallig één over voor een schappelijke prijs?
  #4  
Oud 01-10-09, 15:40
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Kijk anders even in het topic Beschikbaarheid 3Gs Belgie. Daar staan ook nog wat adressen waar ze geen lange wachtlijsten hebben.
  #5  
Oud 01-10-09, 16:52
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

In grote steden zal je pech hebben vrees ik alhoewel ik hier en daar wel lees als je richting zee gaat je meer kans hebt dat er eentje vrij ligt al zal het een uitzondering zijn !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie Gamebusters Archief 1 24-10-09 20:57
Iphone kopen in Belgie of in Nederland? Onne Koopinformatie België 1 14-05-09 20:38
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.