iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Base en 3G (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/48457-base-3g.html)

colliehome 17-11-09 13:24

Base en 3G
 
Heeft base nu al een 3G netwerk of wanneer komt er eentje?
Er was belooft najaar 2009.

lees ook ; Telecom forum • Toon onderwerp - Base start met 3G eind 2009

apotheosis 17-11-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 384728)
Heeft base nu al een 3G netwerk of wanneer komt er eentje?
Er was belooft najaar 2009.

lees ook ; Telecom forum • Toon onderwerp - Base start met 3G eind 2009

Ze zijn eraan bezig,dat is de reden waarom ze wel eens af en toe plat liggen met hun data ;).
Dus een beetje gedult en dan heb je binnen een dikke 2tal maanden normaal gezien 3G,dit telt vooral eerst voor in de groot steden,nadien in 2010 komen de middelmatige grote steden aan de beurt,ik veronderstel het nu voor gent en antwerpen en dergelijke inhoud en nadien bv wetteren zal zijn.
In de boeregaten waar ik woon zal het nog een lange tijd duren denk ik.

colliehome 17-11-09 13:35

over plat liggen van de data kan ik niet klagen ; mss is het dan nog niets voor Leuven :D

wachten...das nu ook niet mijn beste kant :)

Robe187 18-11-09 21:43

zou dit dan ook komen voor mobile vikings? want deze is een dochterbedrijf van base

WDS001 18-11-09 22:13

 Verplaatst naar: Overige telecomprovides Nederland en België

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robe187 (Bericht 385360)
zou dit dan ook komen voor mobile vikings? want deze is een dochterbedrijf van base

Mobile Vikings heeft al aangegeven dat ze ook overstappen naar 3G wanneer Base dat doet.

StevenVW 04-12-09 21:17

Gisteren (3/12) had ik zowat de hele namiddag geen EDGE netwerk bij BASE. Ik heb hiervoor gebeld naar BASE en daar wisten ze me te vertellen dat dat kwam doordat ze delen van hun netwerk naar 3G aan het omschakelen zijn. Ze heeft eens in het systeem gekeken en wist mij te vertellen dat ik nog niet overgezet was naar 3G (blijkbaar niet alleen het netwerk, maar ook de klanten moeten gemuteerd worden), maar dat iedereen tegen 1 januari moet overgeschakeld zijn.

We wachten af ... ik ben alvast benieuwd!!

Ow ja, ze wist niet of de klanten zelf gecontacteerd gingen worden als ze overgeschakeld zijn. Ik heb alvast de 3G aangezet en we zullen wel zien zeker :d

Cea 19-12-09 13:21

Volgens Belgigue mobile is Brussel reeds geactiveerd met 3G, in Januari 2010 volgt de rest, in de loop van januari volledige uitrol van 3G voor heel Belgie.
Dus nog eventjes wachten en hopen dat het bereik en dekking iets of wat betekend.
Deze gaat naar Base, mobi en proxi zijn gewoon pokke duur wat betreft data. Vooral dan de hoeveelheid data dat je krijgt is gewoon lachwekkend.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.