Geen Service - (Land: België - Operator: Proximus)
Beste iPhoneclubbers,
Ik heb op de officiële site v apple een topic geopend over mijn probleem, maar wilde het toch hier eens vragen ook. Citaat:
Alvast bedankt, Mackjenzie Edit: ik zie dat mijn topic verplaatst is, maar het probleem situeert zich volgens mij niet bij Proximus ... Aangezien mijn SIM kaart in een ander toestel (Sony Ericsson Xperia X1) wel perfect werkt. |
Contacteer gewoon Proximus met het probleem..
|
Citaat:
Citaat:
|
al wat ik kan zeggen is dat ik hetzelfde probleem heb sinds 3.0 eigenlijk al.
ik ben blij dat er nog iemand is ga ook is informeren bij proximus. laat wel iets weten |
heb hetzelfde probleem, en ligt dus aan de brakke dekking van 3G, en vooral als in huis mijn Wi-Fi beschikbaar is, de iphone gaat dan zelf leuk 3G vinden ondanks dat hij een Wi-Fi ter beschikking heeft, de oplossing is 3G uitzetten als je binnen je huis zit...
Het rare van heel de situatie is dat het bij mobistar geen probleem geeft op de locatie, maar of het dan ligt aan het feit dat mobistar zijn 3G op die plaats beter voorzien is of aan iets anders is maar de vraag... Als je de 3G/Wi-Fi snel wil wisselen en je hebt een jailbreak op je iphone dan kan je dat snel doen via SBSettings te installeren... Maar goed het is dus geen perfecte oplossing en Proximus schuift het probleem door naar het Iphone toestel... Dus of 3G aan of Wi-Fi maar zelf een keuze laten maken is een ramp... |
waar ergens woon je? kan gewoon aan het ontbreken van 3G netwerk liggen.
als ik mijn 3G opzet heb ik hier ook geen service |
Citaat:
|
Ik heb dit met mobistar soms ook voor hoor mee m'n iphone zeker als ik van 3G kom ofzo of minder bereik heb alhoewel we weten dit evenzeer aan de iphone zelf ook ligt.
Maar ik heb het vooral voor als deze switcht van edge naar 3G en omgekeerd. Ik snap alleen niet goed waarom mensen van mobistar naar proximus gaan?Das een stap achteruit zetten vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59. |