//

Hi eindeloos online mobiel als modem

Hi eindeloos online mobiel als modem discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb momenteel een adobnement van hi met eindeloos online mu hebben we vandaag geen internet (en ook langer) omdat ons modem kapot is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-09, 15:52
Sylerr Sylerr is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard Hi eindeloos online mobiel als modem

hallo ik heb momenteel een adobnement van hi met eindeloos online mu hebben we vandaag geen internet (en ook langer) omdat ons modem kapot is. En ik moet nog een paar dingen op internet doen.

Als ik mijn mobiel nu aan sluit heb de optie gedeelt internet en kan ik mijn mobiel als modem gebruiken mijn vraag is of dit is toegestaan door Hi.

ik wil namelijk geen rekening van 1000 euro ontvangen of mn abonnement afgesloten.

Heeft iemand hier enige ervaring mee of dit mag???


ps. mijn excusses voor het niet gebruiken van de zoek knop want ik zit nu namelijk op mijn mobiel en dat is niet geweldig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-09, 16:26
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

ja kan het gebruiken als modem. als je niet te hele avond hiermee gaat internetten zal het niet opvallen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HI Eindeloos online jdh009 Overige providers Nederland 2 27-08-10 22:56
Hi Eindeloos Online BramW Overige providers Nederland 2 30-03-10 15:43
Snelheid Hi eindeloos online splash2220 Overige providers Nederland 3 24-03-10 23:32
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
Hi Eindeloos Online basboy Overige providers Nederland 31 03-09-09 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.