iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   BEN onbeperkt internet vraag (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/55988-ben-onbeperkt-internet-vraag.html)

lordleo 16-03-10 00:08

BEN onbeperkt internet vraag
 
beste mensheden.
ik ben opzoek naar een zo goedkoop mogelijk sim-only abonnement met onbeperkt sms en internet, en zo min mogelijk belminuten voor mijn iPhone.
al gauw kwam ik uit bij Ben, voor ongeveer 23 euro krijg je 50 minuten/smsjes + 1000 smsjes + onbeperkt internet. alleen ik heb gemerkt dat heel vaak het zogenaamd onbeperkt internet toch niet zo onbeperkt was. ik kon op internet niet echt vinden of onbeperkt internet met Ben ook daadwerkelijk onbeperkt is, dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Ben?
okee beetje omslachtig verhaal maar you get the point
alvast bedankt

Kwadraat 29-03-10 17:23

Ik zit ook bij Ben nu gedurende een maand en het werkt prima, zij het dat de eerste installatie een beetje omslachtig is. Maar als de instellingen goed staan werkt het prima.
Succes.

djurre 30-03-10 01:31

Ben=T-Mobile
T-Mobile= slechte ontvangst buiten steden

Ik raad je vodafone aan, makkelijk met Blox.. Onbeperkt internetten en smsen gemakkelijk aan te vragen.

sebas2009 01-04-10 19:32

Ik zou graag willen toevoegen, dat als je geen duidelijk datalimiet ziet staan of zoiets als 'max 10x het gemiddelde datagebruik' dat ze dan nooit echt moeilijk gaan doen. Ze proberen er alleen voor te zorgen dat jij niet hun hele netwerk overbelast omdat je iets waardoor je idioot veel data gebruik (zoals iets hosten?), en dat ze dan een poot hebben om op te staan, want anders kunnen die mensen zeggen dat het internet ' onbeperkt' was.

Ik bedoel dus te zeggen dat '10x' het gemiddelde een soort disclaimer is, voor mensen die het internet misbruiken.

Net als dat je bij vodafone je sim niet voor andere telefoons mag gebruiken, maar daar doen ze ook niet moeilijk over, tenzij je natuurlijk je sim alleen maar gebruikt in een andere telefoon.

Ik raad je ook de Super Sim Only van Vodafone aan: supersnel, goed bereik, lekker makkelijk

Falastine 02-04-10 00:26

Tadaa volg deze link eens

http://www.bellen.com/content/vergel...sm-of-pda.aspx

freestyle4all 08-04-10 11:56

Ben Internet altijd is gewoon onbeperkt.
Ik heb het nu een paar weken en het werkt uitstekend.

Bendji 08-04-10 12:41

Als ik jou was, dan zou ik Vodafone BloX nemen.
Vodafone zorgeloos sms voor 10 euro in de maand (1000sms)
Vodafone zorgeloos internet is ook 10 euro in de maand en ook echt onbeperkt.

Totaal dus 20 euro, zonder belminuten!
En vodafone doet het bij mij altijd prima.

Als ik jou was dan zou ik een nieuwe simkaart kopen, dan heb je er al 10 euro op. Daarmee kun je direct Zorgeloos sms aanvragen en dan koop je 10 euro beltegoed erbij en sluit je zorgeloos internet aan. Je kan trouwens ook heel eenvoudig je nummer laten omzetten op je nieuwe simkaart.

Ik lees net dat vodafone zorgeloos internet nu tijdelijk 4.95 per maand is! (t/m 31 juli)
http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/vodafone_blox/

Falastine 08-04-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bendji (Bericht 435652)
Als ik jou was, dan zou ik Vodafone Blox nemen.
Vodafone zorgeloos sms voor 10 euro in de maand (1000sms)
Vodafone onbeperkt internet is ook 10 euro in de maand en ook echt onbeperkt.

Totaal dus 20 euro, zonder belminuten!
En vodafone doet het bij mij altijd prima.


Ik heb vodafone internetblox en dat is niet onbeperkt hoor je mag maximaal 10x gemiddelde verbruik hebben in de maand en bij mij is dat meestal na 10 dagen al verbruikt ongeveer 250 mb.

markzijlstra 08-04-10 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Falastine (Bericht 435656)
Ik heb vodafone internetblox en dat is niet onbeperkt hoor je mag maximaal 10x gemiddelde verbruik hebben in de maand en bij mij is dat meestal na 10 dagen al verbruikt ongeveer 250 mb.


Ik heb al ruim 2 jaar Vodafone met onbeperkt internet en download veel via iTunes, MxTube en stream daarnaast veel radio (gemiddeld uur per dag). Ook gebruik ik MyWi om te kunnen internetten met mijn laptop. Ik gebruik mijn internet dus behoorlijk intensief, ik heb echter nog nooit een berisping van Vodafone ontvangen. Lijkt me dus dat ze niet zo moeilijk doen over die Fair Use Policy.

Falastine 08-04-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markzijlstra (Bericht 435663)
Ik heb al ruim 2 jaar Vodafone met onbeperkt internet en download veel via iTunes, MxTube en stream daarnaast veel radio (gemiddeld uur per dag). Ook gebruik ik MyWi om te kunnen internetten met mijn laptop. Ik gebruik mijn internet dus behoorlijk intensief, ik heb echter nog nooit een berisping van Vodafone ontvangen. Lijkt me dus dat ze niet zo moeilijk doen over die Fair Use Policy.

Waarom krijg ik dan elke keer zo een smsje binnen kan het ook liggen dat ik vodafone internetblox gebruik met een prepaid kaart

Edit heb het opgezocht:

- Tarieven zijn inclusief btw. Zorgeloos Internet BloX geldt voor abonnementen en prepaid.


* Zorgeloos = Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

markzijlstra 08-04-10 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Falastine (Bericht 435665)
Waarom krijg ik dan elke keer zo een smsje binnen kan het ook liggen dat ik vodafone internetblox gebruik met een prepaid kaart

Dat is inderdaad vreemd, heb het zojuist even gecheckt en zit inmiddels alweer op 230 MB deze maand.. Heb overigens nog nooit een sms gehad. Ik las op de website inderdaad dat ze contact opnemen wanneer je meer dan 10x het gemiddelde gebruikt. Misschien heb ik gewoon mazzel hoor :D

Falastine 08-04-10 13:27

Ik stream nogal eens veel livetv via mijn vodafone blox ik heb mijn tel via de pc aangesloten op de dreambox misschien dat ik daarom zo snel aan mijn limiet zit.

rdammm 02-05-10 23:47

Ik heb nu ook Ben onbeperkt internet maar als ik het internet opwil dan krijg ik steeds dit bericht "Mobiele datanetwerk niet mogelijk u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice"

Waarschijnlijk ligt het aan de instellingen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

sjoerd119 03-05-10 17:43

Ben internet
 
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik ben er inmiddels achter dat je dit kan oplossen door apn editing, alleen werkt deze bij mij niet. Ik geloof dat deze conflecteerd met Firmware 3.1.2
Andere programma's die ervoor zorgen dat je de internetgegevens op de iphone kunt wijzigen heb ik nog niet gevonden.

Ik hoop dat er een oplossing is om internet werkend te krijgen voor BEN

sjoerd119 04-05-10 00:22

Bij mij werkt het op deze manier.

Voor filmpje uitleg zie:
http://www.iphoneclub.nl/8650/tip-ap...en-iphone-aan/

De link waar je heen moet gaan met je iphone is:
Unlockit - APN Changer for your iPhone


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.