//

Hi Eindeloos Online

Hi Eindeloos Online discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist de zoek functie al gebruikt, maar niet precies gevonden waar ik naar op zoek was. Zojuist heb ik op mijn jailbreak+unlock iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-10, 18:30
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard Hi Eindeloos Online

Ik heb zojuist de zoek functie al gebruikt, maar niet precies gevonden waar ik naar op zoek was.

Zojuist heb ik op mijn jailbreak+unlock iPhone 3G 3.1.2 een eindeloos online abbonement van Hi afgesloten.

De snelheid valt me mee, maar ik heb 3G zojuist op On gezet, maar er verschijnt geen symbooltje bij de provider naam in het scherm. Ik dacht dat dit wel moest.
Moet ik hiervoor nog iets instellen, want bij Algemeen -> netwerk -> Mobiel datanetwerk staat bij mij alles leeg.



Vraag 2: Al hoort die hier niet thuis.
Via Instellingen-> Mail -> Nieuwe gegevens -> Geavanceerd -> Hotmailaccount/Gmail
Kan ik niet kiezen voor Push, alleen maar voor Fetch of Handmatig. Is het niet mogelijk om Push te activeren bij een Hotmail of Gmail account?
(Bij mijn schoolmail kan het wel )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 01:34
djurre djurre is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik kan je eerste vraag beantwoorden, heb je wel 3g dekking op de plek waar je bent?
  #3  
Oud 30-03-10, 16:43
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djurre Bekijk bericht
Ik kan je eerste vraag beantwoorden, heb je wel 3g dekking op de plek waar je bent?

Aha, dat was het ja
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HI Eindeloos online jdh009 Overige providers Nederland 2 27-08-10 23:56
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 02:42
Hi Eindeloos Online basboy Overige providers Nederland 31 03-09-09 16:53
Hi eindeloos online vragen VLB Overige providers Nederland 4 02-07-09 23:18
Hi eindeloos online + Iphone davidvt Overige providers Nederland 13 02-08-08 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.