//

Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen

Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een uur t hele forum afgezocht naar een oplossing..maar helaas.. Ik heb een splinternieuwe t-mobile 3gs 16gb Iphone gekocht van een vriend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-10, 12:39
J-me J-me is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen

Ik heb al een uur t hele forum afgezocht naar een oplossing..maar helaas..

Ik heb een splinternieuwe t-mobile 3gs 16gb Iphone gekocht van een vriend die m bij verlenging van abonnement kreeg maar m niet wilde. Ik heb er een simkaart van Ben in met onbeperkt internet. Ik wilde het internet instellen zoals ik hier had gevonden.. Ik zie geen mobiel datanetwerk optie bij algemene instellingen. Ik heb geen jailbreak en wil dat ook niet. Ik heb geprobeerd instellingen - algemeen te openen simkaart eruit te halen en mijn oude telfort simkaart erin te doen, maar er kwam geen optie bij..

Iemand enig idee wat ik moet doen? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 13:20
frank1983 frank1983 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

hoi, is je iphone wel simlockvrij of heeft je vriend hem bij een t-mobile abbo gehad. Als dit het geval is zal ie het nooit gaan doen.

succes
  #3  
Oud 01-04-10, 13:21
J-me J-me is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Hij heeft m bij een t-mobile abbo gekregen. (ben maakt gebruik van t-mobile netwerk) Verder doet ie t gewoon hoor, bellen smsen mmsen..
  #4  
Oud 01-04-10, 16:19
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik denk dat je VPN bedoelt, hier kun je volgens mij de instellingen invoeren, voor de netwerk. dit kun je vinden onder instellingen-algemeen-netwerk-en dan VPN.

heb je wel bereik,met beide simkaarten? Zoniet dan vermoed ik dat de Iphone niet officieel simlock vrij is gemaakt.
  #5  
Oud 01-04-10, 21:39
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

iphone hoeft niet simlock vrij te zijn, want BEN gebruikt t-mobile netwerk om te bellen.

maar het internet krijg ik er ook nog niet werkend mee.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #6  
Oud 02-04-10, 07:20
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kijk eens in dit topic, staan meerdere oplossingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 20-05-10, 01:49
obs-3GS obs-3GS is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hetzelfde: geen mobiel datanetwerk zichtbaar. Heb inmiddels de simlock afgekocht en dat werkt, maar nog steeds geen mobiel datanetwerk (ik heb APN nodig om mijn werkmail op te kunnen halen). Inmiddels een uitgebreide correspondentie met T-mobile gehad. Helaas zitten daar sukkels op de helpdesk die te lui zijn om je mail goed te lezen en geven dan een antword over Wi-Fi verbindingen. Hier nog iemand ervaringen? Ik vermoed dat ze toch echt bij T-mobiel een vinkje weg moeten halen, maar weet het niet zeker.
  #8  
Oud 20-05-10, 09:12
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Zou van iemand anders een SIM lenen (geen T-mobile netwerk, dus ook geen Ben). Die in je iPhone plaatsen en dan zou het moeten verschijnen.
  #9  
Oud 20-05-10, 22:52
obs-3GS obs-3GS is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Dankjewel! Werkte idd. Wel gek, want ik had het al eens eerder geprobeerd met de SIM van mijn werk en toen ging het niet. Nu wel. Nog sterker: hij lijkt de instellingen te hebben opgeslagen, ondanks dat ik mobiel datanetwerk niet meer zie nu mijn eigen SIM er weer in zit. Helaas had ik echter te vroeg gejuicht. Met mijn eigen SIM erin is mobiel datanetwerk weer uitgeschakeld.

Laatst gewijzigd door obs-3GS; 27-06-10 om 20:23.
Reageren

Labels
ben, mobiel datanetwerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk apengebaar Unlock 3 11-02-11 18:49
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? Daniiel iPhone algemeen 5 12-12-10 09:23
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 20:19
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' gn!uz Odido (T-Mobile) 2 25-08-10 18:44
Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer mijnzzz Archief 5 09-02-10 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.