//

Hi + Iphone (Persoonlijk verhaal)

Hi + Iphone (Persoonlijk verhaal) discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op dit forum maar kwam hier toen ik wat meer info over de Iphone ging zoeken. Ik wilde mijn ervaring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-10, 22:25
Daphne2 Daphne2 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Hi + Iphone (Persoonlijk verhaal)

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar kwam hier toen ik wat meer info over de Iphone ging zoeken. Ik wilde mijn ervaring even delen omdat dit misschien voor sommige mensen hier ook een oplossing kan zijn.

Mijn abonnement loopt deze week af en dus ging ik op zoek naar een alternatieve telefoon. Na lang wikken en wegen wilde ik uiteindelijk wel heel graag de Iphone maaar.. niet bij Tmobile.. Daar is bij ons in de stad namelijk erg slecht bereik mee op veel plaatsen. Ik heb vervolgens naar de Hi klantenservice gebeld (1200) en gevraagd wat mijn mogelijkheden waren omdat ik liever bij Hi bleef maar wel ging overstappen als zij mij de Iphone niet konden bieden. Vervolgens kreeg ik te horen dat omdat ik een goede klant ben (Categorie D, Je hebt A tm F, A zit je nooit over je bundel heen en F heel veel, ik heb maar een 20 euro bundel en zit daar altijd veel overheen dus dat gaat wel snel dan) en dat ik daarom een Iphone gs (16gb, zwart) kon krijgen met 80 euro bijbetaling en een abo van ong. 30 euro per maand waar ik super snel internet bij heb en 240 belminuten of 400 smsjes. Dat zag ik wel zitten en nu ben ik dus aan het wachten op mijn nieuwe telefoon (en abo). Ik heb hem gister besteld en kreeg hierna keurig een mailtje waarmee ik mijn zending kan controleren. Erg keurig geregeld dus. Ik ben benieuwd hoe het bevalt!

In elk geval, je hoeft dus niet weg van Hi als je een Iphone wilt hebben en erg tevreden bent over Hi, bel gewoon de klantenservice en kijk wat ze voor je kunnen doen. De Iphone staat niet op de site omdat ze hem officieel niet mogen verkopen. Het bedrag dat je bij moet betalen voor de Iphone zelf kan variëren. Iemand anders die ik ken moest namelijk 200 euro bijbetalen.

Ik hoop dat ik mensen heb kunnen helpen met mijn verhaal, succes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-10, 22:51
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

KPN doet hetzelfde ... maar het abbo/mobiel internet blijft relatief duur.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone dev team.. nieuw verhaal Flexa Archief 1 16-07-08 10:11
3 woorden verhaal mathijs666 Chat en geruchten 61 10-07-08 10:05
Leuk verhaal met de iPhone! PauluS87 Chat en geruchten 13 21-04-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.