//

1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu?

1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik heb twee jaar geleden een iPhone 3G gekocht in combinatie met een tweejarig T-mobile abonnement (150/150 €29,95pm). Dit abonnement loopt nu bijna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-10, 10:32
xcluse xcluse is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Question 1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu?

Hallo Allen,

Ik heb twee jaar geleden een iPhone 3G gekocht in combinatie met een tweejarig T-mobile abonnement (150/150 €29,95pm). Dit abonnement loopt nu bijna af en ik ben op zoek gegaan naar een nieuw abonnement.

Ik wil eigenlijk gewoon een simonly (inclusief internet) aangezien mijn 3G nog prima werkt, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Heeft er iemand een overzicht of is bekend met verschillende simonly abonnementen die er momenteel op de markt zijn, of heeft er iemand al een soortgelijk abonnement aangeschaft?

Ik heb zelf het idee dat de prijzen voor bellen/smsen/internet allemaal omhoog gaan de laatste tijd en dat het bijna aantrekkelijker wordt om mijn huidige abonnement te verlengen en een nieuwe iPhone te krijgen.

Wie heeft er tips, ervaringen, oid?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-10, 11:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je straks een nieuw abonnement afsluit met een nieuwe iPhone kun je je 3G verkopen en heb je meteen weer 2 jaar garantie.
Mocht je (simonly)abonnementen willen vergelijken dan zou ik even google raadplegen. Er zijn legio websites om zoiets te vergelijken.
  #3  
Oud 25-05-10, 15:54
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik heb ook zo een probleem . Alleen heb ik de pech dat ik in Zeeuws Vlaanderen woon en dus geen T-mobile kan nemen wegens geen ontvangst . Maar ik zou toch graag een 3GS erbij hebben zonder dat ik nog 200 euro moet neertellen bij een 2 jarig abo .
  #4  
Oud 25-05-10, 16:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Welk netwerk heeft er in Zeeuws Vlaanderen wel 3G? Zat zelf laatst in de buurt van Terneuzen en T-Mobile en Vodafone hadden beide geen 3G...

Vergelijken kan bv HIER of HIER
  #5  
Oud 25-05-10, 16:10
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xcluse Bekijk bericht
Hallo Allen,

Ik heb twee jaar geleden een iPhone 3G gekocht in combinatie met een tweejarig T-mobile abonnement (150/150 €29,95pm). Dit abonnement loopt nu bijna af en ik ben op zoek gegaan naar een nieuw .

Ik heb zelf het idee dat de prijzen voor bellen/smsen/internet allemaal omhoog gaan de laatste tijd en dat het bijna aantrekkelijker wordt om mijn huidige abonnement te verlengen en een nieuwe iPhone te krijgen.

Wie heeft er tips, ervaringen, oid?
Neem een telfort simonly, met internet. Maakt gebruik van het KPN netwerk.
  #6  
Oud 25-05-10, 17:03
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

KPN heeft hier zowat overal 3G dus dat is voor mij zowat de enige optie .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement loopt af eugje Odido (T-Mobile) 3 24-01-11 17:43
T-Mobile abonnement loopt af, wat nu? erwin85 Overige providers Nederland 10 21-07-10 20:31
Mijn iphone 1e generatie loopt telkens vast robinX iPhone algemeen 2 28-02-10 12:12
Wat is je hoogst gemeten internet snelheid met je 1ste Generatie/3G iPhone Dolfijn iPhone algemeen 1 03-02-09 22:08
3G opvolger als je abonnement nog loopt ! absrnd Odido (T-Mobile) 4 22-06-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.