//

Hi Abo opzeggen na tariefwijziging

Hi Abo opzeggen na tariefwijziging discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg vandaag een smsje van Hi dat de tarieven in het buitenland per 1 Juli wijzigen (goedkoper worden). Kan ik deze kans dan wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-10, 18:34
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard Hi Abo opzeggen na tariefwijziging

Ik krijg vandaag een smsje van Hi dat de tarieven in het buitenland per 1 Juli wijzigen (goedkoper worden).
Kan ik deze kans dan wel aangrijpen om mijn abonnement bij hun per 1 Juli op te zeggen?
Mijn contract loopt eigenlijk nog tot December van dit jaar, maar wil misschien toch over gaan stappen als de iPhone 4 er is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-10, 20:16
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Kan ik deze kans dan wel aangrijpen om mijn abonnement bij hun per 1 Juli op te zeggen?
Hmmm... theoretisch misschien wel, maar een tariefsverlaging aangrijpen als reden om op te zeggen is natuurlijk wel erg eigenaardig. Als ik bij KPN zou werken zou ik dan waarschijnlijk zeggen: "Okee zeikerd, dan verlagen we het voor jou toch niet?"
  #3  
Oud 13-06-10, 19:39
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Volgens mij kan je dit niet gebruiken.. omdat dit voor zover ik weet in het contract verwerkt zit dat jij getekend zit.. Maar ze moeten dit soort dingen wel optijd mededelen, t-mobile was er te laat mee een tijdje terug dus dat hadden mensen wel aan mogen grijpen dacht ik?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10 Bomans Overige providers België 15 13-09-10 16:16
Opzeggen abo => dan naar t-mobile? collin43 Koopinformatie Nederland 4 29-07-10 00:15
Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen Destiny Vodafone 7 19-07-09 16:21
T-Mobile abo opzeggen en iphone houden voor ander netwerk? Modena Odido (T-Mobile) 9 01-04-09 12:46
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.