//

nieuw (sim-only) abbo nodig, tips?

nieuw (sim-only) abbo nodig, tips? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) circa 250-300 minuten, sms circa 30-50 x per maand. internet... iphone hè, dus zo onbeperkt als mogelijk vodafone valt zoals ik het zie af aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-08, 15:58
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard nieuw (sim-only) abbo nodig, tips?

circa 250-300 minuten, sms circa 30-50 x per maand.
internet... iphone hè, dus zo onbeperkt als mogelijk

vodafone valt zoals ik het zie af aangezien die niet echt de mogelijkheid bieden sim-only met internet te combineren.

t-mobile en telfort lijken de meest interessante kandidaten. iemand ervaringen/tips/goede raad?

p.s. voor zover mogelijk moet het internet-abbo tussentijds op te zeggen zijn. mocht ik over een maand of 6 in NL een iPhone 2.0 (kunnen) kopen met abbo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-08, 19:06
RobertN RobertN is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik zit zo'n beetje voor hetzelfde te zoeken, alleen vind ik sms minder belangrijk.

Telfort heeft inderdaad een goeie, maar ik hoor dat het bereik niks is. Telfort maakt dan wel gebruik van het KPN netwerk, maar het gedeelte voor Telfort schijnt dan vak overbelast te zijn. Zo heb ik dit gehoord dan..

T-Mobile is daarna wel zo'n beetje de goedkoopste, maar waar ik woon is het bereik niet zo goed. Misschien dat dit beter wordt nu ze samen met Orange verder gaan.

KPN flexibel heeft zijn prijzen nu verlaagd, dus daar zit ik nu een beetje naar te kijken. Hi is net is duurder.

Vodafone Basic vind ik al helemaal duur. Vodafone scherp is lekker goedkoop maar daar kan je voor zo ver ik weet geen onbeperkt internet bij nemen.

Ik zit zelf nog te twijfelen om of gewoon bij T-Mobile te blijven of evt. KPN/Hi. ik heb soieso nog tot halverwege maart dus ik wacht voorlopig nog even..
  #3  
Oud 03-02-08, 11:02
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Tja, ik heb Vodafone gekozen, waarom? omdat het dikke kortingen bij Sim-Only gaf

Ik heb Sim Only 17,50 voor 10 euro
Zorgeloos Internet (onbeperkt eigenlijk) voor 4,25* euro
Totaal 14,25 per maand!

Ben er wel tevree over

*Normaal 9,50
  #4  
Oud 03-02-08, 11:13
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

De kans ik groot dat je straks met je Iphone die je nu hebt via Itunes een abbo kan afsluiten bij de desbetreffende provider. Zo gaat Apple namelijk weer geld aan je verdien. Het voordeel is dat je dan gewoon kan gaan update via itunes.

Zo is het ook in England gegaan. Dat ze met hun amerikaanse iphone aan konden melden bij O2.


Dit is trouwens nog niet helemaal zeker. Ben er wel benieuwd naar.
  #5  
Oud 06-02-08, 13:35
isky.andar isky.andar is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Ik heb telfort sim only 500 voor 17,50 p/m + zorgeloos internet voor 10 euro = 27,50 p/m met onbeperkt (FUP) internet en 500 belminuten. Koopie dus...
  #6  
Oud 06-02-08, 13:46
melchior melchior is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 58
Standaard

ik heb hi studenten sim only 25, 400 minuiten, voor 20 euro plus 10 euro voor onbeperkt internet. Ik ben er erg tevreden mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[tips nodig] Push werkt bij geen enkele app.. lachendepaul iPhone Apps 11 17-10-10 17:19
Tips voor Sim City Shorty007 iPhone Apps 76 11-01-10 20:36
Nieuw abbo i-150 Problemen. wachindo Odido (T-Mobile) 8 26-12-09 12:53
Nieuw iPhone abbo bij t-mobile SjoerddeJ Odido (T-Mobile) 14 18-06-09 01:33
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.