//

Past normale simkaart niet meer in iPhone 4?

Past normale simkaart niet meer in iPhone 4? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan de iPhone 4 simlockvrij in Belgie te kopen en wil mijn huidige abonnement bij Telfort gaan gebruiken met de iPhone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-10, 17:27
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard Past normale simkaart niet meer in iPhone 4?

Hoi,

Ik ben van plan de iPhone 4 simlockvrij in Belgie te kopen en wil mijn huidige abonnement bij Telfort gaan gebruiken met de iPhone. Maar ik heb nu dus een gewone simkaart. Past deze door de micro-sim aanpassing niet meer in de iPhone 4?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 18:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Neen, die past niet meer.
  #3  
Oud 26-06-10, 19:24
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Je kunt een microsim toch simpelweg aanvragen bij je provider?
  #4  
Oud 26-06-10, 21:31
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Neen, die past niet meer.
Ik snap dat het frustrerend is om zulke vragen tegen te komen, maar even vertellen dat het mogelijk is om de oude simkaart te verknippen naar micro-sim formaat, lijkt me voor een moderator niet meer dan normaal...
  #5  
Oud 10-07-10, 19:03
Nooby88 Nooby88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Haalem
Berichten: 52
Standaard

ik begrijp het nut eerlijk gezegd niet van die micro-sim kaarten. Net alsof ze een normale sim-kaart niet kwijt kunnen in de nieuwe Iphone.
  #6  
Oud 12-07-10, 13:47
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik denk dat het iets met de ruimte te maken heeft ,scheelt maar een paar centimeter maar toch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nooby88 Bekijk bericht
ik begrijp het nut eerlijk gezegd niet van die micro-sim kaarten. Net alsof ze een normale sim-kaart niet kwijt kunnen in de nieuwe Iphone.
  #7  
Oud 12-07-10, 19:19
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nooby88 Bekijk bericht
ik begrijp het nut eerlijk gezegd niet van die micro-sim kaarten. Net alsof ze een normale sim-kaart niet kwijt kunnen in de nieuwe Iphone.
Ik vind het meer dan normaal. De microsimkaarten hebben dan wel een afwijkend formaat, maar zijn wel positief in die zin, want ze zijn kleiner. Daarnaast kun je meer gegevens importeren op de microsim en dus handiger.

Het is niet de schuld van Apple dat zij met de microsim willen werken, maar van de providers dat zij zo traag zijn in het aanbieden van dit kaartje. Apple zorgt er slechts voor dat er eens wat vaart in de ontwikkelingen komt met oa de microsim en videocalling. Beide onderdelen konden de providers niet met succes introduceren en Apple doet het met twee vingers in de neus!

Als Apple elk jaar zo doorgaat met hun iphones dan wordt over vijf jaar wellicht de mobiele telefoon 'opnieuw gecreeerd'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... jeroenvrijn Jailbreak 0 14-02-11 18:41
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 18:10
iphone start niet meer zonder simkaart yourelikemagic iPhone algemeen 1 04-07-10 23:20
Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm Cortex Archief 3 28-10-09 10:36
Iphone wil simkaart niet meer accepteren Qrt iPhone algemeen 3 23-08-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.