iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   iPhone 3GS + Sim only, onbeperkt internet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/63895-iphone-3gs-sim-only-onbeperkt-internet.html)

smakkie 08-07-10 18:11

iPhone 3GS + Sim only, onbeperkt internet
 
Hallo,

Ik wil een iPhone 3GS kopen (zie 'Profielboodschappen'), en daar een 1-jarig sim only abbo bij te nemen met onbeperkt internet.

Mijn vraag is:
Welke provider kan ik het beste nemen? Qua ervaringen van mensen, maar ook qua prijs/kwaliteit verhouding.

Ik bel niet zo heel veel, meer smsen. Er gaan per dag ongeveer tussen de 5 en 10 smsjes de deur uit.


Iemand een idee?

barend02 08-07-10 18:32

aldi talk
 
aldi talk



budget

smakkie 08-07-10 20:56

Dat is prepaid...
Maar wel goedkoop :P

barend02 08-07-10 22:28

Ik heb em bij ritel.nl gekocht
19.95 per maand
en dan internet

smakkie 08-07-10 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barend02 (Bericht 485588)
Ik heb em bij ritel.nl gekocht
19.95 per maand
en dan internet

Ik bedoel dat ik los een iPhone wil kopen. En daar een Sim Only abbo bij wil. Want jij hebt nu gewoon een T-Mobile abbo erbij, alleen dan online gekocht. Denk ik?

barend02 08-07-10 22:35

Ja dat is waar
daar zit een tmob ABO bij

ik vind ben. Goed koop
maar ik je hebt ook internet nodig
en dAt kon ik bij ben niet vinden

smakkie 08-07-10 22:39

Heb even gekeken bij Ben, maar daar zit idd geen internet bij.
Ik heb bij Hi wel wat gevonden. Best goedkope sim only's met Eindeloos online. Heb net nog even hier op het forum gekeken, en mensen hebben prima ervaringen met Hi en Eindeloos Online op een iPhone. Misschien moet ik dat maar doen dan:D.
Maar eerst een iPhone. Iemand die er 1 aanbied die aan mijn eisen voldoen? :P (Bekijk mn profielboodschap)

T.Verhoeven 08-07-10 23:11

ben kan je voor 9,99 internet onbeperkt erbij nemen!

smakkie 08-07-10 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door T.Verhoeven (Bericht 485632)
ben kan je voor 9,99 internet onbeperkt erbij nemen!

Oja zie ik nu pas. Moest je iets verder voor doorklikken. Is dan ook niet zo duur. Thnx voor de info, is een goede concurrent voor Hi.:P

barend02 09-07-10 10:32

wat wil je betalen voor een 3gs
en wil je een nieuwe
heb je er al een gevonden

ps ik heb er geen te koop hoor
maar zo als jij het wil doen had ik ook gewild
maar ja ik durfde er geen op marktplaats te kopen

smakkie 09-07-10 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barend02 (Bericht 485797)
wat wil je betalen voor een 3gs
en wil je een nieuwe
heb je er al een gevonden

ps ik heb er geen te koop hoor
maar zo als jij het wil doen had ik ook gewild
maar ja ik durfde er geen op marktplaats te kopen

Ik wil een 2dehands 3GS, zonder schade, met aankoopbon, gejailbreaked (of jailbreak mogelijk), simlockvrij en standaard accessoires.

Gewoon een beetje speuren. En het kan geen kwaad om op marktplaats te kijken, of een gezocht advertentie te plaatsen. Goede vragen stellen, aankoopbon van T-Mobile erbij vragen. Alles goed controleren. Bij iemand thuis afspreken. Je pa meenemen ofso, of iemand anders (in mijn geval dan, kben 18 :P).
Ik ben nu met iemand in gesprek die heeft een iPhone te koop die aan al mijn eisen voldoet. Dus misschien ga ik die kopen.

Zo doe ik het iig. Ik wil alles erop en eraan. En gewoon de iPhone even aan kunnen zetten, even wat testen enzo. Maar dat is denk ik ook heel normaal als je een apparaat koopt van 400 euro. Ik kan je verder op de hoogte houden als je dat wilt. Moet je maar even laten weten.

bbgt 02-06-11 16:59

Ik heb bijna twee jaar geleden Vodafone supersim voor 13,50 p/m abo afgesloten. Ben bang dat ik zo goedkoop niet meer bij Vodafone terecht kan. Vodafone netwerk perfect. Nooit klachten gehad.
Zi nu een aanbieding van Aldie Talk Dtamaand-dundel 7,99 euro 250 mb.
Iemand ervaring? Kijk ook naar BEN Internet altijd??

4matc 12-06-11 16:45

Ik heb sinds een week simyo op mijn iPhone 4
500 minuten bellen of smsen, inclusief 1 gb internet
Op het kpn netwerk. Bevalt het niet? Is per maand opzegbaar.
Betaal nu 15,99 + 4,95 per maand.
Ik ben tevreden. Klantenservice is gratis.

lexvo 18-07-11 18:20

Goede tip over Simyo!
Internet bij hun abonnement is ook nog redelijk snel (1Mb/384kb).

Probleem met prepaid vind ik dat de bijbehorende internetbundel altijd langzaam is (meestal iets van 384kb/64kb).

Trouwens, de tarieven van Ben en Simyo lijken wel erg veel op elkaar. Heeft Ben een eigen netwerk of zitten ze ook op KPN?

4matc 18-07-11 18:34

Ben zit op T-mobile. Niet doen is mijn ervaring. Contract is twee mnd geleden ontbonden ivm slechte dekking.

remundo7000 18-07-11 18:54

Ik vind deze site wel handig: Belwijzer - vergelijk alle Internet + Bellen providers

Wel veel banners en dergelijke, maar je vult in wat je wilt hebben en dan komt de website zelf met wat voor jouw wensen de beste deal is.

Dekking wordt niet meegenomen, maar alles is relatief: op de plaatsen waar ik kom heeft T-Mobile uitstekend bereik. Ik heb sinds een week Ben, betaal de eerste drie maanden €12, daarna €17. Het werkt prima.

En: het is per maand op te zeggen.

vuurvreter 18-07-11 18:56

wireless circle | Home page succes

lexvo 18-07-11 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 692046)

Site is inderdaad handig, maar ze houden helaas nog geen rekening met de internetsnelheid. En juist die verschilt soms nogal per aanbieder.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juli 2011 om 19:13 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 692048)

Ook een goede tip! Bovendien hebben ze ook aardig snel internet met 1.8Mb/800Kb.
Tot nu toe voor mij persoonlijk de goedkoopste.

4matc 18-07-11 22:10

Ja op zich is de dekking eigenlijk niet het probleem bij t-mobile, maar meer de capaciteit. Ik woon in Dordrecht. In het centrum heb ik vol bereik 3g, maar geen internet mogelijk omdat er teveel mensen op het netwerk zitten.

lexvo 19-07-11 20:25

Ik ben op zich tevreden met T-Mobile, in mijn omgeving heb ik eigenlijk altijd goed bereik.

Ik kan bij T-Mobile mijn abo verlengen (actie) en dan is het verschil met Simyo e.d. maar 2 of 3 euro per maand. Waarbij T-Mobile het voordeel heeft dat je je tegoed onbeperkt meeneemt. Voor zo'n klein verschil blijf ik misschien maar bij T-Mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.