//

Kosten Prepaid / Iphone

Kosten Prepaid / Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. Ben sinds kort in bezit van een 1G Iphone, geunlockt. Lijk allemaal prima te werken, echter regelmatig verdwijnen er kleine bedragen van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 00:06
erik.hensen erik.hensen is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Question Kosten Prepaid / Iphone

Beste allemaal.

Ben sinds kort in bezit van een 1G Iphone, geunlockt. Lijk allemaal prima te werken, echter regelmatig verdwijnen er kleine bedragen van mijn prepaid tegoed (HI KPN) van €0,50 per keer. Soms komt er weer even €0,49 terug vreemd genoeg na een SMS te versturen, maar in de loop van de dag verdwijnt er toch een paar euro zonder dat ik bewuste internet, bel, mail of download aktie uitvoer.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen en/of een idee wat er wellicht op de achtergrond "vanzelf" gebeurd, en - zo ja - hoe dit te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat foto's maken, notities maken, of het adresboek invullen, of muziek spelen het Beltegoed gebruikt!

Groet en hopend op een goed idee! Erik Hensen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 11:41
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Hier zelfde ervaring met T-Mobile vorige maand.

5.00 euro extra moesten betalen voor internetten in het buitenland en sms.
erg vaag aangezien ik de I-150 abbo heb van T-Mobile.

Ik ben niet naar Buitenland geweest kom er juist vandaan (eind April begin Mei) en sms zit bij de I-150 abbo in begrepen, en ben er ook niet overheen gegaan want ik sms maar 50 t/m 90 per maand. en later zijn die andere ook van me abbo afgegaan.

Ik blijft het af en toe toch wel een vreemde zaak vinden, bellen en geld terug eisen heeft bij T-Mobile geen zin de schuld leggen hun toch echter bij jou zelf neer, wat ik ook goed vindt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? ctrl8 Odido (T-Mobile) 6 14-04-11 19:35
iphone 3G prepaid? Gonzo iPhone algemeen 13 23-12-10 20:52
Prepaid en iPhone Oerloper Odido (T-Mobile) 2 12-06-10 21:56
Iphone prepaid? iphonejoey Archief 4 10-06-08 18:54
iPhone prepaid Timo88 Overige providers Nederland 18 13-03-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.