//

Goedkoopste iPhone 4 abbo

Goedkoopste iPhone 4 abbo discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wat is het goedkoopste abbo icm met een iphone 4 16 GB zwart. Dit abbo moet vergelijkbaar zijn met de i-150 qua kosten, wil dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-10, 23:41
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard Goedkoopste iPhone 4 abbo

wat is het goedkoopste abbo icm met een iphone 4 16 GB zwart. Dit abbo moet vergelijkbaar zijn met de i-150 qua kosten, wil dus niet meer dan 30 euro per maand uitgeven. Het hoeft niet perse bij t-mobile. wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 17:27
Henk Poley Henk Poley is offline
• iOS 12.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Momenteel vragen alle aanbieders nog de hoofdprijs, omdat ze zelf ook niet precies weten hoe ze aan alle iPhones gaan komen en ze dus waarschijnlijk uit het buitenland moeten halen. Het is waarschijnlijk verstandiger om even een maandje te wachten totdat de storm in Europa is gaan liggen en dan uit Frankrijk/Engeland/België er eentje te importeren. Daar dan zelf een SIM-only abonnement aan te hangen. Of misschien heeft KPN of Vodafone tzt. wel een dealtje á la iVoordeel.nl

Voor SIM-only abbonnementen zie: Belwijzer - vergelijk gsm abonnementen, prepaid en sim only - Bellen.com

Voor mij is KPN 'Bel - SMS 100 Sim Only - 1 jaar' + 'Surf&Mail Totaal 1 jaar' helemaal prima, en kom dan op 13,50 per maand. Kan dus ca. €555 * spenderen aan een iPhone 4, om alsnog op hetzelfde prijsniveau te komen, als 1 jaar T-mobile i150.

Daar ga je 'm niet voor vinden, dat weet ik

* 359,95 + ((29,95 - 13,50) * 12) = 557,35 en dan nog wat gerommel met aansluitkosten (€9,95 voor KPN)

Edit: iPhone 3G 16GB + hoesje verkopen zal ook nog wel iets van €150-200 opleveren. Kom je in de regio van €700 te spenderen.

Laatst gewijzigd door Henk Poley; 14-08-10 om 09:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 21:26
Cheapspotter: de goedkoopste prijzen zoeken op je iPhone (gratis) edward007 iPhone Apps 4 04-02-09 18:13
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 09:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.