//

Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS

Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar zoeken of de provider Ben gaat jammer genoeg niet zo goed. Ik vraag me af of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 15:37
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS

Waarschijnlijk is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar zoeken of de provider Ben gaat jammer genoeg niet zo goed. Ik vraag me af of een Ben simkaart in een T-mobile gelockte iPhone gaat werken. Mijn vader neemt mijn iPhone 3GS over en heeft een Ben abonnement. De telefoon kan pas over een maand simlock vrij gemaakt worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 15:49
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hemmik Bekijk bericht
Waarschijnlijk is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar zoeken of de provider Ben gaat jammer genoeg niet zo goed. Ik vraag me af of een Ben simkaart in een T-mobile gelockte iPhone gaat werken. Mijn vader neemt mijn iPhone 3GS over en heeft een Ben abonnement. De telefoon kan pas over een maand simlock vrij gemaakt worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben is van t-mobile dus je hebt een grote kans denk ik. Bij mijn nummeroverzetting van t-mobile naar vodafone stond er ook dat ik overstapte van BEN beetje raar.
Orange heeft ook gewerkt toen het overgenomen werd door T-mobile

Geen 100% zekerheid maar hele grote kans.

Maar als je vader nu een BEN sim heeft en jij je iPhone3gs kun je het tog gewoon proberen of ben ik gek
  #3  
Oud 31-07-10, 23:03
Lowdown Lowdown is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard



Ben simkaart verknipt en in gelockte Iphone 4 gedaan. Werkt prima!
  #4  
Oud 01-08-10, 22:51
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

ik heb ook een ben simkaart, je kan hem gwn gebruiken in tmobile lock, want ben gaat over tmobile en je iphone geeft ook gwn TMOBILE NL als carrier als je er een ben kaar in hebt
  #5  
Oud 02-08-10, 13:44
Reaper31 Reaper31 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Reaper31
Standaard

zou idd moeten kunnen, alle dochterprovicers van T-Mobile kunnen ook de lock omzeilen (denk aan oa Ben & Orange)
__________________
 iPhone 4 32GB Zwart 
 Hackintosch (3,2 GHz Dual Core 8GB Ram) 
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) Porrit iPhone algemeen 3 08-12-11 21:47
Ben Simkaart in T-Mobile gelockte iPhone 3G Tom! Overige providers Nederland 17 31-10-10 10:14
iPhone 3GS: Nieuw en gelockte Amerikaans iPhone 3Gs unlocken? MacLover23 Unlock 4 08-04-10 23:45
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? borgqueenx Koopinformatie Nederland 5 29-06-09 16:25
iphone met oude BEN simkaart walk3r Overige providers Nederland 9 22-08-08 08:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.