iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   welke provider heeft snelste 3g netwerk? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/66947-welke-provider-heeft-snelste-3g-netwerk.html)

DrDecibel 04-08-10 20:26

welke provider heeft snelste 3g netwerk?
 
welke provider is het snelste met hun 3g netwerk???

Ik hoorde dat KPN 2 versies hebben?
Is hun snelste dan sneller dan het 3g netwerk van T-mobile?

ballegooier 04-08-10 21:10

Theoretisch Vodafone: 3,6Mb
Praktisch / in het echt of dagelijks gebruik zul je merken dat het op drukken punten, in de spits in de randstad tegen zal vallen om je maximale snelheid te halen.

Michel15 04-08-10 21:15

Snelheid is ook niet alles

Je moet kijken of je ook bereik hebt op de plek die je vaak bezoekt.

DrDecibel 04-08-10 21:18

zit een beetje te kijken welk abbonnemt ik zal nemen met simonly
vind snelheid wel erg belangrijk
zit nu bij t-mobile dus qua bereik zit ik volgens mij al bij de minste

Michel15 04-08-10 21:21

Het snelste is KPN met een zakelijk abonnement, dan zit je op 7,2 Mbps

Normaliter voor consumenten is Vodafone veruit het snelste met 3,6 Mpbs

Hermadrid 04-08-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 516372)
Snelheid is ook niet alles

Je moet kijken of je ook bereik hebt op de plek die je vaak bezoekt.

Is er een site waar je kan kijken hoe het met bereik van vodafone zit in jou woonplaats. Bij T-mobile kon dat is dat ook mogelijk met vodafone?

Maxman 05-08-10 11:56

Vodafone..

Vandaag men abbo ingegaan van vodafone. Niet egt heel denderend zit op grensgebied GPRS/ 3G nu is ie constant aan het switchen 3G maar uitgezet. Klantenservice gebeld telefoon heeft 48 uur nodig om zen eigen in te regelen op het nieuwe netwerk :confused: yeah sure. Maar jah overmorgen dus maar weer bellen.

Ton007 05-08-10 12:55

Vodafone laat soms ook tewensen over

Maxman 05-08-10 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxman (Bericht 517187)
Vodafone..

Vandaag men abbo ingegaan van vodafone. Niet egt heel denderend zit op grensgebied GPRS/ 3G nu is ie constant aan het switchen 3G maar uitgezet. Klantenservice gebeld telefoon heeft 48 uur nodig om zen eigen in te regelen op het nieuwe netwerk :confused: yeah sure. Maar jah overmorgen dus maar weer bellen.

Neem mijn woorden terug, ze had helemaal gelijk door de telefoon. I don't know hoe het kan maar bereik wordt met het uur beter :)

Ton007 05-08-10 14:23

daar heb ik nog nooit van gehoord

gewoon dom gelul

loller 05-08-10 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxman (Bericht 517187)
Vodafone..

Vandaag men abbo ingegaan van vodafone. Niet egt heel denderend zit op grensgebied GPRS/ 3G nu is ie constant aan het switchen 3G maar uitgezet. Klantenservice gebeld telefoon heeft 48 uur nodig om zen eigen in te regelen op het nieuwe netwerk :confused: yeah sure. Maar jah overmorgen dus maar weer bellen.

Jij hebt ook die 400 minuten tvgids aanbieding toch? :) Is er inmiddels al geld afgeschreven bij jou? Vast niet... maar ik vraag het toch ff. Want volgens mij is het toch 14,95 ipv 11,95. Mijne gaat pas 20 aug in.

WvB22 05-08-10 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loller (Bericht 517846)
Jij hebt ook die 400 minuten tvgids aanbieding toch? :) Is er inmiddels al geld afgeschreven bij jou? Vast niet... maar ik vraag het toch ff. Want volgens mij is het toch 14,95 ipv 11,95. Mijne gaat pas 20 aug in.

Die 11,95 was een foutje van Vodafone, zoveel was wel duidelijk natuurlijk. Maar je hebt wel recht op de 11,95 aanbieding. Als het goed is heb je een bevestigingsmailtje gehad met daarin die 11,95. Naar de klantenservice bellen/mailen en aan laten passen. Je krijgt dan een extra creditering op je rekening te zien.

Overigens succes met bellen. De directsales afdelingn van Vodafone is bijna niet te pakken te krijgen. Ik heb het zeker 10 keer geprobeerd en ben er één keer doorheen gekomen. Overigens worden de werkzaamheden volgens mij door een ander bedrijf uitgevoerd en niet door Vodafone zelf.

Helaas had ik de tvgids.nl aanbieding over het hoofd gezien en de ANWB aanbieding genomen van 300 minuten à 12,95. Ook een prima deal maar 400 minuten/sms voor 11,95 inclusief internet is natuurlijk een rotkoopje! En ik ben nog snel even lid geworden van de ANWB (slechts 16,50 en een goede organisatie maar toch!).

Overigens op studentenvoordeel van directsales van Vodafone is de site nog steeds niet aangepast. Wil je dus voor 11,95 p/m 400 minuten + snel internet dan is dat je laatste kans. Moet je wel student zijn.

Moet je wel snel zijn want de site zal vast snel aangepast worden!
https://directsales.vodafone.nl/studenten/orderform/587

TNG 06-08-10 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WvB22 (Bericht 517980)

Overigens op studentenvoordeel van directsales van Vodafone is de site nog steeds niet aangepast. Wil je dus voor 11,95 p/m 400 minuten + snel internet dan is dat je laatste kans. Moet je wel student zijn.

Moet je wel snel zijn want de site zal vast snel aangepast worden!
https://directsales.vodafone.nl/studenten/orderform/587

Daar staat alleen BEL+SMS? Er staat geen WEB bij...Overigens staat er in die balk rechts wel weer WEB bij...Vreemd...

Suriboy777 06-08-10 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TNG (Bericht 519084)
Daar staat alleen BEL+SMS? Er staat geen WEB bij...Overigens staat er in die balk rechts wel weer WEB bij...Vreemd...

Vreemd idd. Is het nou wel een Bel+Sms+Web actie of niet?

Bert Jan 06-08-10 19:29

]Het snelste is KPN met een zakelijk abonnement, dan zit je op 7,2 Mbps

Bij dit abonnement heb je een max van 500MB per maand daarna bijbetalen per MB.

Heb je genoeg aan 500 MB? Of is dit niet genoeg?


Groeten,

Bert Jan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.