//

Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile

Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal.. wij zitten met een vervelend probleem. Onze zoons hebben een Iphone 3G gekocht. Alvorens deze door de jongens te laten gebruiken hebben wij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 10:02
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile

hallo allemaal..

wij zitten met een vervelend probleem.
Onze zoons hebben een Iphone 3G gekocht.
Alvorens deze door de jongens te laten gebruiken hebben wij eerst gekeken dat de telefoon geen internetverbinding via het netwerk zou maken.
Wij hebben voor de jongens een BEN abonnement van 2,99 p/m zonder internet.
ook duidelijk aangegeven dat wij dit niet wilde maar het kon door BEN niet worden geblokkeerd.
Dan moesten we maar het toeganspunt verwijderen, dan zou het ook niet naar internet kunnen.
Met hun vorige telefoontjes kregen wij een sms-je met de instellingen voor internet en MMS en die hebben wij toen gewoon niet geaccepteerd en we hebben handmatig niets toegevoegd.. dus hadden ze ook geen internet mogelijkheid.
Toen wij de simkaartjes in de Iphone deden, kregen we geen sms-je.
Op de website staat dan dat je dan handmatig het toegangspunt moet toevoegen om op internet te kunnen.
Dit hebben wij niet gedaan.
de telefoon hebben wij helemaal gecontroleerd of er iets van BEN als verbinding oid op zou tstaan maar dit was niet het geval.

vervolgens hebben wij onze Wi-Fi code erin gezet en de jongens hebben welgeteld 1 dag met de telefoontjes "gespeeld" toen wij een melding via de sms van BEN kregen dat "ivm extreem hoge kosten de simkaart geblokeerd werd"
Op internet zien we hun rekeningen van € 450 euro!!!!

vanmorgen natuurlijk gelijk gebeld en nu hoorde ik het volgende:

Afgelopen maand zijn er heel veel klachten binnen gekomen bij BEN ivm datakosten die in rekening worden gebracht.
Het schijnt dat, mensen recent een nieuwe update hebben kunnen doen, waarbij er automatisch een internet toegangspunt wordt gemaakt.
maar.. VIA T-MOBILE!!

Dus wij hadden op ons toestel niet moeten zoeken naar BEN gegevens, maar naar T-Mobile gegevens.

Dat is dan toch raar..
dat wij denken geen internettoegangspunt te hebben bij onze provider BEN maar omdat hun op een netwerk van T-mobile draaien, T-mobile automatisch een toegangspunt maakt en vervolgend voor de Wi-Fi die datakosten maakt??

Wat denken jullie wat we hieraan moeten/kunnen doen??
want 450 euro!!

groetjes elsa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 10:41
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Bij de iPhone hoef je niets meer in te stellen wat betreft toegangspunt, bij T-Mobile althans gebeurt dat automatisch. Dit is overigens eenvoudig na te kijken bij Instellingen-Algemeen-Profiel. Daar kan je zien van welk profiel je gebruikt maakt (en ook weer verwijderen).

Een iPhone nemen zonder data-abo vind ik eigenlijk niet handig omdat dit toestel gemaakt is voor veelvuldig internetgebruik. De iPhone maakt voor heel veel programma's gebruik van internet. In jullie geval kan met kinderen kan ik het me echter wel voorstellen dat je niet aan een duur abo vast wil zitten, maar dan nog.

Ik zou met Ben contact opnemen dat dit geen redelijk gebruik is en dat jullie om een coulance regeling vragen. Ook kan je vragen om een specificatie van de kosten, dan kan je zien waar de kosten zitten. Duidelijk is dat dit niet normaal is en dat jullie daar samen uit moeten komen. Gewoon weer bellen, volhouden en "dreigen" met rechtsbijstand enz.enz.
  #3  
Oud 09-08-10, 10:50
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

je hebt gelijk dat een iphone echt gemaakt is voor internet.
maar daar heb je ook Wi-Fi voor.

hetgeen ons bevreemd is, dat T-mobile kosten kan maken terwijl wij een BEN abonnement hebben.
je hebt het erover dat je niets hoeft in te stellen wat betreft toegangspunt, maar dan ga je ervan uit dat je een t-mobile abonnement hebt, en die hebben we niet.
Wij hebben vanmorgen gelijk gesproken met BEn en die hadden meer klachten gekregen.
ook hebben wij de rechtsbijstand gebeld.

Zou het aantoonbaar moeten zijn dat er een inbelverbinding op het Tmobile netwerk is geweest?
Lijkt mij dat in de gegevensoverdracht wel moet staan hoe de verbinding tot stand is gekomen.

dat de jongens op internet zijn geweest is ons duidelijk.
daarvoor hadden we de Wi-Fi aan.
dat de t-mobile verbinding voorrang had op de Wi-Fi en zowiezo actief is, dat hadden we niet kunnen weten.

je gaat er ook niet van uit dat vodafone een verbinding aanmaakt terwijl je een KPN abonnement hebt..
  #4  
Oud 09-08-10, 10:57
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Denk dat je op het goede pad bent.
Wi-Fi is niet overal beschikbaar en ik neem aan dat de jongens de iPhone ook onderweg meenemen? Maar goed, dat maakt allemaal niet uit.

Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, dus Ben maakt altijd verbinding met dat netwerk. Je kan bij instellingen-algemeen-gebruik wel zien hoeveel MB er is verstuurd en ontvangen, maar niet of dat via het 3G netwerk van Ben/T-Mobile is gegaan of via Wi-Fi.
Volgens mij heeft Wi-Fi voorrang op een 3G-verbinding en niet andersom.

Vervelende situatie allemaal zeg.
  #5  
Oud 09-08-10, 11:35
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Kijk eens bij 'algemeen -> gebruik' daar zie je hoeveel MB er gebruikt is. Wi-Fi telt hier niet in mee.(Bij mij in ieder geval niet)
  #6  
Oud 09-08-10, 11:55
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Het blijkt dat BEN veel meer klachten hierover heeft gekregen.
juist omdat mensen die geen data abonnement hebben er niet vanuit gaan dat er via een andere provider kosten worden gebracht.

als het goed is zou BEN moeten kunnen zien dat er een inbelverbinding is gemaakt met het T-mobile netwerk en niet via de BEN verbinding zoals bij BEN op de websiet staat met als toegangspunt: internet.ben

zodra ik wat hoor, post ik het..

greetz, elsa
  #7  
Oud 09-08-10, 19:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsa_nl Bekijk bericht
hallo allemaal..

wij zitten met een vervelend probleem.
>verhaal<
Wat denken jullie wat we hieraan moeten/kunnen doen??
want 450 euro!!

groetjes elsa
Beetje mosterd na de maaltijd, maar in iOS4 had je in instellingen -> netwerk een switch "mobiele data" uit kunnen zetten. Dan werkt de data verbinding met mobiele netwerken (dus Wi-Fi werkt dan wel gewoon) uitgezet.
Het gprs rondje of 3G icoontje verdwijnt dan ook (naast de naam van de provider)

En inderdaad; bij het netwerk van t-mobile hoef je geen apn gegevens (handmatig) in te voeren, internet toegang werkt gewoon. Ook als je bijv. express verkeerde gegevens invoert (ter voorkoming dat de iPhone op het internet kan via mobiele netwerk) word dit na een reboot automatisch gereset en zal het internet via mobiele netwerk gewoon weer werken.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 09-08-10 om 19:42.
  #8  
Oud 09-08-10, 20:00
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

we hebben dat inmiddels gezien :S

het BEN toegangspunt was niet aangemaakt, alle instellingen waren wij bij langs gelopen om te kijken of er ergens nog iets van BEN tussen stond.
Daarna hebben wij via de Wi-Fi code van ons thuisnetwerk verbinding gemaakt
Wij zijn er niet van uit gegaan dat er na verloop van tijd ( en in dit geval binnen een aantal uren) een andere provider tussendoor komt.
Er staat ook gewoon Ben NL in de display.
Wij hebben geen melding gehad in de zin van:
Uw Wi-Fi verbinding is verbroken, u staat op het punt verbinding te maken met het T-mobile netwerk, dit kan extra datakosten met zich meebrengen.
dan hadden wij ons achter de oren gekrabd waarom in godsnaam T-mobile en hadden wij eerst contact gezocht met de klantenservice van BEN.
Je gaat er ook niet van uit dat vodafone een verbinding aanmaakt terwijl je een KPN abonnement hebt en dat je daardoor datakosten maakt..


hoop dat dit klantvriendelijk wordt opgelost.

groeten elsa

Laatst gewijzigd door elsa_nl; 09-08-10 om 20:02.
  #9  
Oud 09-08-10, 20:25
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsa_nl Bekijk bericht
j
dat de jongens op internet zijn geweest is ons duidelijk.
daarvoor hadden we de Wi-Fi aan.
dat de t-mobile verbinding voorrang had op de Wi-Fi en zowiezo actief is, dat hadden we niet kunnen weten.
Dit begrijp ik ook niet en is bij mij absoluut niet zo, Wi-Fi heeft voorrang.

Hebben de jongens ook buitenshuis gebruik gemaakt van de iPhone ?
En vonden ze het niet vreemd dat ze daar ook verbinding hadden ?

Hoe dan ook, ik vind dat mensen veel eerder een sms moeten krijgen en niet pas bij 450 euro, dus ik hoop dat je eruit komt met ze
__________________

  #10  
Oud 09-08-10, 21:31
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ze hebben geen buitenshuis gebruik gemaakt.
we hebben het toestel ook maar een aantal uur in gebruik gehad toen we de sms melding kregen.
waarschijnlijk is de verbinding met de Wi-Fi even verbroken geweest en heeft T-mobile het gelijk overgenomen.
maar ja.. dan kom ik er weer bij dat ik het raar vind dat T-mobile dat kan doen terwijl wij een BEN abonnement hebben

van de klantenservice van BEN heb ik begrepen dat de kosten zo snel zijn gegaan dat ze al zo hoog zaten voordat BEN een melding kreeg dat er kosten werden gemaakt.
Normaal zou je mij 150 al een waarschuwing moeten krijgen.
en bij 200 wordt je geblokkeerd.
maar ze hadden het dus niet op tijd door, en dan gaat de meter dus ook door
  #11  
Oud 02-03-11, 18:53
BenKlant BenKlant is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem, heb onlangs een Nokia N8 gekocht.
En heb meteen mijn Wi-Fi instellingen aangepast om via mijn draadloze thuisnetwerk verbinding te maken met het internet.

Ik heb ook een Ben abonnement zonder data bundel.
En nu moet ik opdraaien voor de kosten van dataverbruik van € 635,-

Heeft u de kosten alsnog moeten betalen, en wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt, mvg.
  #12  
Oud 02-03-11, 21:07
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Na 3 maanden bekvechten hebben wij helaas aan het kortste einde getrokken.
BEN gaf aan het vervelend te vinden voor ons maar niets te willen doen aan de rekening.
Bedankt BEN!

Laatst gewijzigd door elsa_nl; 02-03-11 om 21:09.
  #13  
Oud 03-03-11, 00:05
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenKlant Bekijk bericht
Hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem, heb onlangs een Nokia N8 gekocht.
En heb meteen mijn Wi-Fi instellingen aangepast om via mijn draadloze thuisnetwerk verbinding te maken met het internet.

Ik heb ook een Ben abonnement zonder data bundel.
En nu moet ik opdraaien voor de kosten van dataverbruik van € 635,-

Heeft u de kosten alsnog moeten betalen, en wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt, mvg.
Een vraagje: ik kanme herinneren dat je van BEN een sms kreeg voor de internet instellingen. Ik had ook een abonnement en ik heb die instellingen geweigerd. Dus ik kon niet op het internet gaat. Waarschijnlijk heb jij die sms ook gehad en geaccepteerd en wellicht daarmee 'de kraan' opengezet. Want he is een doodzonde om zoveel te betalen, dit terwijl je een internetabonnement kon afsluiten bij Ben voor €9,95.

Daarnaast. JE merkt toch ook dat Ben internet toch traag is. Bij ben kan je je rekening online volgen. Dus had je ook kunnen zien dat je datakosten opliepen. Waarschijnlijk wist je dit niet.

Maar al met al, ik vrees het ergste dat het toch betalen zal worden. Ben kent geen coulance. Maar je kan het altijd proberen. Gooi het op onnozelheid m.i..
  #14  
Oud 03-03-11, 00:23
BenKlant BenKlant is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsa_nl Bekijk bericht
Na 3 maanden bekvechten hebben wij helaas aan het kortste einde getrokken.
BEN gaf aan het vervelend te vinden voor ons maar niets te willen doen aan de rekening.
Bedankt BEN!

Bedankt voor je reactie,

Heel vervelend is dat, dat je gewoon onbewust kosten maakt en dan ook nog moet gaan betalen!!
Ik heb al een klachtenbrief geschreven, en zal die morgen versturen.
In de hoop op een goede afhandeling!
  #15  
Oud 03-03-11, 00:27
BenKlant BenKlant is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Dat is nou het ergste van alles, ik heb geen bericht ontvangen van Ben voor instellingen en ik kon ook niet op het internet totdat ik Wi-Fi had ingesteld via mijn draadloze netwerk van huis. Sindsdien kon ik pas gebruik maken van internet, dus ging ik er daarom ook vanuit dat ik gratis aan het internetten was.

Ik zal het hier ook zeker niet bij laten, ik ga tot het uiterste.
  #16  
Oud 03-03-11, 00:37
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

tsja, vroeger toen je alles handmatig in moest stellen en daar 3 uur mee bezig was, was ook iedereen ontevreden. en een iphone zonder internet is als een ferrari op banden van een skelter!
en misschien had u zich af moeten vragen of de jongens al oud genoeg zijn voor een iphone, en niet gewoon een nintendo ds hadden moeten krijgen?

wel ben ik van mening dat men u eerder had moeten waarschuwen, laat dat duidelijk zijn.
  #17  
Oud 03-03-11, 07:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenKlant Bekijk bericht
Ik zal het hier ook zeker niet bij laten, ik ga tot het uiterste.
Het "uiterste" is in zulke gevallen het Hof van Beroep (Cassatie is zelden mogelijk). En ik hoop dat je daar gelijk krijgt, maar ik denk het niet. Rechters zijn meestal niet erg ontvankelijk voor "onbewust" gedrag en "onwetendheid".

Maar mocht je gelijk krijgen opent dat natuurlijk veel mogelijkheden. Je kan dan als consument pleiten dat je onbewust te veel energie hebt verbruikt want je kende de instellingen van die ingewikkelde nieuwe thermostaat immers niet en je hebt ook geen bericht ontvangen van de leverancier hoe je die thermostaat moet instellen enz... enz... enz...
  #18  
Oud 03-03-11, 08:23
elsa_nl elsa_nl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
misschien had u zich af moeten vragen of de jongens al oud genoeg zijn voor een iphone, en niet gewoon een nintendo ds hadden moeten krijgen?
Het spijt me zeer maar van zulke reacties gaan me de haren recht overeind staan!
Dus als je een Iphone hebt moet je perse een internetabonnement hebben?
Er bestaat toch ook Wi-Fi?
A. hebben de jongens het niet gekregen maar hard voor gewerkt en gespaard.
B. hebben ze een Nintendo, waar ze overigens ook hard voor hebben gespaard, maar dat is appels met peren vergelijken. Je kan met een nintendo niet bellen. De Iphone is niet gekocht voor de spelletjes..
C. Wij hebben geen instellingen geaccepteerd en zelf het internet toegangspunt van BEN geblokkeerd.
Bij ons was de discussie dat de kosten zijn gemaakt door het T-mobile netwerk omdat BEN daarop draait en daar hadden wij geen rekening mee gehouden dat zoiets mogelijk kon zijn en nee, wij hebben geen toegangspunt van t-mobile toen gezien en gingen dus die paar minuten, we spreken hier over in meen 43 minuten totaal, vanuit dat dat dus het thuisnetwerk was.

Maar goed, wij hebben aan het kortste eind getrokken zoals ik al zei.. na 3 maanden kwam er een dreiging voor een BKR registratie en die wilde ik niet!
Daarbij komt natuurlijk ook dat, hoe k.t het ook is, de datakosten zijn immers wel gemaakt.. dus ..
jammer dat BEN zoveel reclame maakt over hoe leuk, makkelijk enzo ze zijn en op het moment dat zoiets als dit gebeurd weet ineens de hele klantenservice afdeling niet hoe ze mensen te woord moeten staan.
geloof mij.. ik heb een log bijgehouden van pagina's lang!! met wie ik heb gesproken, wat voor briefwisseling er is geweest, wat reacties waren, beloftes enz.. frustrerend!!

Succes! Ik hoop dat het je lukt!!

Overigens moet ik zeggen dat mij is aangegeven dat er bij € 250 euro automatisch een blok op je simkaart komt en dat de kosten dus niet naar die 600 nogwat euro hadden moeten kunnen komen.

Laatst gewijzigd door elsa_nl; 03-03-11 om 08:25.
  #19  
Oud 03-03-11, 09:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tja hoe vervelend het ook is voor jullie, mijns inziens had je dit niet echt goed kunnen weten. Maar je had je er wel van kunnen verzekeren dat dit niet mis zou kunnen gaan. Zo heb je aangenomen (of het is je verteld) dat je wanneer je geen Apn gegevens invoert, geen mobiele data verkeer op gang kan komen. Ben zit echter op het t-mob netwerk en die Apn gegevens worden telkens automatisch geconfigureerd op een iPhone (zgn carrier settings) Je had het even moeten testen of het toestel wel echt niet op internet kon, als Wi-Fi uit stond of even buiten het bereik van je Wi-Fi. Als de iPhone in standby staat, krijgt Wi-Fi nl geen voorrang op het mobiele data netwerk (push meldingen etc gaan dan over het mobiele datanetwerk zoals gprs of 3G) Ik denk echt dat als je er meer ervaring mee had gehad, je hier wel van bewust was geweest. Mijn vrouw heeft ook een iPhone 3G zonder data abonnement en die simkaart is pas vanuit een oude Nokia in die iPhone gezet, nadat het data verkeer door de klantenservice van t-mob was uitgeschakeld. Ook omdat ooit een handig neefje op die Nokia iets had uitgehaald waardoor datakosten op de volgende sim-only rekening verschenen. Dat ook nog even getest en idd: ze kon niet op internet zonder Wi-Fi en dat kon je ook zien doordat er geen gprs of 3G icoontje te zien was. Heel triest dat Ben niet tenminste bijv alles boven de €250,- terug heeft betaald, als ze zelf zeggen dat de simkaart rond dat bedrag geblokkeerd zou moeten zijn...

Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-03-11 om 09:06.
  #20  
Oud 03-03-11, 09:37
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Heel triest dat Ben niet tenminste bijv alles boven de €250,- terug heeft betaald, als ze zelf zeggen dat de simkaart rond dat bedrag geblokkeerd zou moeten zijn...
Idd heel triest van Ben. Ik snap niet waarop het limtie zo h oog moet zijn. Voor €250 heb je bij Ben gewoon 25mnd een internet abonnement a la €9,95. Het kan een manier zijn om mensen geld uit de zakken te kloppen.

Het tarief van Ben is €2,50 voor 1 MB, dan is het byzonder sneu dat je voor 254MB zo veel moet betalen. Dat is gelijk aan 3 of 4 youtube filmpjes.

Kan me nog steeds niet voostellen dat dit nog mogelijk is, mensen zo'n hoge rekening krijgen voor een mobiel internet abonnement.

Vraagje: je hebt betaald, maar je kan toch verder 'vechten' met Ben om je gelijk te halen. Of is betalen schuld bekennen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoge datakosten BEN door dubbeltelefoonnummer? RiccardoHS Overige providers Nederland 1 27-03-11 19:35
Extreem hoge kosten vodafone buitenland Barney1 Internet in buitenland (roaming) 35 24-02-11 13:45
Ben abonnement in een gesimlockte iPhone 4 Laurensk Odido (T-Mobile) 11 06-08-10 09:22
Hoge kosten internet door later ingaan abonnement lizzymickey Odido (T-Mobile) 5 17-01-10 13:21
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.